• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "wat is er met jou?" hoor ik plotseling. Ik kijk verbaast op en zie Kyle staan. Ik bloos lichtjes. Shit waarom deed ik dat ook iedere keer? Ik ken Kyle ook niet zo goed, Hij praat ook niet veel. "Was net toch iets zo vreemds gebeurt" zeg ik nog een beetje verbaast. Ik krab even verbaast op mijn hoofd. Mannen zijn vreemde wezens. "als je een paar tellen eerder was gekomen..."

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:26 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer || Tovenaar

    'Was net toch iets zo vreemds gebeurt,' zei ze. Ze klonk verbaasd en ik moest toegeven dat ik wel wat nieuwsgierig was geworden. Ze krabde op haar hoofd.
    'Als je een paar tellen eerder was gekomen...' zei ze. Vragend keek ik haar aan en nam plaats op het muurtje.
    'In die paar tellen was ik bezig met roken, ongelofelijk hoe zo'n dingetje je aandacht compleet weg kan halen, maar vertel. Wat voor vreemds is er gebeurd dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Ik grinnik even om wat Kyle zegt over een sigaret. "Nou er was zo'n jongen. En ik liep naar hem toe gewoon om een praatje te maken en ik vroeg zijn naam en ineens gaat ie voor me staan zo met zijn handen naast mijn gezicht zo" Ik doe het voor met mijn handen uitgestrekt voor me. "zegt ie heel mysterieus is dat niet spannender als het geheim blijft. Geeft ie opeens een kus op mijn oor en zijn hand zo op mijn heup. laat ie me opeens los. Loopt ie weg. draait zich om en vraagt of ik hier iets vreemds heb gezien om vervolgens zonder iets te zeggen weg te gaan" Ik kijk Kyle stom verbaast aan. "Dat is toch vreemd?! Zeg eens eerlijk Kyle. Zie ik er zo kwetsbaar uit?" ik kijk hem nog steeds verbaast aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ray || Tovenaar
    Ik kijk van Rose naar Susanna.
    'Ik kan het niet, iemand pijn doen, ook haar niet. Ik en er gewoon te slap en te laf voor. Laat maar joh, ik ben niks...' ik schud mijn haar voor mijn ogen en zucht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Oké, ik ga lui doen met reacties erin te verwerken]

    Kyle Dyer

    Ik lachte zachtjes om haar verhaal. Het klonk raar, maar wel typisch iets wat Phoenix weer over moest komen.
    'Kwetsbaar zou ik niet zeggen,' zei ik en ik keek even omhoog naar de lucht. Ik dacht na over de woorden die ik wel en niet kon gebruiken. Ik keek Phoenix na een tijdje weer aan.
    'Die jongen dacht gewoon dat hij alles kon maken en doen. Jij was helaas daar het slachtoffer van. Je was gewoon op het verkeerde tijd op het verkeerd plaats. Niets van aan trekken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Ik ben terug." hoor ik en ik kijk op. Het is Blaise, zonder Alice. Zuchtend vraag ik me af ze weer ruzie hebben gehad. Hij houd een paar zakken omhoog en verklaard zich nader.
    "Ik ga dit nu bekijken, aangezien Alice me weer alleen liet."
    "Wat? Waar is ze?" vraag ik terwijl ik opsta. "Jullie hebben toch geen ruzie gemaakt hé?" Ik pak de koffiemok op en besef dat ik weer koffie nodig heb omdat ik anders echt in slaap ga vallen.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    “Wat? Waar is ze?” Ik draai me weer om en zucht duidelijk, terwijl ze opstaat. “Jullie hebben toch geen ruzie gemaakt hé?” Ze pakt haar koffiemok en ik trek mijn wenkbrauw op, omdat ik vind dat Angel echt te veel koffie drinkt. Ach ja, als zij daar gelukkig van wordt.
    “Wij maken altijd ruzie,” Zeg ik kortaf en zet de zakken met dvd’s dan op de grond, terwijl ik daarna met mijn hand verveelt een gebaar maak, kijk ik Angel aan. “Nee, ze moest naar haar moeder of zo.” Gromde ik, omdat ik liever had gehad dat ze terug mee was gegaan.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:46 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Susanna - Heks
    "Hoe zit het nu met de sporen?" Ik wil Ray ook geen pijn doen. Ik zou proberen naast Rose te leven, inplaats van met haar. Ik kijk naar de muur.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Phoenix Riley Rosella | heks
    Als Kyle zachtjes lacht zucht ik zachtjes. "kwetsbaar zou ik niet zeggen. Die jongen dacht gewoon dat hij alles kon maken en doen. Jij was helaas daar het slachtoffer van. Je was gewoon op het verkeerde tijd op het verkeerd plaats. Niets van aan trekken" zegt Kyle. Ik kijk hem even aan. "Dankje dat is lief om te zeggen." ik glimlach zwakjes. Ik kijk naar mijn voeten. Helaas weet ik wel beter. Maar het was wel lief van Kyle om dat te ontkennen. Volgens mij weet heel de Coven wat wel van mij


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Dankje dat is lief om te zeggen,' zei ze en glimlachte zwakjes. Vriendelijk glimlachte ik terug en keek weer omhoog naar de lucht. Ik vraag mij af of ze me wel geloofde. Wat ik zei was wel waar, maar ze was ook gedeeltelijk kwetsbaar. Het was mij opgevallen dat ze meestal het slachtoffer is van een jongen. Ik zuchtte eventjes, dan bedenk ik me iets en keek Phoenix aan.
    'Maak van je zwakste punten je sterkste,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Wij maken altijd ruzie." zegt hij kortof. De zakken laat hij op de grond zakken en maakt een verveelt handgebaar erbij. Ik kijk er even naar en dan naar hem.
    "Nee, ze moest naar haar moeder of zo." gromt hij. Ik zucht zachtjes, meer van opluchting dan van irritatie. Dat scheelt tenminste weer een confrontatie.
    "Oh, oké." zeg ik en ik glimlach licht. Blaise is een geweldige hunter, persoonlijk één van mijn favoriete door zijn intelligentie en doorzettingsvermogen, maar wanneer het op samenwerken aankomt kan ik hem nog wel eens wurgen. Ik zet mezelf in beweging en loop naar de deur.
    "Heb je nog iets interessants ontdekt?" vraag ik aan hem als ik me in de deuropening omdraai naar hem.

    [Sorry ik ben ook nog aan het eten haha.]


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "maak je zwakste punten je sterkste" zegt Kyle met een glimlach. Ik kijk hem aan. "Hoe dan?" fluister ik zacht. Ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Ik kan er ook niks aan doen, ik weet niet waarom ze telkens naar mij komen en dit doen. Wat dpe ik toch verkeerd iedere keer? waarom maak ik toch telkens weer dezelfde fouten. Snap ineens waarom ik telkens ruzie heb bij de coven..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Hoe dan?' fluisterde ze. Ik dacht na over hoe ik het beste kon uitleggen.
    'De meeste jongens komen met gemak op jou af,' zei ik met een glimlachje. 'Je kan daar gebruik van maken, je moet alleen wel sterk in je schoenen staan,' zei ik en haalde mijn schouders ietsjes op.
    'Ik bedoel, als je iets nodig heb kan je dat op een lieve manier aan een jongen vragen. Ik durf te wedden dat negen van die tien het je zou geven. Ik zou zeggen, probeer het bij één van die jongens daar.' Ik wenkte richting twee jongens die iets verderop stonden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Ze zuchtte, al wist ik niet precies wat ze daarmee bedoelde. “Oh, oké.” Angel glimlachte licht en ik keek hier verbaasd naar. Zuchtte ze van opluchting? Ik ben toch niet zo erg?
    Angel begon te lopen en liep door naar de deur, maar toen ze in de deuropening stond, draaide ze zich om naar mij. “Heb je nog iets interessants ontdekt?” Toen ik deze vraag hoorde, vernauwde ik mijn ogen even en keek bedenkelijk.
    Ik kan haar wel vertellen van dat meisje van daarnet, maar het kon ook niets betekend hebben. En wat er tussen mij en Alice is gebeurd hoeft ze niet te weten, ten minste… er was niets gebeurd, dus ook niets om te vertellen.
    “Alleen een meisje dat verdacht raar deed, verder niet veel,” Antwoordde ik haar vraag mompelend, terwijl ik haar aankeek en de zakken weer oppakte.

    (Maakt niet uit. Eet smakelijk. ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Dankje. :'D]

    Angelica Wolfe

    Hij vernauwt zijn ogen en kijkt bedenkelijk, waardoor ik aanneem dat hij erover nadenkt.
    "Alleen een meisje dat verdacht raar deed, verder niet veel." is zijn antwoord en hij pakt de zakken weer op. Ik knik even tevreden. Het is beter dan niks.
    "Kijk of je haar ook op de videobanden ziet en laat haar tekenen zodat we haar allemaal kunnen zien. Het kan niets zijn maar ook heel veel." zeg ik. "Goed gedaan. En succes met de videobanden." Ik schenk hem een glimlach en loop daarna verder naar het koffiezetapparaat. Ik gooi er wat water en koffie in en zet hem aan. Ik leun tegen het kastje waarop hij staat en kijk even de ruimte in.


    Your make-up is terrible