• Jaa, ik heb morgen mijn examen Engels als afsluiting van het TTO dingetje. En morgen heb ik het spreek gedeelte en ik ben als de dood dat ik van de zenuwen dicht klap en mijn grammatica verpest of niks weet te zeggen...
    Aan de andere kant ga ik morgen na dat examen meteen door naar de bioscoop en naar de winkels, dus daar heb ik dan wel weer zin ^^

    Wat gaan jullie morgen doen?


    Caution first, always.

    Werken & daarna BBQ


    Life is hard and then we die

    Morgen is toch zaterdag? Hoeso heb je dan examens?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Moederdag cadeau kopen met mijn vader, leren en schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 19:54 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga slapen/schrijven/naar familie/en daarna naar een feestje :3


    They fell in love, didn't they?

    me fiets terug naar de winkel brengen omdat er iets mis is en dan een heel stuk terug lopen >.<


    Shoganai i ne~

    Divinity schreef:
    Morgen is toch zaterdag? Hoeso heb je dan examens?

    Het gaat buiten school om, kinda. Het wordt niet meer door school geregeld dus je moet er zelf voor zorgen dat je er komt.


    Caution first, always.

    Ik heb nog geen plannen (bloos)


    -

    Siriusly schreef:
    (...)
    Het gaat buiten school om, kinda. Het wordt niet meer door school geregeld dus je moet er zelf voor zorgen dat je er komt.


    Dat is met mijn DELFexamen ook zo. ;P
    &Het lukt je heus wel, gewoon rustig blijven! Wat voor niveau doe je? Qua examen bedoel ik. (:


    Opgeven is geen optie.

    huiswerk, vervele...zoals altijd :S

    Ik doe ook TTO
    Zit je in de derde? Ik moet dat examen ook doen dit jaar, maar dat moet pas over een paar maanden geloof ik.

    Succes igg!

    koitje schreef:
    Ik doe ook TTO
    Zit je in de derde? Ik moet dat examen ook doen dit jaar, maar dat moet pas over een paar maanden geloof ik.

    Succes igg!

    Ja ik zit in de derde en ik moet morgen een deel van het examen doen en dan volgende week zaterdag het tweede deel.


    Caution first, always.

    Birthday schreef:
    (...)

    Dat is met mijn DELFexamen ook zo. ;P
    &Het lukt je heus wel, gewoon rustig blijven! Wat voor niveau doe je? Qua examen bedoel ik. (:

    Ik doe nu voor het derde jaar TTO op havo/vwo niveau. Volgend jaar ga ik door met TTO op vwo niveau (:


    Caution first, always.

    Siriusly schreef:
    (...)
    Ik doe nu voor het derde jaar TTO op havo/vwo niveau. Volgend jaar ga ik door met TTO op vwo niveau (:


    Oh, okee! Ik heb Anglia, en dat heeft dan weer examenniveau's zoals A1,A2,A3,B1 enz. ;P
    Maargoed, succes iig! (:


    Opgeven is geen optie.

    Siriusly schreef:
    (...)
    Ja ik zit in de derde en ik moet morgen een deel van het examen doen en dan volgende week zaterdag het tweede deel.

    Maak je geen zorgen trouwens ;)
    Bij ons op school is nog nóóit iemand gezakt.
    Gewoon je best doen en dan komt het goed :D

    Net zoveel als ik de hele week al doe -niks-

    's Avonds naar Want Want en daarna maybe nog door naar de stad (:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 20:05 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.