• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk even naar het eten en kies het croissantje en hou het even omhoog "Ik neem hier een stukje van" zeg ik met een kleine glimlach en scheur er een klein stukje vanaf en stop het in mijn mond.
    Ik slik het snel door en loop even naar de geluids installatie en zet een muziekje op en glimlach even "Alles word beter met muziek" ik loop weer terug naar Amy en neem nog een slokje van mijn water voordat ik weer ga zitten en nog een stukje croissant in mijn mond stop en ik kijk Amy even aan "Het is echt zo verkeerd wat we doen en toch voelt het goed" zeg ik met een kleine glimlach en ga op mijn rug liggen en kijk even naar het plafond en stop nog een klein stukje in mijn mond en eet het snel op.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik neem een hap van de appel en kijk naar Jamie. Ik kijk hem glimlachend aan. 'Ik weet dat het fout is, maar ik kan het niet helpen en... We doen toch niks?' Ik grijns en neem een hapje van mijn appel. Ik draai het flesje cola open en neem een slok. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Jamie. Ja, dit was fout, maar ik kon het niet helpen. Mijn mobiel ging af. Ik pak hem langzaam uit mijn broekzak. Ergens wist ik wel wat het was. Ik slaak een zucht. Hij wist het. Mijn moeder had mijn vader alles verteld wat er tussen Luke en mij is gebeurd en nu is mijn vader woest naar Luke gestapt. Nu is het wachten op de dag dat hij voor me staat en ik de volle laag zou krijgen. Ergens was ik bang, maar het kon me nu even niet schelen. Ik druk het sms'je weg en zet mijn mobiel uit. Ik had hier nu geen zin in. Ik was met Jamie en dat liet ik niet verpesten. Ik neem nog een Hapje van mijn appel en bestuur Jamies mooie gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Risus schreef:
    Wesley Dylan Marshall.

    "Nou deels" Grinnikt ze en springt ook op, waarna ze de restjes gras van haar broek af veegt. "Denk je dat het hier lukt?" Vraagt ze, terwijl ze even rondkijkt. "Ach, het moet vast wel lukken" Zeg ik en kijk ook even rond. Wanneer ik een tuinhek zie, besluit ik om het risico maar gewoon op te lopen om betrapt te worden en loop dus het plein af. Ik sprint het laatste stukje en plant mijn hand op het hek, waarna ik mijn beide benen over het hek heen gooi. Voordat er iemand naar buiten kan komen, heb ik me al weer omgedraaid en mijn hand weer op het hek neergelegd om vervolgens met een handstand over het hek heen te gaan. Op mijn weg terug naar Sam, staat er een auto in de weg. Wanneer ik bij de lage auto aankom, plaats ik mijn hand op het dak en til mezelf omhoog om vervolgens mijn benen tussen mijn armen te gooien en aan de andere kant van de auto terecht kom. Het scheelde maar een haartje of ik belande helemaal op de auto en dan zou het niet goed hebben afgelopen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    Veronica Madeline Green.

    Hij drukte nog 1 kusje op mijn lippen en draaide zich daarna om. Hij staarde voor een moment naar de lucht, ik bleef naar hem staren. In gedachten verzonken. Hij nam me in zich op en keek terug naar de lucht. "En nu ?" vroeg hij zachtjes. En nu. Wat nu ? Had ik normale gevoelens voor Brandon als vriendschap ? Nee, veel meer dan dat. Was ik verliefd ? Een grote kans van wel. Was dat absloluut raar voor me aangezien ik nog nooit verliefd was geweest, laat staan in 1 dag ? Ja, helemaal waar. Ik keek naar de lucht en glimlachte. Ik kroop naar hem toe en legde mijn hoofd op zijn borstkas. "We zien wel" zei ik zachtjes.


    Brandon Jason Jefferson
    Ze keek naar de lucht en glimlachte even voordat ze naar me toe kroop en met haar hoofd op mijn borst ging liggen. 'We zien wel.' zei ze zachtjes en ik knikte lichtjes toen ik mijn armen om haar heen sloeg. Ik grinnik eventjes. 'Dit is raar.. Dat we dit al hebben terwijl we elkaar maar 1 dag kennen.' geef ik zacht lachend toe. Het was ook raar, alsof ik ooit in liefde op het eerste gezicht geloofde, maar blijkbaar bestond het dus echt.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    Hij sloeg zijn armen om me heen, "Dit is raar ... Dat we dit al hebben terwijl we elkaar maar 1 dag kennen" zei hij zacht lachend. Ik dacht eventjes na over zijn woorden en lachte toen ook zachtjes. "Inderdaad". Ik keek naar de lucht en sloot mijn ogen even. Erg spraakzaam was ik nooit geweest, maar dat kwam wel, hoopte ik. Ik draaide mijn hoofd naar Brandon toe en bestudeerde zijn gezicht, voor de zoveelste keer vandaag.

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai PArker
    Ik glimlach even en druk nog een kusje op haar lippen en veeg een plukje haar uit haar gezicht en trek haar nog even wat dichter tegen me aan en zucht eventjes voordat ik ons weer rechtop neerzet en ik haar even aan kijk "Weet je zeker dat je niet iets wilt gaan eten ofzo" vraag ik een beetje bezorgt en kijk haar even aan.
    Ik haal een hand door mijn haar en aai wat lieflijk over haar wang voordat ik mijn armen over elkaar vouw en haar eventjes aankijk en glimlach even naar haar.


    Alice 'Ally' Parker
    Hij glimlacht even en drukt nog een kusje op mijn lippen en veegt een plukje haar uit mijn gezicht. Hij trekt me nog wat dichter tegen zich aan. Hij zet ons weer rechtop en hij kijkt me aan. 'Weet je zeker dat je niet iets wilt gaan eten ofzo?' en hij klinkt bezorgd en hij kijkt me even aan. Hij haalt een hand door zijn haar en aait lieflijk over mijn wang. Hij slaat daarna zijn armen over elkaar. Hij glimlacht even naar me en ik kan niets anders dan terug glimlachen. 'Waarom ben je altijd zo lief?' vraag ik aan hem. 'En ik hoef niets te eten Cam, ik heb gegeten vlak voordat ik ging dansen. En het avondeten zal nu toch wel gesloten zijn. Misschien ook niet.' en ik kijk even weg van Cam, de meisjes zaal rond. 'Ga anders zelf even kijken, voor eten voor jezelf.' en ik kijk weer terug naar Cam. 'Anders kan je dadelijk niet eten door mij!' en ik por hem eventjes in zijn zij. 'Als je me van het bed af helpt, dan kan ik met me krukken desnoods meekrukken.' mijn voet doet nog steeds pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze lacht zachtjes. 'Inderdaad.' zegt ze en ze draait haar hoofd naar mij om voor de zoveelste keer mijn gezicht te bestuderen. Ik kijk van onder mijn wimpers even naar haar. 'Is het interessant?' vraag ik als ik weer recht voor me uit staar. Wolken drijven zacht aan ons voorbij en nog steeds zie ik er allerlei figuren in. Mijn hand strijkt zachtjes over Veronica's rug heen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    "Is het interessant ?" vroeg hij. Ik lachte en knikte, "Eigenlijk wel". Ik kijk terug voor me uit en keek naar de wolken. Zijn hand streek zachtjes over mijn rug heen wat een goed gevoel gaf. Achja, Brandon in het algemeen gaf me al een goed gevoel. Ik kroop een stukje dichter naar zijn gezicht toe en drukte een zacht kusje op zijn lippen.

    Brandon Jason Jefferson
    'Eigenlijk wel.' zegt ze lachend en ze knikt even. Daarna kroop ze een stukje dichter naar me toe en drukte een kusje op mijn lippen. Ik glimlachte even tevreden voordat ik ook zachtjes een kusje op haar lippen drukte, daarna keek ik haar verliefd aan. Verliefd ja? Ja, dat was ik, wat ik voor haar voelde als ze me kuste was verliefdheid, dat kon niet anders.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    quin98 schreef:
    Jayson
    Ik keek haar even aan en beet op mijn lip. Ze was dus gepest, daarom wwas ze zo onzeker. Ik weet niet echt wat ik nu moet doen en kijk even moeilijk. 'Weet je, ik weet gewoon zeker dat ze jaloers waren of zo. Je moet je niks aantrekken van die gasten, het is allemaal niet waar wat ze zeggen'zeg ik en glimlach zwak naar haar.


    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Weet je, ik wet gewoon zeker dat ze jaloers waren of zo. Je moet je niks aantrekken van die gasten, het is allemaal niet waar wat ze zeggen' zegt hij en hij glimlacht zwak. Ik zucht diep en knik. 'Dankje' zei ik met en waterige glimlach en ik draai aan een pluk van mijn haar. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat ik weer gebeld word. Ik laat hem gewoon afgaan zonder op te nemen. Ha zo!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    Ik merk dat ze haar mobiel niet opneemt, Die pester dus weer. Ik pak gauw haar mobiel op en hoor hoe een jongen begint te schelden. 'Wat moet je nou van der? Laat haar gewoon met rust oke?'zeg ik door de telefoon. De jongen maakt een spottend lachje en zegt niks. 'Ow nu weet je zeker niks meer te vertellen, ben je soms een beetje bang?'vraag ik en heb inmiddels een grote grijns op mijn gezicht. Zo leuk, iemand pesten maar als er dan een keer iemand het voor diegene opneemt weet die niks te zeggen.

    Veronica Madeline Green.

    Hij glimlachte tevreden en drukte een zacht kusje op mijn lippen. De blik die hij me daarna gunde was niets anders dan verliefd. Mijn ogen begonnen te fonkelen in de blik in mijn ogen was van vrolijk naar verliefd. Ik legde mijn hoofd in zijn hals, voor zover dat mogelijk was in deze positie en sloot mijn ogen.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    Ik zie dat Jayson opneemt en gelijk begint Jeremy te schelden. Jaysen praat wat terug en dan is het stil aan de andere kant. Ik glimlach dankbaar naar hem en spits mijn oren om te horen wat hij te zeggen heeft. Eigenlijk wou ik het niet weten, bang voor wat hij allemaal ging zeggen, maar ik pakte mijn moed bij elkaar en luisterde goed.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik reageer morgen, of vanavond laat :3 ik ga zo naar 't schoolfeest.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayson
    Ik begin hard te lachen als ik het geluid hoor dat hij heeft opgehangen en kijk naar Skyler. 'Wat een mietje'zeg ik grijnzend. Oke, dat was dus wel echt heel erg faal, hij durfde niet eens wat terug te zeggen, en dat pesten allemaal kinderen. 'Als die je nog een keer lastig valt geef je de telefoon weer aan mij'zeg ik grijnzend en geef der mobiel weer terug.