• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [wat heb ik gemist? Iemand nog gereageerd op Amy?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [kan Will binnen komen in de eetzaal]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik grinnik even bij haar reactie en kijk lachend naar haar.'Zullen we samen dansen?'vraagt ze lief en ik knik. 'Waarom ook niet'zeg ik lachend en kijk even op mijn ipod. 'Wat voor liedje wil je erbij?'vraag ik lachend. Ik wist niet echt goed welk nummer ik erbij moest uitzieken dus vroeg ik het maar aan haar.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 22:09 ]

    xheart schreef:
    (...)

    [ Er is niks gebeurd eigenlijk helemaal niks alleen wat klef gedoe en dansen en nog wat maar ik weet niet alles het is in ieder geval niet belangrijk.]


    [okee, en is er al een volgende dag?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    [okee, en is er al een volgende dag?]


    [nee we zijn nu bij avond eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    Veronica Madeline Green.

    Even was ik sprakeloos toen hij me recht in mijn lichtgroene ogen aankeek. Zijn donkerbruine ogen zaten vol gevoelens, emoties, maar ik kon ze er niet uithalen. Ze waren fascinerend, en, het mocht geweten worden, echt mooi. Het waren echt van die chocoladebruine ogen, mijn persoonlijke lievelingskleur als het op bruine ogen aankwam. Hij keek na een paar seconden naar beneden. Lag het aan mij of werd dit een klein beetje awkward ? Ik moest echt snel iets vinden als onderwerp, "Ik heb zin in een waterijsje" zuchtte ik toen, doodserieus want ik wou echt een waterijsje, "Met sinaasappelsmaak !".


    Brandon Jason Jefferson
    'Ik heb zin in een waterijsje,' zuchtte ze ineens, 'Met sinaasappelsmaak!' Ik lach als ik haar weer glimlachend aankijk. 'Dan heb je helaas pech, want ik denk niet dat ze dat hier hebben.' zeg ik dan en ik neem het flesje water in mijn hand. Ik draai moeizaam het dopje eraf en neem een slokje. 'Misschien dat we die morgen in onze vrije tijd ergens kunnen gaan halen?' vraag ik dan voorzichtig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Waarom ook niet' zegt hij lachend en kijkt even op zijn ipod. 'Wat voor liedje wil je erbij?' vraagt hij lachend. 'Eeeeuhhh, ik heb er wel een' zeg ik en ik pak mij iPhone en sluit hem aan. Ik zoek het liedje en zet hem op. 'Kom' zeg ik en ik loop naar het midden van de zaal. Ik pak zijn zijn hand. 'Kijk zo moeten we beginnen' zeg ik en ik leg zijn ene hand op mijn middel en zijn andere hand leg ik in de juiste houding. Ik kijk hem in zijn ogen en hervat mezelf dan weer ik leg mijn ene hand op zijn schouder en met mijn ander maak ik de juiste houding.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Veronica Madeline Green.

    De verbaasde uitstraling in mijn ogen was niet te missen. Was ik dan eindelijk goed genoeg voor iemand dat ik zijn tijd in beslag kon nemen als ik dat wou ? De verbaasde uitstraling nam plaats voor blije. "Als je het zelf wilt" zei ik toen, zachtjes. Ik speelde wat met mijn vingers en keek hem vanonder mijn wimpers af en toe aan. "Weet je zeker dat ik goed genoeg ben om je tijd mee te besteden ?" vroeg ik. Beschaamd sloeg ik mijn ogen neer. Waarom moest ik dat nu weer vragen ?!

    Brandon Jason Jefferson
    Ze keek me verbaasd aan, maar dat veranderde snel in een blije uitdrukking. 'Als je het zelf wilt.' zei ze zachtjes. Ik zag hoe ze wat zenuwachtig met haar vingers speelde en keek me af en toe aan. 'Weet je zeker dat ik goed genoeg ben om je tijd mee te besteden?' vroeg ze en beschaamd sloeg ze meteen haar ogen neer. Ik tilde haar hoofd op met één vinger onder haar kin en keek haar toen weer even recht in haar ogen aan. 'Doe niet zo gek, natuurlijk ben je goed genoeg.' zeg ik en ik haal mijn vinger weer onder haar kin vandaan waarna ik beschaamd naar de tafel kijk. Ik deed dingen altijd veel te vlug, en dacht niet na voordat ik iets deed.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jayson
    Ik grijns en doe precies wat ze zegt. 'Zo, je moet later danslerares worden' zeg ik lachend. Ik begin met dansen en neem Skyler mee. 'Doe ik het zo een beetje goed?'vraag ik lachend. Ik kreeg als ik zo danste echt zin om gek te doen, iets wat ik zo ook wel zou doen maar ik zou nu wel even serieus dansen.

    Natalya Winter Crawford
    'Het is anders dan hiphop, maar wel mooi,' glimlacht de jongen waarna iemand begint te lachen. Als ik op kijk zie ik dat het Chris is.
    'Mooi hoor, Natalya,' grijnst hij.
    'Ik ga mijn spullen verder uitpakken. Ik zie je nog wel een keer,' zegt de jongen waarna hij weg loopt.
    Als ik zeker weet dat hij weg is loop ik naar Chris en geef ik hem een knuffel. 'Lang niet gezien,' zeg ik en ik laat hem weer los. 'En, kan je je leerlingen een beetje aan?' grijns ik dan. 'De jongen die hier net was is als het goed is ook een leerling van je'.
    Ik werp even een blik op de klok en kijk dan weer naar Chris. 'Het is al redelijk laat, zin om ergens iets te eten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Veronica Madeline Green.

    Zijn vinger tilde mijn kin op en voor een moment staarde hij weer in mijn ogen. "Doe niet zo gek, natuurlijk ben je goed genoeg" zei hij. De woorden op zich, maakte me al een het blozen maar toen hij zijn vinger rap weghaalde en beschaamd naar de tafel keek werden ze echt vuurrood. Waarom moest ik ook altijd blozen ? "Laten we ergens anders naartoegaan, het eten is niet eetbaar, maar een aangename geur heeft het ook niet echt" stelde ik toen voor, voor het nog schaamtelijker werd.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope

    'Zo, je moet later danslerares worden' zegt hij lachend. Ik bloos even en word dan meegenomen door Jayson in de dans. 'Doe ik het zo een beetje goed?' vraagt hij lachend. 'Ja, heel goed' antwoord ik lachend terug. Hij lift me en ik land goed. We eindigen in de begin positie. Ik kijk hem in zijn ogen aan en glimlach dan lief naar hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon Jason Jefferson
    Ik lachte zachtjes toen ik zag hoe ze blozend voor zich uit keek. 'Laten we ergens anders naartoe gaan, het eten is niet eetbaar, maar een aangename geur heeft het ook niet echt.' zegt ze snel en ik kijk haar even aan. Voor een paar seconden bijt ik op mijn lip maar snel stop ik er weer mee, het zag er vast idioot uit. 'Je hebt gelijk.' zeg ik snel en ik sta op. De 2 borden zet ik ergens aan de kant, die moesten ze maar zelf opruimen. 'Waar wil je naartoe?' vraag ik als ik voor haar stil blijf staan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jayson
    Ze kijkt me in mijn ogen aan en glimlacht lief. Ik glimlach even terug en kijk even om me heen. Daarna laat ik haar los en glimlach. 'Je kan echt goed dansen'zeg ik tegen haar. Ze kon goed solo dansen en ook nog is samen. Eigenlijk danste ik bijna nooit samen met iemand. Ik ga op de grond zitten en leun op mijn armen terwijl wat naar achter hang.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 23:36 ]