• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik draai me op mijn zei en kijk hem aan. Nog steeds met de glimlach op mijn gezicht. 'Er is niks mis met je gezicht.' ik houd zijn hand steviger vast en grijns. 'Maar je haar daar in tegen,' lach ik. Ik kijk hem grijnzend aan. 'Nee grapje. Het is perfect.' De zin is er uit voordat ik er erg in heb. Ik voel mijn wangen rood kleuren en sluit mijn ogen. Waarom Zeg ik dat soort dingen, zonder er over na te denken. Ik bijt op mijn lip en hoop niet dat hij er nu raar over gaat denken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Veronica Madeline Green.

    Ik keek opzij en zag dat hij glimlachend voor zich uitkeek. Als hij blij was, was ik dat sowieso ook. Hij drukte een kusje op mijn wang, "Ik", daarna een kusje op mijn kaaklijn, "Hou", nog een kusje op mijn neus, "Van", een laatste kusje op mijn lippen, "Jou". Hij ging terug in zijn vorige houding zitten met zijn armen achter zich als steun. De ontblote glimlach die zijn gezicht sierde was nog mooier in het maanlicht dan anders. Ik ging op mijn rug liggen en legde mijn hoofd op zijn schoot, "Je bent lief, weet je dat ?" vroeg ik terwijl ik mijn tanden bloot lachte.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even en draai me ook weer op mijn zij en kijk haar even aan en leg mijn andere hand even tegen haar wang en strijk even met mijn duim er langs voordat ik hem er weer af haal en op de grond laat liggen en kijk haar even met een glimlach aan en wrijf even door mijn haar heen.
    Ik ga iets dichter tegen haar aan liggen en buig me een beetje naar haar toe en druk zachtjes mijn lippen tegen haar kaak aan en ga weer normaal liggen en grinnik even "Jij bent perfect" fluister ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Brandon Jason Jefferson
    'Je bent lief, weet je dat?' vraagt ze als ze haar hoofd op mijn schoot legt en me breed lachend aankijkt. Ik ga rechtop zitten en bekijk haar van bovenaf. Ik leg 1 vinger tegen mijn lippen. 'Ik probeer het, maar niet door vertellen, dat is een geheimpje.' zeg ik en ik hang weer achterover, leunend op mijn handen. De steentjes zijn gelukkig niet zo hard, anders lagen dadelijk heel mijn handen open.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Een warm gevoel stroomt door me heen als ik zijn lippen op mijn kaak voel. 'Jij bent perfect,' fluistert hij. Ik open Mijn ogen en kijk hem aan. Verbaasd knipper ik met mijn ogen en lach het dan weg. 'Echt niet. Ik ben Niet perfect.' ik kijk hem hoofdschuddend aan en sluit mijn ogen weer. 'Doe normaal,' grinnik ik. Ik schud nog steeds lachen mijn hoofd. Ik en perfect ging niet samen. Ik maakte genoeg fouten. De een na de ander. Een perfect lemend zou die niet maken. Ik slaak een zucht en open mijn ogen. Ik kijk recht in de ogen van Jamie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Veronica Madeline Green.

    "Ik probeer het, maar niet doorvertellen, dat is een geheimpje" zei hij toen hij zijn vinger op mijn lippen had gelegd. Ik begon te lachen en schudde mijn hoofd, "Proberen ? Volgens mij moet je dat niet proberen, maar ben je dat gewoon van nature" zei ik, gemeend en zeker van mijn zaak. Ik wist zeker dat Brandon lief was op zichzelf en dat hij zijn best daar niet voor moest doen. Sommige dingen kan je nu eenmaal niet faken.

    Jamie Alexander Cooper
    "Ik doe perfect normaal" zeg ik terug en draai mijn hoofd weer haar het plafond en als ik weer terug kijk zie ik dat Amy me aankijkt en haar blik houd me gevangen na een kleine zucht scheur ik mijn blik van het hare af en kijk even weg maar ik hou het niet lang vol en ik kijk haar weer aan. Ik kom wat omhoog en leun op mijn elleboog en kijk haar even van boven af aan en glimlach even.
    Ik laat mijn hoofd wat zakken en mijn hoofd hangt nu vlak boven het hare en ik glimlach alleen maar even naar haar niet zeker hoe ze zou reageren als ik haar opeens zou kussen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Brandon Jason Jefferson
    "Proberen ? Volgens mij moet je dat niet proberen, maar ben je dat gewoon van nature" zei ze nadat ze lachend haar hoofd had geschud. Ik sloeg mijn armen over elkaar heen, in de hoop mezelf op te warmen. 'Zullen we naar binnen gaan? Of zal ik eventjes een sweater halen?' vroeg ik. Ik moest in ieder geval iets hebben om op te warmen. Als ze hier wilde blijven ging ik wel een sweater halen, en anders kon ik binnen mooi opwarmen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Zijn gezicht hangt nu een paar centimeter Boven me. Ik kijk hem met glanzende ogen aan. Ik bijt aarzelend op mijn lip. Hem zoenen leek nu het perfecte moment, maar hij was mijn leraar... Ook al hadden we afgesproken de deal te negeren... Een frons verscheen op mijn gezicht. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik zou heel graag willen, maar wat zou hij dan doen? Ik kijk hem weer aan. 'Waarom denk je dat ik perfect ben?' Ik kijk hem vragend aan. Als er antwoord me goed leek zou ik hem zoenen en anders wist ik niet wat ik zou doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Veronica Madeline Green.

    Ik keek hem eventjes aan en stond toen op, "Een halfuur geleden mocht je van mij ook al naar binnen hoor, je moest jezelf niet laten afkoelen" mompelde ik zachtjes. Ik zocht naar de deur maar ik vond ze niet direct. Ik had echt slecht zicht in het donker. "Zie jij de deur ergens ?" vroeg ik toen maar nadat ik wat dichter naar hem was gaan staan aangezien het donker niet echt iets van mijn favoriete dingen was.

    Brandon Jason Jefferson

    Ze keek me aan en stond op. 'Een halfuur geleden mocht je van mij ook al naar binnen hoor, je moest jezelf niet laten afkoelen.' mompelde ze. Ik stond ook op en liep achter haar aan, ze zocht naar de deur. 'Zie jij de deur ergens?' vroeg ze toen ze wat dichter naar me toe was gaan staan. Ik sloeg mijn arm om haar schouders en begeleidde haar netjes naar de deur. Ik hield hem open en het licht van de gang verlichtte het verdere pad. Ik sloot de deur achter me en keek haar eventjes aan. 'Wat gaan we nu doen?' vroeg ik toen ik haar met mijn handen in haar zij naar me toe trok.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jamie Alexander Cooper
    "Ik weet dat je perfect bent omdat je lief bent en gevoelig en op een of andere manier heb ik het gevoel dat je me snapt en je hebt iets dat me gewoon aantrekt hoe erg ik het ook probeer te negeren." zeg ik als antwoord op haar vraag en strijk langzaam over haar haar en glimlach eventjes kort. Mijn gedachte vliegen naar hoe dit uiteindelijk zal gaan worden of het wel wat gaat worden maar ik schud die gedachten snel weg en kijk haar weer aan terwijl een glimlach mijn gezicht siert.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Verlegen door het antwoord sla ik mijn ogen neer. Dan herpak ik mezelf en kijk hem grijnzend aan. 'Goed antwoord.' Ik zet Mijn ellebogen naast me neer, zodat ik daarop kan steunen. Mijn gezicht zit nu nog Dichterbij de zijne. Zijn lippen zijn nog maar een paar lippen van de mijne. Ik kijk hem even aan en glimlach. 'Dat is het liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd,' mompel ik. Ik kijk hem weer aan en glimlach. 'Dank je.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Veronica Madeline Green.

    Hij sloeg een arm om mijn schouders en begeleidde me naar de deur. Toen we eenmaal in de gang stonden en hij me naar zich toetrok doormiddel van zijn armen die om mijn zij lagen vroeg hij, "Wat gaan we nu doen ?". Ik legde mijn hoofd op zijn borstkas en liet een zachte zucht over mijn lippen rollen, "Ik weet het niet" zei ik uiteindelijk, "Ik heb niet echt ervaring met iets als dit," voegde ik er zachtjes achter.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk haar even aan glimlach eventjes "Geen dank" antwoord ik haar en kijk haar even aan, het lijkt wel of de tijd stil staat terwijl ik haar aankijk en ik lach zachtjes en sla mijn ogen even neer en bijt even op mijn lip, ik buig me nog iets meer naar haar toe zodat mijn lippen net niet die van haar raken "Je maakt me gek en ik kan mezelf gewoon niet meer inhouden" fluister ik en druk zonder om op haar antwoord te wachten mijn lippen tegen de hare.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.