• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Yuffie schreef:
    (...)

    [Iedereen? Is Wendy terug voor een tweede keer, of is dit de eerste keer?]


    | Eerste keer, denk ik. Moet je aan LostMagic vragen maar ze zei me net eerste keer. Dus niemand, behalve Peter en haar vriendinnen, kennen Wendy. |


    kindness is never a burden.

    Melrose
    Vrolijk huppelde ik een beetje door de bossen. Ik was blij vandaag, ik wist niet waarom; dit gevoel had ik al toen ik opstond.
    Uiteindelijk kwam ik aan bij de boom van the Lost Boys, en zag daar Pacuatha, bezig met hout.
    ''Kan ik helpen?'' vroeg ik haar, en keek haar afwachtend aan.

    Madison
    Met een verveelde uitdrukking liep ik over het dek, en voelde hoe de stevige wind mijn haren liet wapperen. Met trage passen liep ik naar de voorkant van het schip, en zag daar Milena. ''Hey.'' mompelde ik nonchalant, en legde mijn handen op de houten balken terwijl ik over zee keek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pacuatha
    Al snel zijn onze armen gevuld met hout. Gezellig kletsend lopen we terug.
    Ik laat mijn takken op een stapeltje bij de omgevallen boomstam vallen.
    Dan pak ik het hout van Gale over en leg het erbij. 'Voila. Het werk is gedaan door de jongste zus terwijl de oudste zit te luieren of te flirten.' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik heb even geen idee wat ik met Wendy kan posten.. :')]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eärwen
    Naast me zie ik hoe Katelyn ver voor over buigt, ik probeerde haar te waarschuwen maar het was al te laat, ze tuimelde voorover.
    ,,Katelyn!"
    Ik probeerde de donkere haren die achter haar aan wapperden zo goed mogelijk te volgen, maar ze viel door een wolk heen waardoor ze niet zo goed te zien was.
    Even beet ik op mijn lip, zal ik haar gaan zoeken? of moest ik hier veilig wachten tot Peter haar gevonden had?
    binnen luttele seconden had ik mijn keuze genomen.
    Al denkend aan leuke dingen liet ik me net zoals Katelyn voorover hangen en duikelde van de wolk af.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:18 ]


    Credendo Vides

    [Oke]

    Tiger Lily

    "Wendy, wie is nou weer Wendy?" vraag ik de tweeling. Nog nooit heb ik van het meisje gehoord. Ik kijk nog een keer de ruimte door. Ik zucht en trek de jongens mee naar buiten. "Zo dat is stukken beter!"
    Ik hoor mijn zus mompelen. "Dat hoorde ik Pacu! Ik wilde je best helpen, je hebt me niet eens de kans gegeven!" Eigenlijk vind ik het wel best dat ze al het hout heeft verzameld, maar dat ga ik haar niet vertellen. Het was haar eigen schuld dat ik niet geholpen had. Maar mijn zus lijkt me niet te horen.. Achja.. Eigen schuld

    Milena Ruby Night
    Ik schrik een beetje op van Madison, die ineens naast me komt staan. Glimlachend kijk ik haar aan. Madison was de enige van de piraten, die ik een beetje mocht. "Verveel jij je ook zo erg?" vraag ik haar. Verveeld strijk ik nog eens een pluk haar achter mijn oren, om nog eens extra te benadrukken hoe saai het wel niet was op het schip.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:20 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Pacuatha
    'Kan ik helpen?' klinkt er plots een stem achter me. Ik draai me om. Melrose.
    'Wil je dit helpen dragen naar het kamp?' vraag ik wijzend op de houtstapel.
    Gale Staat er maar wat bij. De meeste indianen moeten hem niet. Benieuwd of Melrose ook zo is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Madison
    ''Op dit moment, ja.'' grinnikte ik. Hook was nergens te bekennen, maar die kerel amuseerde me wel regelmatig met zijn uitbarstingen.
    Ik zuchtte even, en zag dat er enkele donkere wolken voorbij raasden. ''Het weer wordt slechter en slechter.'' mompelde ik, en rilde even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kathelyn
    Ik ga op het groene gras zitten en denk na over wat ik kan doen als Eärwen naast me ploft. Ik kijk van boven naar haar en terug naar boven. 'Ben je me nu net achterna gesprongen?' stamel ik verbaast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Melrose
    ''Natuurlijk.'' glimlachte ik, en ik nam een deel van de stapel van haar over. Gelukkig had ik wel wat armkracht, die bij dit soort dingen van pas kwam.
    Ik begon richting het kamp te lopen, op mijn gemakje: Ik had alle tijd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lune Kate Stuward

    Ik hing over de rand van de wolk om Eärwen haar hand te pakken. Ze glipte weg en ik probeerde haar nog te pakken waardoor ik zelf viel. Ik viel lang naar beneden en sloot bang mijn ogen. Ik probeerde aan leuke dingen te denken. Maar dat mislukt nogal als je naar beneden valt. Na een tijdje lang ik hard op iets houts. 'Auw' zeg ik automatisch en ik open mijn ogen ik zie dat ik op een schip ben en ik kijk gelijk om me heen of ik Eärwen of Katlynn zie. Ik zie ze nergens en raak in paniek.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Milena Ruby Night

    "Kom we gaan naar het land, voordat het te laat is. Als het echt gaat stormen komen we niet meer met dat roeibootje over het water heen."
    Ik klim stiekem in het tweede bootje, dat eigenlijk niet zonder toestemming weg mocht. Als Hook aan land wou, had hij deze keer maar pech. En daarbij, ik kon Gale de schuld geven. Drie maal raden wie Hook zou geloven. Ik steek mijn hand uitnodigend uit naar Madison. Opeens komt er iets uit de lucht vallen. "Kijk nou, visite!" zeg ik grijnzend, terwijl ik naar het meisje loop.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:24 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Pacuatha
    'Kom je Gale?' vraag ik en pak de andere helft op. Ik volg Melrose naar het kamp en geniet van de natuur om me heen. 'Peter zou niet weg mogen gaan en tegenlijk moet hij weg. Hij mag niet weg voor de lente. Hij moet weg of anders word ik gek van Tiger Lily.' lach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Freya.
    Geschrokken keek ik naar Katelyn die viel en Eärwen die erachter duikelde. Ik wilde wel schreeuwen maar iets hield me tegen. Dus deed ik alweer wat roekeloos en sprong naar beneden. Ik stuiterde op wolken en klampte me toen vast aan de laatste wolk boven het schip van Hook. Maar nergens zag ik Katelyn of Eärwen.

    The Twins.
    "Wendy," zei One. "Vertelt Peter verhalen.""Over Hook.""En Cinderella!" De tweeling begon uitbundig te vertellen over Wendy's verhalen. "En nu," eindigde One het verhaal. "Brengt hij haar naar hier."


    kindness is never a burden.

    Lune Kate Stuward.

    'Kijk nou visite' zegt een meisjes stem achter me en ik sta op en kijk haar bang aan. Ze komt op me afgelopen en bang loop ik achteruit tot dat ik tegen een paal aan bots. Ik kijk wat het is en kijk dan weer bang naar het meisje dat nu aardig dicht bij mij staat. Volgens mij was de angst in mijn ogen af te lezen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †