• Ja ja ik weet het is niet de orgineelste quiz ever, maar ik zal er een orginele draai aan proberen te geven okidokie?

    _______________________________


    Seven Minutes In Heaven With One direction
    Het was zaterdagavond, de bomen waren zwart gekleurd en staken donker af in het maanlicht. Het was bijna twaalf uur 's nachts.
    Je vriendin had bedacht dat we Seven Minutes in Heaven gingen doen. Met voor nog mij, 5 onbekende jongens. Ze waren stuk voor stuk knap, en hadden allemaal hun charmes.

    De wijzer van de klonk kwam steeds dichter bij de twaalf in de buurt, nog een paar secondes en dan was het zover. Ze moest een kaartje pakken, het voelde bijna als loodje trekken bij sinterklaas. Zeven keurig opgevouwen briefjes lagen in een schaal. Je kon niet zien welk briefje bij wie hoorde omdat ze allemaal crème wit waren. Ik keek de kamer nog een maal rond, de gezichten van de jongens en haar vriendin zagen er allemaal gespannen uit. Allemaal staarde ze naar de klok. Een zucht rolde over je lippen, de grote wijzer was nu nog maar 5 millimeter van de twaalf verwijderd.

    Een tik klonk toen de wijzer de twaalf aantikte, het moment van de waarheid was gekomen...

    Je buigt je naarvoren terwijl je de blikken van de andere op je rug voelt branden.
    Je pakt een stijf gevouwen kaartje en vouwt hem open...

    ____________________________________

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 17:34 ]

    Zulke quizzen mogen niet en je mag op het forum ook niet om kudo's vragen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoezo mogen deze quizen niet meer, toen ik hier nog actief was mocht het nog. Althans ze stonden altijd in de top (:

    Omdat je geen verhalen meer in Quizvorm meer mag zetten, daar zijn stories voor.


    Your make-up is terrible

    Yeah, die moet je inderdaad in een story gooien. Er zijn inderdaad nog wel 7 Minutes In Heaven quizzen in omloop, maar dat zijn al oudere quizzen van voor de regel van kracht ging :].


    No growth of the heart is ever a waste

    OrdinaryGirl schreef:
    Hoezo mogen deze quizen niet meer, toen ik hier nog actief was mocht het nog. Althans ze stonden altijd in de top (:
    Dat mag al een lange tijd niet meer. Het staat nog steeds vol in de top, maar dat betekent niet dat het mag. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh oke, ook al snap ik het probleem niet omdat ik dat juist de leukste quizen vond.
    Moet ik hem dan maar verwijderen?

    OrdinaryGirl schreef:
    Oh oke, ook al snap ik het probleem niet omdat ik dat juist de leukste quizen vond.
    Moet ik hem dan maar verwijderen?
    Dat is het hem juist. Het is geen quiz, het is een verhaal. Er zijn in het verleden speciaal stories gemaakt zodat niet alles nog in een quiz moest. 7mih zijn verhalen, want je klikt op één antwoord en je komt uit bij een verhaaltje. Moest je nu nog 15 vragen er bij hebben die je uitkomst beïnvloeden, kan je het al sneller een quiz noemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    oh oke duidelijk

    Ik heb hem omgezet in een verhaal, dus ik denk dat dit topic gesloten mag worden (: