• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon Jason Jefferson

    Ze legde tevreden haar hoofd in mijn hals, nou ja, dat probeerde ze, en ze sloot haar ogen. Een tevreden zucht verliet mijn lippen en ik staarde naar de sterren boven me. 'Ik zou willen dat we hier de hele nacht konden blijven liggen. Niemand die ons raar aankijkt, niemand die ons iets doet..' zeg ik zachtjes als ik mijn handen laat rusten op haar onderrug. Dat zou ze niet erg vinden toch? Ik wist zeker dat ze ons raar aan zouden gaan kijken als ze ons samen zagen, ze vonden het vast raar dat we elkaar na 1 dag al zo leuk vonden. Zij geloofde niet in liefde op het eerste gezicht, en ik ook niet, tot het me overkwam..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    "Ik zou willen dat we hier de hele nacht konden blijven liggen. Niemand die osn raar aankijkt, niemand die ons iets doet" zei hij zachtjes. Zijn handen rusten op mijn onderrug en voor het eerst in mijn leven kreeg ik daar geen schrik van. Verbaasd hief ik mijn hoofd op. Verbaasd ? Misschien eerder bang. "Waarom gaan ze ons dan raar aankijken ?" vroeg ik. Ik probeerde niet bang te klinken, maar er zat een lichte trilling in mijn stem.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze hief haar hoofd op. 'Waarom gaan ze ons dan raar aankijken?' vraagt ze met een lichte trilling in haar stem. Alsof ze bang is, bang om weer hetzelfde mee te maken? Ik wist niet waarvoor ze bang zou moeten zijn. 'Alsof ze het zouden snappen dat ik na 1 dag verliefd op je ben.' zei ik. Het maakte me niks uit dat ik net had gezegd dat ik verliefd op haar was, ze zou er vroeg of laat toch wel achter komen. 'Ze zouden het allemaal nep vinden denk ik.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    "Alsof ze het zouden snappen dat ik na 1 dag verliefd op je bent" zei hij, "Ze zouden het allemaal nep vinden denk ik". Ik keek hem even doordringend aan, maar ik kon niks vinden dat op ook maar iets weergaf van leugens. Zijn bruine ogen waren nòg mooier in het maanlicht dat op zijn gezicht stond, "Ik hou van je" fluisterde ik zachtjes.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze kijkt me eventjes doordringend aan. 'Ik hou van je.' fluistert ze dan zachtjes en een ontblote glimlach komt tevoorschijn op mijn gezicht. Of ze het meende, geen idee, maar het voelde goed om te horen dat ze van me hield. Ik bijt even kort op mijn lip, ik haatte mijn glimlach. 'Ik hou ook van jou.' fluister ik dan zachtjes terug. Het moment leek perfect te zijn, maar perfect bestond niet was mij altijd gezegd. Ik probeerde altijd het perfecte te bereiken, maar perfect bestond niet, alhoewel dit vast heel dicht in de buurt kwam.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    Een ontblote glimlach verscheen op zijn gezicht. De glimlach waar ik nu al van hield, het kon ook niet anders. Hij beet kort op zijn lip, waarom wist ik niet, maar het leidde me echt af. "Ik hou ook van jou" fluisterde hij zachtjes terug. Nu was het mijn beurt om mijn tanden bloot te lachen. Het leek alsof mijn hart overuren maakten, maar ik kon niet gelukkiger worden. Ik was blij dat ik lange mouwen aanhad, dan had ik teminste gaan koud. "Heb je niet koud ?" vroeg ik, aarzelend, toen ik zijn blote armen zag.

    [ben er weer. Is er nog gereageerd op Amy?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Uhm, geen idee, maar waar kan ik met Will naartoe ?]

    [Ik weet niet. Amy heeft hem alleen gelaten in de gang omdat hij niet doorliep:) je kan zo ie zo een stukje posten dat hij haar gaat zoeken?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson

    'Heb je het niet koud?' vraagt ze nadat ze even vrolijk glimlachte. Kippenvel ontstaat precies op dat moment op mijn ontblote armen en ik grinnik. 'Best wel eigenlijk, maar ik wil het moment niet verpesten.' zeg ik dan. Als ik nu op zou staan zou dat het moment echt wel verpesten en dat wilde ik niet. Dit moment kwam zo dicht bij perfectie, dat wilde ik niet zomaar onderbreken. Ik lach zachtjes als er nog een rilling over mijn lichaam trekt.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    * Ik kan nu weer reageren c: ff wat was de laatse post van Amy ??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    Ik neem een hap van de appel en kijk naar Jamie. Ik kijk hem glimlachend aan. 'Ik weet dat het fout is, maar ik kan het niet helpen en... We doen toch niks?' Ik grijns en neem een hapje van mijn appel. Ik draai het flesje cola open en neem een slok. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Jamie. Ja, dit was fout, maar ik kon het niet helpen. Mijn mobiel ging af. Ik pak hem langzaam uit mijn broekzak. Ergens wist ik wel wat het was. Ik slaak een zucht. Hij wist het. Mijn moeder had mijn vader alles verteld wat er tussen Luke en mij is gebeurd en nu is mijn vader woest naar Luke gestapt. Nu is het wachten op de dag dat hij voor me staat en ik de volle laag zou krijgen. Ergens was ik bang, maar het kon me nu even niet schelen. Ik druk het sms'je weg en zet mijn mobiel uit. Ik had hier nu geen zin in. Ik was met Jamie en dat liet ik niet verpesten. Ik neem nog een Hapje van mijn appel en bestuur Jamies mooie gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Veronica Madeline Green.

    "Best wel eigenlijk" zei hij toen kippenvel op zijn armen verscheen, "Maar ik wil het moment niet verpesten". Ik lachte zachtjes, "Wel, normaal zou de jongen zijn jas geven aan het meisje, maar ik ben niet zeker dat je in mijn Pull past" zei ik, met spijtige ondertoon. Ik nam zijn hand en trok zijn bovenlichaam recht. Ik ging naast hem zitten en sloeg mijn arm om zijn middel en liet mijn hoofd op zijn schouder rusten.

    William Jake O'Donnel

    Ik keek zoekend rond en zuchtte. Waar was ze nou gebleven. Ik draaide een rondje, "Uhm, AMY" riep ik toen maar. Ik liep de trappen weer op en keek zuchtend rond. Kon ik eraan doen dat ik traag was ? Het was nou eenmaal nog niet echt school. Dan was ik altijd traag. En ik had hongersnood. Ach, wat zeurde ik nou. "AMY" riep ik weer.

    Brandon Jason Jefferson
    "Wel, normaal zou de jongen zijn jas geven aan het meisje, maar ik ben niet zeker dat je in mijn Pull past" zegt ze en ze trekt me overeind. Haar arm slaat ze om mijn middel en ze legt haar hoofd op mijn schouder. Ik sla mijn arm ook om haar heen en hou haar stevig tegen me aan. Ik druk een kusje op haar haren en kijk in de verte. 'Had jij dit een paar uur geleden verwacht?' grinnik ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.