• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon Jason Jefferson
    Ik voelde hoe ze me zachtjes terug kuste en hoe haar hand zich verplaatste naar mijn nek. De wind blies zachtjes over ons heen en voor een moment leek de tijd stil te staan. Voorzichtig glimlachte ik tegen haar lippen aan en mijn hand streek zachtjes over haar wang heen. Kleine kusjes werden op haar lippen gedrukt, afgewisseld van lang en kort en na een tijdje opende ik mijn ogen en haalde mijn lippen van haar lippen. Niet wetend wat ik moest zeggen streek ik een plukje haar achter haar oren. 'Sorry..' zei ik uiteindelijk zachtjes.'Ik kon me niet inhouden..'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    Zijn hand streek zachtjes over mijn wang. Kleine kusjes werden telkens op mijn lippen geplaats, de ene keer kort, dan weer lang. Na een tijdje haalde hij zijn lippen van me af. Ik opende mijn ogen en probeerde me nog altijd te bedenken wat er zojuist gebeurd was. Misschien- Nee. Zonder twijfel het meest geweldigste moment uit mijn leven. Hij streek een plukje haar achter mijn oor, "Sorry, ik kon me niet inhouden" zei hij zachtjes. Ik glimlachte en schudde zachtjes mijn hoofd, "Het geeft niets".

    Brandon Jason Jefferson
    'Het geeft niets.' zei ze toen ze lichtjes haar hoofd schudde en me even glimlachend aankeek. Mijn hand gleed nog steeds over haar haren en zachtjes over haar gezicht. Voorzichtig drukte ik nog 1 kusje op haar lippen en weer leek de tijd stil te staan. Daarna draaide ik me weer op mijn rug en kijk glimlachend naar de schemerende lucht boven ons. Sterren vormde zich en de zon verruilde van plaats met de maan. Nog een keer draaide ik mijn hoofd glimlachend naar Veronica en nam haar goed in me op voordat ik weer naar de wolken boven me staarde. 'En nu?' vroeg ik zachtjes. Ik wist het wel, ik vond haar echt leuk, en die gevoelens die ik net voelde waren positief, dat wist ik zeker. Was ik verliefd op Veronica? Ja. Is dat raar na 1 dag? Ja.. Ook dat..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    Hij drukte nog 1 kusje op mijn lippen en draaide zich daarna om. Hij staarde voor een moment naar de lucht, ik bleef naar hem staren. In gedachten verzonken. Hij nam me in zich op en keek terug naar de lucht. "En nu ?" vroeg hij zachtjes. En nu. Wat nu ? Had ik normale gevoelens voor Brandon als vriendschap ? Nee, veel meer dan dat. Was ik verliefd ? Een grote kans van wel. Was dat absloluut raar voor me aangezien ik nog nooit verliefd was geweest, laat staan in 1 dag ? Ja, helemaal waar. Ik keek naar de lucht en glimlachte. Ik kroop naar hem toe en legde mijn hoofd op zijn borstkas. "We zien wel" zei ik zachtjes.

    *Heb ik nog wat gemist..?? ik had nogal een zware avond vannacht*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Bisous schreef:
    Natalya Winter Crawford
    'Het is anders dan hiphop, maar wel mooi,' glimlacht de jongen waarna iemand begint te lachen. Als ik op kijk zie ik dat het Chris is.
    'Mooi hoor, Natalya,' grijnst hij.
    'Ik ga mijn spullen verder uitpakken. Ik zie je nog wel een keer,' zegt de jongen waarna hij weg loopt.
    Als ik zeker weet dat hij weg is loop ik naar Chris en geef ik hem een knuffel. 'Lang niet gezien,' zeg ik en ik laat hem weer los. 'En, kan je je leerlingen een beetje aan?' grijns ik dan. 'De jongen die hier net was is als het goed is ook een leerling van je'.
    Ik werp even een blik op de klok en kijk dan weer naar Chris. 'Het is al redelijk laat, zin om ergens iets te eten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Is er nog een reactie geweest op Amy?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Alice 'Ally' Parker
    Ik geef hem weer een stomp als hij zegt dat hij niet wist dat ik erover nadacht om te trouwen. 'Cam, je doet niet lief. En het viel me gewoon op.' en ik lach naar hem. Ik maak een verkeerde beweging met mijn voet en ik kan me nog net inhouden om au te zeggen. 'Maar in ieder geval hebben we het ons wel makkelijk gemaakt.' en ik glimlach naar hem. 'Ondanks dat je gek bent hou ik wel van je.' en ik druk een kus op zijn lippen. Dan leg ik mijn hoofd weer op zijn schouder en zeg: 'Als je weg wilt, mag het hoor. Ik ga toch nergens heen,' en ik wijs grijnzend op mijn voet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat was de laatste reactie van Sam? En waar kan Féline naartoe? Een kleine samenvatting?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Lol. Zijn Brandon en Victoria op het eerste gezicht verliefd?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Wat was de laatste reactie van Sam? En waar kan Féline naartoe? Een kleine samenvatting?]

    [Even zoeken, hoor :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sam
    ''We kwamen hier niet voor de gummiberen, of wel soms?'' zei hij, om vervolgens nog een paar gummiberen in zijn mond te steken en op te bergen. Ik gromde. ''Nou, deels.'' grinnikte ik, en stond ook op. Ik klopte het gras van mijn broek af, en keek een beetje rond. ''Denk je dat het lukt hier?'' vroeg ik hem, doelend op het freerunnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Iemand Amy?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wesley Dylan Marshall.

    "Nou deels" Grinnikt ze en springt ook op, waarna ze de restjes gras van haar broek af veegt. "Denk je dat het hier lukt?" Vraagt ze, terwijl ze even rondkijkt. "Ach, het moet vast wel lukken" Zeg ik en kijk ook even rond. Wanneer ik een tuinhek zie, besluit ik om het risico maar gewoon op te lopen om betrapt te worden en loop dus het plein af. Ik sprint het laatste stukje en plant mijn hand op het hek, waarna ik mijn beide benen over het hek heen gooi. Voordat er iemand naar buiten kan komen, heb ik me al weer omgedraaid en mijn hand weer op het hek neergelegd om vervolgens met een handstand over het hek heen te gaan. Op mijn weg terug naar Sam, staat er een auto in de weg. Wanneer ik bij de lage auto aankom, plaats ik mijn hand op het dak en til mezelf omhoog om vervolgens mijn benen tussen mijn armen te gooien en aan de andere kant van de auto terecht kom. Het scheelde maar een haartje of ik belande helemaal op de auto en dan zou het niet goed hebben afgelopen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wat was de laaste reactie van Amy ?]