• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Veronica Madeline Green.

    Hij keek me aan, zachtjes op zijn lip bijtend. Even werd ik ervan afgeleid, maar toen hij ermee stopte bracht het ook mij terug naar de realiteit. "Je hebt gelijk" zei hij waarna hij de borden ergens plaatste. "Waar wil je naartoe ?" vroeg hij toen hij voor me stond. Ik keek een beetje naar boven. "Hmm" zei ik terwijl ik bedenkelijk voor me uitkeek. Ik begon te glimlachen en keek hem met twinkelende oogjes aan, "Het dak".

    Brandon Jason Jefferson
    Ze keek een beetje naar boven en keek bedenkelijk voor zich uit. 'Hmm. Het dak.' zei ze toen ze me met twinkelende ogen aankeek. Ik lachte zachtjes en pakte voorzichtig haar hand vast om haar rechtop te trekken. Ik trok haar mee de zaal uit naar een brandtrap die naar het dak leidde. Een grote grijze deur blokkeerde de toegang en na er een keer tegenaan te schoppen ging de deur open. Ik liep met haar hand in de mijne het dak op en keek even naar het uitzicht. De hele stad was te zien, ik liet haar hand los en voorzichtig ging ik midden op het dak zitten. De grond was bezaaid met kleine steentjes, dus comfortabel was het niet, maar het uitzicht maakte alles beter.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Skyler 'Sky' Medeine Hope.

    'Je kan echt goed dansen' zegt hij nadat hij me losliet. 'Eeuhhmm, dankje, Jij ook' zeg ik blozend en ik loop naar de versterker. Ik haal mijn iPhone eraf en pak het draadje mee. Daarna zet ik hem uit en ga naast Jayson zitten. Ik maak mijn haar weer vast en glimlach naar hem. Ik word gebeld en neem op. Aan de stem te horen merk ik meteen dat het Jeremy is. Ik hang op en een traan rolt over mijn wang. Ik veeg hem snel weg en leg mijn mobiel naast mij neer?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    Haar mobiel gaat en ze neemt op. Een traan rolt over haar wangen en ik kijk even vragend aan. 'Wat is er?'vraag ik bezorgt aan haar en kijk haar even bezorgt aan. Het ging zoizo om dat telefoontje, maar wie het was en wat er gezegd werd wist ik niet. Ik kijk haar aan terwijl ik wacht op antwoord.

    Veronica Madeline Green.

    Een zachte lach verliet zijn lippen waarna hij voorzichtig mijn hand nam en me meenam naar de brandtrap. De ijzeren deur die onze weg zou moeten blokkeren ging open na een paar keer ertegen te schoppen. Samen liepen we het dak op, waarna hij mijn hand losliet. Hij ging zitten op het midden van het dak. Ik keek rond. Sprakeloos door het uitzicht. Ik wist waar ik moest komen om mijn gedachten leeg te maken. Voorzichtig maakte ik mijn haren los. 1 van de beste gevoelens vond ik nog altijd de wind door je haren te hebben. Ik liep naar de rand van het dak en ging er op zitten. Hoogtevrees had ik totaal niet, dus bang voor de hoogte was ik niet. Ik keek achterom en lachte Brandon toe.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik zag hoe ze rondkeek en haar haren los maakte. Ze liep naar de rand van het dak en ging erop zitten waarna ze achterom keek en even naar me lachte. Ik keek haar met grote ogen en open mond aan. 'Doe normaal gek! Dadelijk val je!' roep ik ontzet. Dadelijk viel ze echt, ik zag het gewoon helemaal voor me, en dan kreeg ik weer de schuld zeker. Nee, dat wilde ik echt niet op mijn geweten hebben. 'Kom naar hier alsjeblieft.' zei ik daarna iets rustiger. Ik had niet echt hoogtevrees, maar ik kon er niet tegen als mensen zo'n grote risico's namen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    Zijn ogen waren groot en zijn mond zakte een stukje open. "Doe normaal gek ! Dadelijk viel je !" riep hij. Hij leek even na te denken, "Kom naar hier alsjeblieft" vroeg hij toen iets rustiger. Ik keek voor me en fronste mijn wenkbrauwen. Oké dan. Ik stond op en liep naar hem toe. Langzaam zakte ik naast hem neer en keek hem even onderzoekend aan. Ik keek voor me uit en lachte zachtjes, "Ik herinner me" begon ik, "Voor de tijd dat ik gepest werd, dat ik altijd op het dak van het schoolgebouw zat met mijn vriendinnen, we vonden het altijd zo grappig om steentje te laten vallen en dan de gezichten te zien van de leerlingen,". Ik staarde naar een punt in de verte, zelf niet echt wetende wat het punt precies was, "Toen onze mentor het doorhad was het uit met de lol".

    Brandon Jason Jefferson
    Ze stond op en liep naar me toe, langzaam zakte ze naast me neer en keek me even aan. Daarna staarde ze voor zich uit en lachte zachtjes. "Ik herinner me. Voor de tijd dat ik gepest werd, dat ik altijd op het dak van het schoolgebouw zat met mijn vriendinnen, we vonden het altijd zo grappig om steentje te laten vallen en dan de gezichten te zien van de leerlingen. Toen onze mentor het doorhad was het uit met de lol". vertelde ze en ik glimlachte even. 'Ik snap nog steeds niet dat je gepest werd..' zei ik toen zachtjes. Ik snapte het ook echt niet hoor, zo'n lief en mooi meisje en dan gepest worden, waarom zouden ze haar moeten pesten?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope

    'Wat is er?' vroeg hij bezorgd. Ik hoopte eigenlijk dat hij het niet zag, maar dat was al te laat. 'Dat.... eeeuhhhmm.... Dat was een van mijn pesters' kwam er nog maar net uit. Ik haalde diep adam en blies het weer uit. Dat vond ik altijd een lastig onderwerp. Ik friemelde onzeker aan mijn topje en keek hem niet aan. Bang voor zijn antwoord.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Sweet Dreams]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Veronice Madeline Green.

    "Ik sanp nog steeds niet dat je gepest werd" zei hij zachtjes. Ik sloeg mijn ogen neer en nam wat steentjes van het dak. Mijn vingers speelden met het harde voorwerp en ik haalde mijn schouders op, "Iedereen die ook maar een beetje anders is dan de anderen heeft een reden om gepest te worden denk ik". Ik nam nog een steentje aangezien ik het andere net weggegooid had en legde het op de palm van mijn hand. Ik smeet het omhoog en probeerde het te vangen met de rug van mijn hand, maar dat mislukte, zoals het altijd mislukte.

    Brandon Jason Jefferson
    Haar vingers speelde met een steentje en ze haalde haar schouders op. 'Iedereen die ook maar een beetje anders is dan de anderen heeft een reden op gepest te worden denk ik.' zegt ze. Ze gooide het steentje omhoog en liet het daarna weer op de grond vallen. Ik zuchtte even toen ik een steentje weggooide naar de andere kant van het dak. 'Ik dus ook..' zeg ik dan voorzichtig. Ik was anders, ik kon het alleen goed verbergen, en dat was het verschil.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    "Ik dus ook" zei hij voorzichtig. Ik hield op waar ik mee bezig was, alsof iemand op Pauze duwde en keek opzij. Ik moest echt die verbaasde uitdrukking op mijn gezicht leren verbergen. "Wat is er dan anders aan je ?" vroeg ik, waarna ik me een stukje naar hem toedraaide. Ik keek hem afwachtend aan, een beetje nieuwsgierig naar het antwoord. Ik was anders, alleen dat wist iedereen. Denken dat je vriendinnen je vriendinnen ook echt zijn en samen geheimen delen is niet altijd zo veilig dan je verwacht.

    Jayson
    Ik keek haar even aan en beet op mijn lip. Ze was dus gepest, daarom wwas ze zo onzeker. Ik weet niet echt wat ik nu moet doen en kijk even moeilijk. 'Weet je, ik weet gewoon zeker dat ze jaloers waren of zo. Je moet je niks aantrekken van die gasten, het is allemaal niet waar wat ze zeggen'zeg ik en glimlach zwak naar haar.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze keek me verbaasd aan, 'Wat is er dan anders aan je?' vroeg ze toen ze naar me toedraaide. Ik ging op mijn zij liggen, mijn arm onder mijn hoofd en mijn hoofd leunend op mijn hand. 'Denk je nou echt dat mijn vrienden van school weten dat ik dans? Dat weten ze niet, want dat is voor meisjes vinden ze.' zeg ik en ik grinnik zachtjes. 'Nee, jongens moeten voetballen en niet dansen.' maak ik mijn uitleg dan af. Mijn vrienden moesten eens weten, zij deden allemaal vechtsporten of ze voetbalde, en ik dans, ze zouden het eens moeten horen..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.