• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik glimlach tegen zijn lippen. Een warm gevoel stroomt door me heen. Ik kus hem vurig terug en duw hem iets achterover waardoor ik wat gemakkelijker zit. Zijn lippen raken de mijne nog steeds. Ik sla mijn armen om hem heen en maak me even los van de zoen. Ik kijk hem grinnikend aan. 'Jij mij ook,' fluister ik in zijn oor. Dan kijk ik hem weer aan om vervolgens weer mijn lippen op de Zijne te drukken. Hoe fout het ook is, het voelt geweldig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    Ze legde haar hoofd tegen mijn borstkas en zuchtte lichtjes. 'Ik weet het niet, ik heb niet echt ervaring met iets als dit.' zegt ze zachtjes en ik kijk even om me heen. Slapen kon wel wachten, moe was ik nog niet en waarschijnlijk zou ik niet veel slapen zonder Veronica langs me, de eetzaal was allang dicht, het dak kwamen we net vandaan. En toen zag ik het, de lege danszalen die wel open waren. Ik duwde haar voorzichtig een van de danszalen in en deed een paar lampen aan, niet te veel, het mocht niet te licht zijn. Mijn iPod zette ik op de boxen en een langzaam liedje speelde zachtjes af. Ik ging voor haar staan en keek haar met een scheef hoofd aan. 'Lieve Veronica, wil je met me dansen?' vroeg ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    Hij duwde me voorzichtig richting 1 van de danszalen en deed een paar lampen aan. Hij zette zijn iPod in de boxen waardoor een rustig nummer te horen was. Hij kwam voor me staan wat mijn ogen een nieuwsgierige uitdrukking gaven. Zijn hoofd ging een tikkeltje schuin, "Lieve Veronica, wil je met me dansen ?" vroeg hij zachtjes. De blik in mijn ogen ging weer naar verliefd en ik knikte terwijl ik vurig hoopte dat er niet teveel roze blos op mijn wangen verscheen. "Ik wil niets liever" antwoordde ik glimlachend terug.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik heb het gevoel dat mijn lippen in brand staan als ik voel dat ze me terug kust en me wat omhoog duwt zodat ze wat beter kan zitten en slaat haar armen om me heen terwijl ze me nog steeds kust. Maar haalt ze dan even van de mijne af. 'Jij mij ook,' fluister ze in me oor en ik grinnik nog even voordat ze haar lippen weer tegen de mijne zet, ik sla mijn armen om haar middel en trek haar wat dichter tegen me aan, ik ga voorzichtig met mijn tong langs haar onderlip en opeens vraag ik me af waarom het zo erg is wat we doen we schelen maar 1 jaar in leeftijd, en het is niet zoals een echte school zoals de middelbare, het enige wat ik doe is dat ik haar wat dans passen leert het is een heel ander concept.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 1:11 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Jamie Alexander Cooper
    Ik heb het gevoel dat mijn lippen in brand staan als ik voel dat ze me terug kust en me wat omhoog duwt zodat ze wat beter kan zitten en slaat haar armen om me heen terwijl ze me nog steeds kust maar haalt ze dan even van de mijne af 'Jij mij ook,' fluister ze in me oor en ik grinnik nog even voordat ze haar lippen weer tegen de mijne zet ik sla mijn armen om haar middel en trek haar wat dichter tegen me aan ik ga voorzichtig met mijn tong langs haar onderlip en opeens vraag ik me af waarom het zo erg is wat we doen we schelen maar 1 jaar in leeftijd en het is niet zoals een echte school zoals de middelbare het enige wat ik doe is dat ik haar wat dans passen leert het is een heel ander concept.


    Wow, die post bestaat uit 1 zin ...

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    (...)

    Wow, die post bestaat uit 1 zin ...


    Wow je nu er over begint.... dat was me niet eens opgevallen :Y)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Ik ga er even wat aan doen c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Een warm gevoel overstroomt me. Ik ga met mijn hand door zijn haren en open mijn lippen. Mijn hart bonst Als een hem, mijn buik lijkt een storm vlinders en het bloed pompt door mijn lichaam. Dit maakt me gek en dit is wat ik wil! Ook al mag ik het niet! Mijn benen beginnen een beetje pijn te doen omdat ik in een verkeerde houding zit. Ik duw Jamie weer naar achter waardoor hij op de grond ligt. Ik ga boven op hem liggen en doe alles zonder onze zoen te verbreken. Daar geniet ik teveel voor. Ik laat mijn tong bij hem naar binnen glijden en laat ze hun spel spelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    Ze keek me knikkend aan en de roze blos op haar wangen kwam weer terug. 'Ik wil niets liever.' zegt ze glimlachend. Ik lach even mijn tanden bloot en trek haar naar me toe. Mijn armen leg ik om haar middel en haar armen leg ik in mijn nek. Zo staan we daar, heel idioot in een vierkantje te dansen. Nou ja, dansen kan je het niet eens noemen, maar het gaat om het idee. 'Romantisch genoeg?' fluister ik in haar oor.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    Ik lachte zachtjes en keek voorzichtig omhoog, "Ja, zeker weten" glimlachte ik. Ookal dansten we in een vierkantje met een soort dans die we net hadden uitgevonden, voor mij was het romantisch genoeg. Al moesten we samen de zolder opruimen van deze school, zelfs dat zou nog romantisch zijn. Opzich niet, maar Brandon maakte er altijd iets romantisch van. Ik sloot mijn ogen en liet mijn hoofd tegen zijn borstkast rusten. Ik begon te glimlachen, "Je hart klopt snel".

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel dat mijn hart sneller gaat slaan en ik voel haar hand door mijn haar gaan en hoe ze haar lippen van elkaar haalt, ze duwt me achterover waardoor ik weer lig en ze komt op me liggen. Het gebeurt wat snel dus weet ik niet meer waar ik mijn handen moet laten dus laat ik ze langs mijn lichaam op de grond, terwijl ik voel hoe haar tong in mijn mond gaat en laat mijn tong de hare vinden en vouw uiteindelijk mijn armen over haar heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik laat een Hand in zijn hals rusten en de ander op zijn borstkas. Ik laat zijn lippen los en kijk hem glimlachend aan. 'En wat wil je nu doen?' Ik blijf lekker liggen en kijk hem glimlachend aan. Eigenlijk lag dit heel comfortabel. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en sluit mijn ogen. De muziek vult mijn oren. Een glimlac siert mijn gezicht. Ik voel me nu geweldig. Een volmaakt gevoel overstroomt me. Ik kijk hem weer aan en staar hem aan in zijn te mooie groene ogen. Zijn ogen betoveren mij!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik denk even na over haar vraag en wrijf even over mijn ogen voordat ik ze even sluit en mijn armen weer rond haar middel leg, ik haal mijn schouders op en ik voel hoe ze haar hoofd op mijn borst legt maar na een tijdje zie ik dat ze me aan kijken en ik glimlach eventjes snel en ga met mijn haar zachtjes een beetje over haar blonde haar en lach eventjes "Wat wil jij nog doen" vraag ik dan maar aangezien ik zelf niks wist en ik op dit moment niet heel veel zin had om te dansen stelde ik het ook niet voor.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik bijt nadenkend op mijn lip. Dat was een gewoonte geworden, op mijn lip bijten als ik nadacht.'Ja, dat weet ik dus niet. Daarom vroeg ik het aan jouw,' lach ik. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk Jamie aan. 'Dansen doen we morgen wel. Ik ben zo stijf als ik weet niet hoe.' Ik sta op en rek me even uit. Ik kijk grinnikend naar Jamie en ga weer zitten. Ik kijk even naar mezelf in de spiegel en denk dan weer na. 'We kunnen gewoon de zak chips opeten en praten? Of iets?' Ik grinnik. Erg bijzonder was het niet. 'Verder weet ik niks. Of we gaan naar buiten?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even en sta zelf ook op en kijk even door het raam naar buiten en zie wat mensen rondlopen "Ik denk niet dat buiten het beste is om naartoe te gaan samen of in ieder geval niet dat het lijkt alsof er iets is tussen ons" zeg ik en glimlach. Ik kijk even naar mijn reflectie in de spiegel en haal een hand door mijn haar en loop weer naar Amy toe maar we kunnen een rondje rond om de school doen dan zijn we technische gezien niet op het school terrein" grinnik ik en leun tegen de spiegelwand aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.