• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnikte even en leg mijn armen even over elkaar en kijk even naar Amy voordat ik weer ga zitten en neem een slokje van mijn water, en ga even staan en strek even en laat me weer op de grond zakken en leun tegen de muur aan.
    Ik stop het laatste beetje van het croissantje in mijn mond en glimlach even naar Amy en wrijf even door mijn ogen heen "Waar denk je aan" vraag ik uiteindelijk en kijk haar vragend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem even aan en neem nog een hapje van mijn appel, om het antwoord uit te stellen. Ik kauw langzaam op mijn stukje appel en slik het door. 'Waar ik aan denk?' Ik bijt op mijn lip en kijk hem dan glimlachend aan. 'Toen ik het sms'je kreeg dat ik aan al het gedoe, waar ik dus geen zin in heb. Mijn vader is woest en deelde me dat even mee, maar daar had ik dus even geen zin in en toen dacht ik aan...' Ik sla even mijn ogen neer en zet mijn handen achter me neer zodat ik naar achter kan leunen. Ik kijk even naar Jamie en sla mijn ogen weer neer. 'hoe leuk jij bent.' Ik bijt even op mijn lip en zwijg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Veronica Madeline Green.

    Hij sloeg ook een arm om me heen en drukte een kusje op mijn haren. Zelfs dat deed de vlinders in mijn buik weer vrolijk fladderen. "Had jij dit verwacht, een paar uur geleden ?". Ik keek hem aan en schudde mijn hoofd, "Ik bereidde me voor op het ergste, zoals ik elke dag deed voor ik naar school ging" biechtte ik zacht-blozend op.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:48 ]

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach even en hoor hoe ze zwijgt nadat ze zegt dat ze ook nadenkt over hoe leuk ik ben en ik glimlach even en kijk haar even aan en ga iets dichter bij haar zitten en haal een beetje nonchelant mijn hand door mijn haar en glimlach even naar haar.
    "Ik vind jou ook leuk hoor" zeg ik met een kleine glimlach en laat me weer tegen de vloer zakken en ga op mijn rug liggen en kijk weer een beetje afwezig naar het plafond, ok misschien was dat niet het beste om te zeggen.. ik bijt nog even op mijn lip en kijk af en toe nog even naar Amy en vraag me af wat ze nu zal gaan doen.

    *Ik ben weer weg ook al sta ik op online c: ben vanavond terug*

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:56 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk naar Jamie die iets dichterbij is komen zitten. Zijn woorden maakte mij aan het glimlachen. Ik neem nog een hapje van mijn appel en sta dan op. Ik gooi het klokhuis in de prullenbak en kijk naar het eten. Vlug gooi ik dat erachter aan. Ik loop langzaam weer terug naar mijn plek en ga ook liggen. Op de muziek na is het stil. Ik kijk even opzij naar Jamie en bestudeer zijn gezicht van de zijkant. Mijn mondhoeken krullen zich omhoog. Dan wend ik mijn blik weer af en kijk naar het plafond. Ik sluit mijn ogen en laat mijn gedachtes door elkAar heen gaan. Het maakte me niet meer uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    Ze keek me aan en schudde haar hoofd. 'Ik bereidde me voor op het ergste, zoals ik elke dag deed voor ik naar school ging.' zei ze en ze bloosde lichtjes. Ik zuchtte even, 'Nu hoef je je niet meer druk te maken, dat beloof ik je.' zei ik en ik glimlachte even naar haar. Als iemand haar nu pijn zou doen zouden ze dat ook wel gaan merken, ik zou er nu voor haar zijn en haar helpen waar ik kon. Ik hield van Veronica, en ik zou er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ze ook van mij zou houden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Over een uurtje, een uur en een kwart ben ik terug, dan reageer ik !]

    Jamie Alexander Cooper
    Ik luister naar de rustige muziek op de achtergrond en sluit mijn ogen ook nadat ik opzij keek en zag dat Amy de hare ook gesloten had. Ik glimlach even en probeer om me te concentreren op mijn ademhaling maar ik doe af en toe mijn ogen open om naar Amy te kijken en ik draai me om en ga op mijn zij liggen en kijk naar haar maar wend mijn blik weer af.
    Ik raak met mijn vingertoppen voorzichtig haar arm even aan en glimlach voordat ik mijn hand tegen de hare leg en nadenk over wat ze zal doen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik voel zijn hand tegen de mijne en bijt op mijn lip. Ik laat mijn hand liggen en knijp mijn ogen wat dichter. De drang om zijn hand te pakken was nu zo groot. Ik draai even mijn hoofd en kijk recht in de ogen van Jamie. Ik slik en blijf in zijn prachtige ogen kijken. Dan werp ik vluchtig een blik op onze handen. Ik wend mijn hoofd weer af en kijk naar het plafond. Aarzelend beweeg ik mijn vingers, waardoor ze die van Jamie nog meer raken. Mijn hand ligt nu in de zijne. Ik bijt op mijn lip en vermijd zijn blik. Hopelijk vond hij het niet raar...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xIbiMalik schreef:
    Brandon Jason Jefferson
    Ze keek me aan en schudde haar hoofd. 'Ik bereidde me voor op het ergste, zoals ik elke dag deed voor ik naar school ging.' zei ze en ze bloosde lichtjes. Ik zuchtte even, 'Nu hoef je je niet meer druk te maken, dat beloof ik je.' zei ik en ik glimlachte even naar haar. Als iemand haar nu pijn zou doen zouden ze dat ook wel gaan merken, ik zou er nu voor haar zijn en haar helpen waar ik kon. Ik hield van Veronica, en ik zou er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ze ook van mij zou houden.


    Veronica Madeline Green.

    Hij zuchtte, "Nu hoef je je niet meer druk te maken, dat beloof ik je" zei hij waarna hij naar me glimlachte. Ik schonk hem een dankbare glimlach terug en nam zijn vrije hand vast. Zijn handen waren een stuk groter dan mijn kleine handjes, wat best lachwekkend was voor me. Ik keek even naar de sterren, "Moest je nu een vallende ster zien, wat zou je dan wensen ?" vroeg ik, gewoon uit nieuwsgierigheid.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze pakte mijn vrije hand vast met haar veel kleinere handen en ze keek even naar de sterren voor en boven ons. 'Moest je nu een vallende ster zien, wat zou je dan wensen?' vroeg ze. Ik keek haar even nadenkend aan en dacht na over wat ik zou zeggen. 'Ik zou wensen dat ik voor een hele lange tijd met jou samen mag zijn.' zeg uiteindelijk zachtjes. 'En wat zou jij wensen?' vraag ik. Ik was wel nieuwsgierig of zij ook zoiets zou wensen, maar ik zag haar er wel voor aan om iets compleet anders te doen. Dat ze een waterijsje had, of dat ze fatsoenlijk te eten kreeg elke avond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    De zoveelste gemeende glimlach kwam op mijn gezicht te staan vandaag. Brandon was al in zoveel dingen geslaagd waar andere mensen nog niet eens in de buurt bij kwamen. Ik speelde met zijn vingers en bleef naar de sterrenhemel kijken met fonkelende, lichtgroene oogjes, "Ik zou wensen dat de tijd bleef stilstaan, nu".

    quin98 schreef:
    Jayson
    Ik begin hard te lachen als ik het geluid hoor dat hij heeft opgehangen en kijk naar Skyler. 'Wat een mietje'zeg ik grijnzend. Oke, dat was dus wel echt heel erg faal, hij durfde niet eens wat terug te zeggen, en dat pesten allemaal kinderen. 'Als die je nog een keer lastig valt geef je de telefoon weer aan mij'zeg ik grijnzend en geef der mobiel weer terug.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze speelde met mijn vingers en ze bleef voor zich uit kijken. 'Ik zou wensen dat de tijd bleef stilstaan, nu.' zegt ze en ik kijk even glimlachend voor me uit. Als de tijd bleef stilstaan nu, zou ik voor altijd haar hand in de mijne hebben, haar arm om me heen en haar hoofd op mijn schouder. De sterrenhemel schitterend boven ons. Ik drukte een kusje op haar wang, 'Ik', een kusje op haar kaaklijn, 'Hou', een kusje op haar neus, 'Van', en als laatste een kusje op haar mond, 'Jou'. fluisterde ik zachtjes tussen de kusjes door. Daarna ging ik weer glimlachend terug in mijn vorige houding zitten, mijn handen zette ik achter me neer, zodat ik erop leunde en ik keek haar even met een ontblote glimlach aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even en sluit mijn hand zodat haar hand nu stevig in de mijne zit en glimlach eventjes en ik zie dat ze me niet aankijkt en draai me weer om en ga op mijn rug liggen en kijk ook naar het plafond "Is er iets mis met mijn gezicht of wil je me gewoon niet aankijken" zeg ik met een kleine glimlach en draai mijn hoofd naar haar toe dat als ze me wel aan zou kijken ze me meteen naar me keek en zette een glimlach op mijn gezicht en beet even mijn lip.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.