• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    'Dan zouden we net zo goed de stad in kunnen gaan. Ze missen ons toch niet.' Ik grijns en loop naar mijn hakken. Vlug trek ik ze aan. Ik loop naar het overgebleven eten en pak het op. 'Dat zou natuurlijk ook kunnen,' lach ik. Ik had eigenlijk wel zin om uit te gaan. Wat hadden we te verliezen? Er zou niemand zijn, want iedereen die we kende bleef hier en je kon daar gewoon doen wat je zou willen. Als het aan mij lag allemaal voordelen. Ik kijk hem aan. 'Wat vind je van het idee?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Amy you've just read my mind" zeg ik lachend en trek alvast mijn leren jasje aan en glimlach eventjes naar haar, "Maar misschien moet ik eerst gaan en dan wacht ik voor je buiten de school" zeg ik en lach even en haal een hand door mijn haar en zonder echt op haar antwoord te wachten loop ik alvast de zaal uit naar buiten en schop tegen een steentje aan die in de weg lag en loop met grote passen en het school terrein af en leun tegen een boom en paar meter verder op zodat Amy me nog wel zou zien maar het niet zou opvallen dat we samen weg gingen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik pak vlug alle spullen bij elkaar en ren de trappen af naar de meisjeszaal. Ik rits mijn tas open en pak er een kort zwart jurkje uit. Ik trek vlug mijn broek uit en hemdje, die verwissel ik voor het jurkje. Ik doe snel weer mijn hakken aan, pak mijn leren jack en loop zo snel en onopvallen mogelijk het gebouw uit. De koud veroorzaakt een rilling op mijn benen. Ik loop het terrein af en kijk over mijn schouder. Ik was, godzijdank, niemand tegen gekomen. Ik kijk om me heen en zie Jamie bij een boom staan. Vlug loop ik erheen. Hier en daar staat een lantaarnpaal die even op me schijnt, maar een grote kans om betrapt te worden is er niet.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 2:19 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik steek snel nog een sigaretje op en neem een paar trekje, ik moest echt binnekort gaan stoppen dacht ik in mezelf en gooi de peuk snel weg als ik Amy zie aan komen lopen en glimlach als ik haar korte jurkje zie en grinnik even "Moest dat nou weer" zeg ik met een kleine glimlach en wijs naar haar jurkje, voordat ik mijn telefoon in de zak van mijn jasje laat glijden en zie opeens dat Amy ook een leren jasje aan heeft ik leg mijn arm om haar schouder en trek haar mee zo ver mogelijk van het gebouw "Let's get a drink" zeg ik met een glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik. 'Je dacht toch niet dat ik in een gewone spijkerbroek mee ging,' grinnik ik. Ik sla mijn arm om zijn middel en lach. 'Waar gaan we heen?' Ik kijk om me heen, maar het is zo donker dat ik niet kan opmaken waar we zijn. Hier en daar loopt een eng figuur en ik krijg er de kriebels van. Ik moest maar niet dronken worden.... 'Doen ze eigenlijk het terrein dicht na een bepaalde tijd?' Ik kijk Jamie vragend aan. Als ze dat deden moesten we echt goed opletten. Een koud windje doet me rillen. Ik sla mijn jas dichter om me heen. Wat is het koud!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach eventjes en wijs naar wat straten voor ons we waren nu geluukig uit het zicht van de school en ik had het gevoel dat ik nu kon relaxen en slaakte even een kleine zucht. 'Doen ze eigenlijk het terrein dicht na een bepaalde tijd?' vraagt Amy terwijl ze me aankijkt en ik glimlach even en haal mijn schouders op "Volgens mij is het de bedoeling dat jullie om 10 moeten gaan slapen" zeg ik met een kleine glimlach en stop even met lopen en draai me wat naar haar om "Ok we kunnen dus inderdaad naar iets gaan in de stad maar mijn appartement is hier echt heel dichtbij maar als je daar liever niet heen gaat snap ik het ook wel" zeg ik en kijk haar vragend aan. Het was gewoon dat ik ook nog even snel langs huis wou gaan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Appartement is prima,' glimlach ik. Ik kijk Jamie glimlachend aan en dan om me heen. Het was hier stil en verlaten. Hoe laat was het? Volgens mij pas half negen of iets en toch was het heel stil. Ik glimlach en kijk Jamie aan. 'En wat gaan we in je appartement doen dan? Heb je nog films liggen?' Ik kijk hem grijnzend aan. Ik was wel benieuwd naar zijn woning. Wist ik gelijk hoe hij leefde. Ik glimlach en wacht tot hij de weg wijst. Die weet ik namelijk niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnikte even "Ja er ligt vast nog wel ergens iets van een film" zeg ik lachend en trek aar iets dichter tegen me aan terwijl mijn arm nog steeds over haar schouder ligt en leid de weg naar mijn appartement. Na ongeveer een kleine wandeling van een kwartiertje stonden we voor de deur en opende ik hem en trok haar mee de trappen op naar de bovenste verdieping, ik glimlachte even kort en draaide de deur van het slot en duwde de deur open en deed het licht aan. Ik trok Amy de woonkamer in en keek zelf ook weer even rond het was niet iets spectaculairs gewoon een netjes opgeruimd huis met witte en donkergrijze muren en gewoon tv, bank en dat soort spullen.
    Ik draaide me naar haar om "Kan ik je jas aannemen" vroeg ik beleefd en gebaarde dat ze kon gaan zitten op de bank als ze wou.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik. 'Gaan we nu ineens de gentlemen spelen?' Lachend trek ik mijn jas uit en geef die aan hem. Ik liep naar de bank en keek naar Jamie. Daarna keek ik om me heen. Ik vond het wel een mooi appartement. Niet groter dan de mijne, maar dat had ik ook niet verwacht. Mijn vader hield van groot dus dan mijn appartement ook maar, terwijl ik dit een veel gezelligere grote vond. Ik kijk om me heen. Het was netjes opgeruimd. Ik grinnik en leun achter over. Dan kijk ik weer naar Jamie. 'Leuk appartement heb je,' zeg ik glimlachend. Ik meende het. Ik voelde me hier op mijn gemak. Heel erg op mijn gemak.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik legde haar jas over een van de stoelen van de eet tafel en trek de mijne ook uit en leg hem er ook over heen 'Leuk appartement heb je,' zegt ze met een glimlach en ik lach eventjes "Dankje" ik loop naar de keuken toe en doe het licht daar ook aan en loop weer terug naar Amy en ga even naast haar zitten en glimlach even "Wil je iets drinken en zo ja wat" vraag ik en kijk haar even aan. "Oh en als je een dvd wilt kijken ze liggen in het kastje onder de tv" ik grijns even en wijs naar het kastje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Mag ik een glaasje water?' Ik kijk Jamie glimlachend aan en loop dan naar het kastje. Ik ga op mijn knieën zitten en bekijk de films. Welke zou ik is uitkiezen? Ik kijk over mijn schouder. 'Wat voor een soort film wil je kijken?' Ik kijk Jamie grijnzend aan. Voordat ik allemaal romantische films pak... Ik grijns en bekijk de films. Ik grijns. Hij heeft ook best wel veel liefdesfilms. Ik pak Love Actually en bekijk andere. Vlug pak ik er ook nog Dirty Dancing 2 uit en Step Up 1, 2 en 3. Van actie films zou ik niet weten wat leuk is en ik had niet echt zin in een horror. Ik pak de DVD's en loop terug naar de bank. Benieuwd hoe Jamke zou reageren. Grinnikend bekijk ik de DVD's in mijn handen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knik "Tuurlijk" ik loop weer naar de keuken en pak twee glazen uit het kastje ik hou er eentje onder de kraan voor Amy en ik pak voor mezelf een fles witte wijn en schenk een glaasje in. Ik loop met de twee glazen naar de woonkamer en zet ze op de salon tafel 'Wat voor een soort film wil je kijken?' vraagt ze en ik glimlach even "Het maakt me echt niet uit" zeg ik en ga alvast op de bank zitten en neem een slokje van mijn wijn en leun even achterover en wacht tot ze er een gevonden heeft, ik wist eigelijk niet eens waarom ik zo veel films had.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Alice 'Ally' Parker
    Hij glimlacht even en drukt nog een kusje op mijn lippen en veegt een plukje haar uit mijn gezicht. Hij trekt me nog wat dichter tegen zich aan. Hij zet ons weer rechtop en hij kijkt me aan. 'Weet je zeker dat je niet iets wilt gaan eten ofzo?' en hij klinkt bezorgd en hij kijkt me even aan. Hij haalt een hand door zijn haar en aait lieflijk over mijn wang. Hij slaat daarna zijn armen over elkaar. Hij glimlacht even naar me en ik kan niets anders dan terug glimlachen. 'Waarom ben je altijd zo lief?' vraag ik aan hem. 'En ik hoef niets te eten Cam, ik heb gegeten vlak voordat ik ging dansen. En het avondeten zal nu toch wel gesloten zijn. Misschien ook niet.' en ik kijk even weg van Cam, de meisjes zaal rond. 'Ga anders zelf even kijken, voor eten voor jezelf.' en ik kijk weer terug naar Cam. 'Anders kan je dadelijk niet eten door mij!' en ik por hem eventjes in zijn zij. 'Als je me van het bed af helpt, dan kan ik met me krukken desnoods meekrukken.' mijn voet doet nog steeds pijn.



    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach even naar haar en schud even met mijn haar "Ik heb geen honger" schiet ik alvast in de verdediging ik ging Alice echt niet alleen laten nu ze zichzelf bezeert heeft en glimlach eventjes. 'Als je me van het bed af helpt, dan kan ik met me krukken desnoods meekrukken.' zegt ze en ik lach zachtjes "Nee joh we blijven gewoon gezellig hier ik wil niet dat je het erger maakt door mij dus heb ik besloten dat we lekker hier blijven" ik lach weer en geef haar een klein kusje tegen haar wang voordat ik haar weer meetrek zodat we nu weer liggen en hou mijn armen om haar heen geslagen "Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen" fluister ik in haar oor en druk een zacht kusje in haar nek en sluit mijn ogen even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik leg de DVD's op Jamie zijn schoot. Ik pak mijn glas water en drink het op. Ik had dorst. Ik kijk even naar de witte wijn in Jamie zijn hand en ik moest zeggen, daar had ik ook wel zin in. 'Kies er maar eentje uit,' lach ik. Wijzend naar de DVD's op zijn schoor. 'Ik kon niet kiezen.' Ik kijk hem grijnzend aan. 'Mag ik ook een glaasje wijn? Daar heb ik eigenlijk wel zin in.' Ik kijk hem glimlachend aan en leun achter over. Ik kijk naar de tv die nu nog uitstaat en dan weer naar Jamie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik pak willekeurig een dvd en geef hem weer aan Amy ik zag nog net aan de cover dat het 'love Actually' was en sta weer even snel op met het lege water glas en loop voor de tweede keer naar de keuken en pak nog een wijnglas en schenk nog een glaasje witte wijn in en loop weer terug naar de woonkamer en zet en glas witte wijn voor haar neer "Kijk eens aan" zeg ik maar en pak de dvd weer van haar over en loop langzaam naar de dvd speler en stop hem er in en zet de tv aan en wacht tot we p het hoofd menu staan en pak de afstandsbediening.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.