• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ze was in gesprek met Jamie, maar als Will gewoon naar ze toeloopt in de eetzaal is het goed:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    Ik glimlach naar hem. 'Dan ga ik Will maar halen. Ik heb geen zin om alleen te eten,' grinnik ik. Ik haal een hand door mijn haren en werp een blik op mijn hakken. Hoe kwam ik erbij om ze aan te doen. Ik voel een duw in mijn rug en kan nog net mijn bord recht houden. Ik draai me geschrokken om. Iemand maakt een verontschuldigend gebaar. Ik glimlach vriendelijk terug. 'Maakt niet uit,' zeg ik. Dan wendt ik me weer tot Jamie, mijn evenwicht goed in de gaten houdend. 'Dan ga ik Will maar is zoeken.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Moet ik daar ook nog op reageren -^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai PArker
    Ik glimlach even en druk nog een kusje op haar lippen en veeg een plukje haar uit haar gezicht en trek haar nog even wat dichter tegen me aan en zucht eventjes voordat ik ons weer rechtop neerzet en ik haar even aan kijk "Weet je zeker dat je niet iets wilt gaan eten ofzo" vraag ik een beetje bezorgt en kijk haar even aan.
    Ik haal een hand door mijn haar en aai wat lieflijk over haar wang voordat ik mijn armen over elkaar vouw en haar eventjes aankijk en glimlach even naar haar.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:46 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ja kan je wel doen:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Ok c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even naar haar als ze een soort van geduwt word "Gaat het" vraag ik met een kleine glimlach "En ik heb zo'n idee dat ik ook alleen zal gaan eten" ik zucht eventjes en haal een hand door mijn haar.
    'Dan ga ik Will maar is zoeken.' zegt ze en ik knik maar snel "Ja is goed" ik dacht even na. nou dat was ook een lekker antwoord en glimlach nog maar eventjes naar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ja het gaat wel hoor,' grinnik ik. Ik kijk om me heen, maar Will was nog steeds nergens. 'Ik heb zo'n idee daT hij niet van plan is hier naartoe te komen.' Ik zucht en bijt op mijn wang. Het liefst zou Ik met Jamie gaan eten, maar dat kan niet. Tenzij we stiekem ergens anders moesten gaan zitten. Dan kon het, maar dat voorstellen zou misschien een beetje raar overkomen en Will zou me gaan zoeken. Ach ja, had hij maar gelijk moeten komen. 'We zouden samen kunnen gaan eten, als je wilt.' Ik kijk Jamie verlegen aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach even naar haar en knik "Ja lijkt me leuk" ik glimlach even, ik had geen zin meer om me an de regels te houden, en regels zijn er om overtreden te worden toch.. Ik grinnik nog even en kijk haar even aan "Laten we anders naar de danszaal gaan, er komt op dit moment toch niemand" zeg ik terwijl ik even mijn hoofd los maak en ik hem eventjes hoor knakken maar negeer het "Is dat een plan of wil je liever ergens anders heen want ik denk dat hier blijven niet het beste idee is" zeg ik en lach zachtjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Danszaal is prima,' glimlach ik. Ik rek me ietsje uit en kijk om me heen. Het Werd al wat drukker. Ik kijk even naar Jamie en loop dan alvast de eetzaal uit. Ik kijk de gang in om te kijken of ik Will zie, maar hij was nergens te bekennen. Ik blijf iets verder op tegen de muurtje geleund staan wachtend op Jamie. Ik kijk naar het eten. Het zag er nou niet echt smakelijk uit. In mijn tas had ik nog ander eten mee genomen. Ik trap mijn hakken uit en leg ze naast mijn bord. Ik sprint de gangen door naar de meisjeszaal. Ik trek mijn koffer open en Haal er wat eetbaars uit. Dat wil zeggen chips, cola, een Appel en een croissantje. Ik had het er vanmiddag gauw in gepropt en dat leek me nu wel handig uit te komen. Met mijn handen vol loop ik terug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zie hoe Amy de eetzaal eerst uit loopt en na eventjes te hebben gewacht klem ik het bord met eten wat dichter tegen me aan en loop ook weg en kijk nog even om me heen, ik sla af naar de gang en zie opeens een bord eten en een paar hakken op de grond en kijk even lachend om me heen waar is Amy nou weer.
    Na eventjes gewacht zie ik haar weer terug komen en lach als ik zie wat ze in haar armen heeft "Niet zo blij met het eten" vraag ik en wijs even naar het bord op de grond en grinnik nog even "Zal ik dat dan maar meenemen want volgens mij zijn jou handen wel vol" ik grijns even en pak het eten van haar van de grond en zet hem als een ober op mijn onderarm en pak dan ook nog haar hakken op en loop naar de danszaal en maak hem open en zet haar hakken neer en ook nog mijn eten en dat van haar wat ik betwijfel of ze dat gaat eten en loop naar mijn jasje die ik hier inderdaad had laten liggen en wend me weer tot Amy


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach en zet het eten op de grond. Ik ga zitten en pak het bord. Ik kijk naar Jamie en grinnik. Dan sluit ik de die achter me en ga weer zitten. 'Ik dacht laat ik voor de zekerheid maar lekker eten meenemen.' Ik grinnik even en kijk Jamie dan aan. 'Weet jij of het lekker is?' Ik kijk ernaar en prik er wat in met mijn vork. 'Bedankt voor het dragen van mijn Hakken en eten,' grinnik ik. Ik neem langzaam een hap van het eten en slik het moeizaam door. 'Ik denk dat ik voor het croissantje ga,' lach ik en zet het bord naast me neer. 'Jij ook wat?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik laat me naast Amy op de grond zakken en kijk ook een beetje naar het eten wat is vermengd tot een soort van een grote brei pap achtig iets en ik neem er een klein hapje van en maak meteen mijn flesje water open en neem een grote slok,, dat was echt heel smerig. Ik schuif het bord wat bij me vandaan en kijk even naar Amy en glimlach eventjes 'Ik denk dat ik voor het croissantje ga,' zegt ze en ik grinnik even 'Jij ook wat?' vraagt ze erachteraan en ik knik dankbaar "Graag dit eten is gewoon niet eetbaar" zeg ik met ene kleine glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *ik ben trouwens even weg, ik zal proberen om te reageren door mijn telefoon maar ik weet niet zeker of dat gaat lukken :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [is goed]

    Amy Michels

    Ik lach. 'Ja dat had ik al gelijk gezien.' Ik pak de twee borden op en zet ze ver weg. Dan pak ik het eten dat ik had meegenomen en gooi het voor Jamie op de grond. Ik ga naast hem zitten en kijk hem aan. 'Wat wil je?' ik kijk naar het eten. Mij maakt het niet echt uit. 'We zouden altijd nog de pizzakoerier kunnen bellen,' grinnik ik. Ik trek mijn knieën op en kijk naar het eten. Ik voel me dolblij op dit moment. Het gevoel dat Jamie hetzelfde over mij denkt is geweldig. Ik kijk ben even aan. Een glimlach siert mijn gezicht. Ik knipper even met mijn ogen en pak dan zelf de appel. 'Wat wil je?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne