• Ik ga volgende week naar de kapper en ik wil heel graag een bob en mss mijn haar donkerblond verven maar ik weet niet of ik er mooi mee ben... Wat denken jullie?
    Mijn haar nu :


    hoe ik het graag wil:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 13:26 ]

    Ik denk wel dat het je staat, aangezien het vaak te maken heeft met de vorm van je gezicht. Maar bij Hayden staat het, en jij hebt zo'n zelfde vorm qua gezicht. Dus ik zou het gewoon doen. Je leeft maar een keer, why not (:


    To infinity and beyond •

    Volgens mij gaat het je goed staan.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Desmond schreef:
    Volgens mij gaat het je goed staan.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik denk dat het wel goed staat ^-^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Desmond schreef:
    Volgens mij gaat het je goed staan.


    Chaos is a ladder.

    Denk dat je dat wel gaat staan hoor!


    Tears are words the heart can't say.

    Volgens mij zal het je wel staan ja (:
    Maar weet wel, donkerblond kleuren zal niet gaan, je zal je haar moeten laten aftrekken..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De coupe, ja. Het kleur weet ik zo nog niet. Je moet je haar daarvoor ontkleuren en van bruin naar blond gaan is wat riskant. Dat is ook de reden waarom ik het niet durf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Desmond schreef:
    Volgens mij gaat het je goed staan.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Desmond schreef:
    Volgens mij gaat het je goed staan.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik denk dat het kapsel je zou staan, maar de haarkleur weet ik niet zo. Ik vind jouw haarkleur nu mooi. (:


    Let the Night embrace you

    Niet iedereen kan die coupe hebben.. Dus het is een risico.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.