• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Iemand Julie?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Veronica Madeline Green.

    Even was ik sprakeloos toen hij me recht in mijn lichtgroene ogen aankeek. Zijn donkerbruine ogen zaten vol gevoelens, emoties, maar ik kon ze er niet uithalen. Ze waren fascinerend, en, het mocht geweten worden, echt mooi. Het waren echt van die chocoladebruine ogen, mijn persoonlijke lievelingskleur als het op bruine ogen aankwam. Hij keek na een paar seconden naar beneden. Lag het aan mij of werd dit een klein beetje awkward ? Ik moest echt snel iets vinden als onderwerp, "Ik heb zin in een waterijsje" zuchtte ik toen, doodserieus want ik wou echt een waterijsje, "Met sinaasappelsmaak !".

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    Hij knikt en staat op. Dan loopt hij langs mij de gang op, ergens op de gang wacht hij op me en ik loop naar hem toe. Ik glimlach even naar hem en loop een danszaal binnen. Ik zie dat er geen draadje is en sluit mijn iPhone erop aan. Ik kies een liedje en zet hem aan. Ik ga klaar staan en begin te dansen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    Ze kiest een liedje en zet die aan. Daarna gaat ze klaar staan en begint te danse. Ik kijk naar hoe ze danst, en eerlijk ze is echt goed. Ik glimlach ondertussen even en kijk naar haar bewegingen. Moderns zou ik denk ik echt niet kunnen dansen. Ik kon jazz goed, en deed af en toe wat hip hop maar volgens mij zou ik andere stijlen echt niet kunnen.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    Ik eindig mijn dans en kijk hem vragend aan. 'En, was het goed?' vraag ik verlegen. Ik wist nooit eigenlijk of ik iets goed deed. Dat kwam denk ik doordat ik veel gepest werd. Ik zuchtte even en hijgde toen nog na. Ik liep naar de versterker en koppelde mijn iPhone los.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    Ze stopt met dansen en kijkt me vragend aan.Ik glimlach even en begin lachend te klappen.'En, was het goed?'vraagt ze verlegen en ik knik heftig. 'Ja,je kan echt goed dansen!'zeg ik gemeend en glimlach even naar der. 'Wil je dat ik ook nog ga dansen of niet?'vraag ik haar lachend. Ondertussen sta ik op en loop naar de versterker met mijn ipod al in mijn hand.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    Hij begint heftig te knikken en ik bloos. 'Ja, je kan echt goed dansen' zegt hij en hij glimlacht. 'Dankje' zeg ik blozen en ik ga op de grond zitten. 'Wil je dat ik ook nog ga dansen of niet?' vraagt hij lachend. 'Ja!' roep ik blij en ik doe even mijn knot los. Hij loopt naar de versterker en maakt zijn ipod klaar. 'Ik wil wel weten wat jij in huis heb' zeg ik lachend en ik recht mijn rug.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:55 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    Ik grinnik even en zoek een goed liedje uit. Daarna sluit ik hem aan op de versterker en loop naar ergens midden in de zaal. Ik hoor de muziek en begin op het ritme te dansen. Ik heb mijn ogen een beetje gesloten iets wat ik best vaak doe als ik dans. Dat moest ik van mijn vorige leraar eigenlijk afleren, maar dat is toch niet gelukt.

    So what did I miss? Kan iemand een samenvatting geven?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik schrijf me uit]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    Ik kijk hem met ogen open aan. Ik zie hoe hij de bewegingen moeiteloos uitvoert. Hij kan echt goed dansen én hij heeft een goed lichaam. Sky, ho wacht we kwamen hier om te dansen. Ja hij is leuk, sexy en weet ik veel wat maar.. Oke ik ga dit niet winnen. Zo gingen de stemmetjes in mijn hoofd. Ik grinnikte. Eigenlijk had ik nooit stemmetjes in mijn hoofd en ik richtte mijn blik weer op Jayson. Eigenlijk zijn er niet veel verschillen tussen Jazz en Modern ze Modern is denk ik iets strakker. Ik glimlach bij zijn bewegingen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    Ik sluit mijn dans af tegelijkertijd met dat mijn muziek stopt en glimlach naar Skyler. 'What did you think?'vraag ik lachend terwijl ik ondertussen naar mijn ipod loop en hem weer los koppel. Ik steek hem in mijn zak en kijk even vragend naar Skyler. Ik haal even mijn hand door mijn haar, volgens mij doe ik dat echt te vaak.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    Hij sluit zijn dans af en dan stopt gelijk de muziek. 'What did you think?' vraagt hij lachend. Ik spring op en klap in mijn handen. 'Echt goed!' zeg ik glunderend en hij haalt zijn haar door zijn hand. Ik grinnik even en kijk hem blij aan. 'Zullen we samen dansen?' vraag ik dan lief. Ik danste vaak alleen en het leek me wel leuk om eens leuk samen te dansen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Samenvatting?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Samenvatting?


    [ Er is niks gebeurd eigenlijk helemaal niks alleen wat klef gedoe en dansen en nog wat maar ik weet niet alles het is in ieder geval niet belangrijk.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †