• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Veronica Madeline Green.

    Hij ging op zijn zij liggen, zijn hoofd steunend op zijn hand. "Denk je nou echt dat mijn vrienden van school weten dat ik dans ? Dat weten ze niet, want dat is voor meisjes vinden ze" zei hij, waarna hij zachtjes grinnikte. "Nee, jongens moeten voetballen en niet dansen". Ik ging op mijn buik liggen, mijn hoofd steunend op 2 handen naar hem kijkend. "Hoe denk je dan dat mensen reageren als ze te horen krijgen dat je vader in het gevang zit en je moeder ook weg is. Mijn oma heeft me opgevoed, maar straks is zij ook weg. Ze is het enige dat ik nog heb in mijn leven".

    Brandon Jason Jefferson
    Ze ging op haar buik liggen, haar hoofd steunde op haar handen en ze keek naar mij. "Hoe denk je dan dat mensen reageren als ze te horen krijgen dat je vader in het gevang zit en je moeder ook weg is. Mijn oma heeft me opgevoed, maar straks is zij ook weg. Ze is het enige dat ik nog heb in mijn leven". zegt ze. Ik zucht en kijk haar even aan. 'Dan horen ze je te steunen, en niet te pesten.' zeg ik, 'Nogmaals, als ik iets voor je kan doen, laat het me weten, ik wil je helpen.' zeg ik dan en ik tik voorzichtig tegen haar neus. 'Ik meen het echt Veronica.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    Hij zuchtte en keek me aan, "Dan horen ze je te steunen, en niet te pesten" zei hij, "Nogmaals, als ik iets voor je kand doen, laat het me weten, ik wil je helpen". Hij tikte voorzichtig op mijn neus waardoor ik begon te lachen, "Ik meen het echt Veronica". Ik keek hem weer aan, "Ik zal het doen, naar je toe komen als ik het nodig heb". Ik keek weer opzij over de rand van het dak en trok een pijnlijk gezicht. Ik hoopte maar dat die hond kon zwemmen. Ik keek terug naar Brandon en liet een gil los. Meteen kroop ik een stuk achteruit. "Er zit een spin op je arm".

    Brandon Jason Jefferson
    'Ik zal het doen, naar je toe komen als ik het nodig heb.' zegt ze en ze kijkt weer over de rand, daarna kijkt ze terug naar mij en ze gilt waarna ze een stuk achteruit kruipt. 'Er zit een spin op je arm.' zegt ze en ik begin te lachen als ik het beestje over mijn arm zie kruipen. Ik schiet hem af met mijn duim en kan hem al meteen niet meer terug vinden. 'De kust is veilig mevrouwtje.' zeg ik dan lachend. Alle meisjes waren blijkbaar bang voor spinnen, iets wat ik niet kon snappen, ik vond ze wel grappig eigenlijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    Ik keek nog even onderzoekend rond voordat ik rechtstond en terugliep. "Ik hoop het voor jou" mompelde ik zachtjes. Ik nam een zakje met snoepjes uit mijn zak, verbaasd omdat ik niet wist dat het er nog inzat. Ik trok het open en nam de helft uit het zakje. De andere helft gaf ik aan Brandon, "Je hebt vast nog honger na het uhm, soort van eten".

    Brandon Jason Jefferson
    Ze nam een zakje met snoepjes uit haar zak en trok het open, de ene helft hield ze zelf, en de andere gaf ze aan mij. Iets wat ik nooit zou doen, snoep zou ik nooit delen, alleen met hele speciale mensen. 'Je hebt vast nog honger na het uhm, soort van eten.' zegt ze en ik stop een paar snoepjes in mijn mond. De zoete en zure smaken verspreiden zich en ik glimlach als ik ze doorslik. 'Dankje!' zeg ik vrolijk en ik stop de rest van de snoepjes ook in mijn mond. 'Die zijn echt heel lekker.' zeg ik daarna als ik op mijn rug ga liggen en naar de wolken kijk. 'Kijk, een hartje!' roep ik als ik naar boven wijs en een wolk in de vorm van een hartje zie.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    Helemaal vrolijk omdat ik iets had gedaan waar hij blij van werd ging ik achterover liggen. "Kijk, dat is een hartje !" riep hij waarna hij wees naar een wolk. Ik draaide mijn hoofd eventjes opzij en glimlachte, "Inderdaad" mompelde ik zachtjes. Ik speurde de wolken af, "En dat, dat is een, een- Nee niets" zei ik toen hopeloos, aangezien ik er niets in zag, "Maar dat is een olifant" zei ik beslist, "Met 1 oor".

    Brandon Jason Jefferson
    'Een gehandicapte olifant.' zei ik toen ik het ding bekeek wat zij aanwees. Eigenlijk zag ik er niet eens een olifant in, meer een mislukt ballon-figuur. Ik kijk verder en zag nog iets. 'Kijk, twee.. Twee hoofden.' zei ik uiteindelijk en ik draaide mijn hoofd iets schuiner. Het leken echt twee hoofden, zo raar dat ik dingen in wolken zag. Meestal was dat echt iets voor meisjes, maar ik vond het altijd wel grappig om te zien. Ik draaide mijn hoofd even naar de zijkant en mijn ogen gleden even over Veronica's gezicht. Blonde krullen sierde om haar gezicht heen en lichtgroene ogen staarde naar boven. Ik glimlachte, ze was echt mooi.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    "2 hoofden ?" herhaalde ik lachend, "Crazy". Ik keek wat verder en kneep mijn ogen samen. Nee, het was niets, ik zag er echt niets in. Ik voelde zijn blik op mijn wang branden, dus keek ik opzij, "Wat is er ?" vroeg ik, zachtjes. Mijn groene ogen gleden onderzoekend over zijn gezicht, maar hielden halt bij zijn bruine ogen. Dat moest wel, het kon niet anders. Sommige ogen vroegen er gewoon om- om gezien te worden. Net zoals die van Brandon. Een kleine glimlach sierde mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:21 ]

    Brandon Jason Jefferson
    Ook zij draaide haar gezicht en ze keek me even onderzoekend aan. 'Wat is er?' vroeg ze zachtjes. Haar ogen gleden over mijn gezicht en bleven hangen bij mijn ogen. Weer die blik, weer dat oogcontact wat zoveel met me deed. Ik zag hoe ze glimlachte. 'Je bent mooi.' zei ik zachtjes en meteen sloeg ik mijn ogen weer neer. Ik schaamde me voor wat ik had gezegd, ik meende het wel, daar niet van, maar het maakte de situatie waarschijnlijk alleen maar ongemakkelijker en ik kende haar net een dag, wat dacht ik wel niet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    "Je bent mooi" zei hij zachtjes. Hij sloeg zijn ogen meteen neer, beschaamd. Waarom ? Wist ik niet. Ik was teveel bezig met mijn gedachten om er toen aan te denken. 3 simpele woordjes, maar zo'n grote betekenis voor mij. Ja, ik zeg voor mij, omdat ik wist dat het voor andere mensen niets betekende. Mijn tanden gingen naar mijn onderlip. Ik zou willen vragen waarom, maar deed het niet. Beschaamd ? Nee, eerder verlegen. De rode blos verspreidde zich voor de zoveelste keer vandaag over mijn wangen en een ontblote glimlach vormde zich rond mijn lippen. "Dankje" zei ik zachtjes, maar gemeend.

    Brandon Jason Jefferson
    'Dankje.' zei ze zachtjes en ik keek weer naar haar. Een rode blos had zich weer verspreid over haar wangen en ze glimlachte vrolijk. Ik wist dat het veel voor haar betekende als iemand zei dat ze mooi was, ze had het waarschijnlijk vast niet vaak gehoord omdat ze zoveel gepest is. En ik zei het nu niet omdat ik haar blij wou maken, ik zei het omdat ik het echt meende. Één vinger gleed voorzichtig over haar rode wang heen, van haar wang over haar neus naar haar andere wang en toen vingen mijn ogen haar blik weer. Meteen werd ik teruggetrokken naar de realiteit en ik haalde snel mijn hand weg, toen pas besefte ik wat ik gedaan had. Iets wat het waarschijnlijk alleen maar ongemakkelijker maakte, en iets wat misschien wel alles wat er tot nu toe was verpest had.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    Zijn vinger gleed over mijn wang, zo over mijn neus naar mijn andere wang. Het moment dat zijn ogen mijn blik weer opving stopte hij ermee. Snel haalde hij zijn hand weg. Mijn gedachten maakten overuren. Het moment dat zijn vinger contact maakte met mijn wang leek, leek mijn hart een slag over te slaan. Ik keek niet weg, zoals ik wel zou doen moest ik in een gewone situatie zitten, maar dit was geen gewone situatie. Ik beet weer zachtjes op mijn lip en bleef in zijn ogen kijken. Woorden, woorden waren overbodig als je niets kon zeggen, of moest zeggen. Soms was de blik in je ogen al meer dan genoeg, en zouden woorden dat enkel verpesten, of slechter maken.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:42 ]

    Brandon Jason Jefferson
    Ze deed niks, ze beet alleen op haar lip en nog steeds staarde haar ogen in de mijne. Zoveel dingen werden gezegd, alleen al doordat we elkaar aankeken, alsof woorden overbodig waren zeiden onze blikken meer dan duizenden woorden. Wat ze met me deed was onbegrijpelijk, alleen al hoe ze me aankeek liet me dingen voelen waarvan ik niet wist dat ze bestonden. 'Veronica, het..' zei ik, ik wilde hardop zeggen dat het me speet, maar mijn keel sloeg dicht en meer dan dit kwam er niet uit, 2 idiote woorden die fluisterend uit mijn mond rolde. Nogmaals verplaatste mijn hand zich naar haar wang, alsof ik mezelf niet onder controle had. Ik ging iets verder naar haar toe liggen en drukte zachtjes mijn lippen op die van haar. Het was alsof het zo hoorde, ik kon er niks aan doen, ik werd erdoor aangetrokken en ik had geen keus, en eerlijk gezegd, het voelde goed..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    Voor een moment staarde hij terug en zei gewoon niets, "Veronica, het-". Verder kwam hij niet. Zijn hand verplaatste zich weer naar mijn wang. Een warm gevoel verspreidde zich door mijn lichaam. Ik wist niet wat er gebeurde met me, eerlijk waar. Verliefd ? Ik wist het niet, maar het kwam alsins héél dicht in de buurt. Raar, want we kenden elkaar nu een dag ? Toch voelde het zo vertrouwd bij Brandon. Hij kwam uit dichter bij me liggen en drukte zachtjes zijn lippen op die van mij. Een raar gevoel overspoelde me, vreemd maar zo goed. Zachtjes kuste ik terug en legde mijn hand in zijn nek.