• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    Ze keek me snel bang aan en ik beet op mijn lip.'Fijn, nu heb ik jou dus bang gemaakt'mompel ik. Lekker slim weer, nu zou ze alleen maar bang voor me zijn. 'Je hoeft niet bang voor me te zijn hoor'zeg ik tegen haar. 'Ik zal echt net zo tegen jou gaan doen en zo'zeg ik en hoop dat ze minder bang voor me wordt.

    [Ik ben afwezig vanaf drie uur vanmiddag tot en met maandag. :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Ik loop weer terug naar de woonkamer en laat me weer zakken op de bank en grinnik even als ik zie dat Amy de deken heeft gepakt en haal een hand door mijn haar, ik neem nog een slokje van mijn wijn en leg mijn arm losjes over haar schouder niet zeker wetend hoe ze zou reageren en richt mijn blik weer op de tv en probeer om te kijken maar het lukt niet echt maar ik hou mijn blik maar gericht op de tv.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kruip dichter tegen me aan en krijg het langzaam weer warm. Ik bijt op mijn lip en kijk vanuit mijn ooghoek naar hem. De film kijk ik niet echt. Af en toe vang ik een stukje op van de film, maar ik besef niet echt wat ik zie. Ik buig naar voren om mijn wijn glas van het tafeltje te pakken. Ik neem een paar slokken en bestudeer vanuit mijn ooghoek Jamie. Ik glimlach en kijk weer voor me uit. Ik bijt op mijn lip en kijk even naar mijn glas.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik neem af en toe wat slokjes van mijn wijn en laat mijn blik af en toe op Amy vallen maar ik probeer weg te kijken, maar ik trek al gauw Amy wat dichter tegen me aan en hou mijn blik gericht op de film. Ik bijt even op de binnekant van mijn wang en haal een hand door mijn haar tik een beetje met mijn voet tegen de vloer en draai mijn hoofd naar haar toe "Vind je het een leuke film ?" vraag ik en glimlach zachtjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach naar hem. 'Het is een leuke film, maar ik kijk niet echt,' grijns ik. Ik pak de afstandsbediening en Zet de film op pauze. Ik zie dat hij de installatie heeft die ik vroeger ook had. Ik sta op en zet mijn mobiel in de houder. Ik pak de afstandsbediening en zet de muziek aan. Dan draai ik me grinnikend om naar Jamie. Ik pak zijn hand en trek hem overeind. 'Zin om te dansen?' Ik sla mijn armen om zijn hals en kijk hem met glinsterende ogen aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even als ze de film op pauze zet en een relaxed muziekje opzet, ze pakt mijn hand en trekt me overeind en ik lach eventjes 'Zin om te dansen?' vraagt ze terwijl ze haar armen om mijn nek slaat en ik knik met een kleine glimlach en leg mijn eigen armen rond haar middel en begin langzaam te bewegen op het ritme van de muziek en kijk haar aan met een glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Hij beweegt mee op het ritme van de muziek. Genietend beweeg ik met hem mee en sluit even mijn ogen. Als ik ze open kijk ik hem recht in zijn ogen en glimlach. Ik hield van zijn ogen. Die zijn zo mooi en zijn lippen... Ik grinnik eventjes en luister naar de muziek die mijn oren vult. Met een kleine glimlach kijk ik Jamie weer aan. Ik ga iets dichter tegen hem aandansen en bijt op mijn lip. Ik aarzel even, maar druk dan voorzichtig mijn lippen op zijn perfecte lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Mijn glimlach werd wat groter toen ze dichter tegen me aan kwam dansen en ik grinnikte even snel, mijn handen plaatste zich op haar onderrug en ik zag dat ze even aarzelde en toen haar lippen op de mijne drukte en ik glimlachte zachtjes tegen haar lippen aan voordat ik haar terug kuste en ik zachtjes met mijn tong over de hare streek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik en kruip nog dichter tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen en open mijn lippen. Met mijn hand ga ik door zijn haren en met mijn andere ga ik over zijn rug. Ik bijt zachtjes op zijn lip en kijk hem grijnzend aan. Dan leg ik mijn hoofd op zijn schouders en sluit mijn genietend mijn ogen, terwijl ik langzaam mee beweeg op de muziek. Ik druk zachtjes mijn lippen in zijn hals.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [No offence maar jullie hebben met z'n tweeën nu al ongeveer 5 bladzijden achter elkaar vol gepost. Zouden jullie misschien af en toe even op de rest kunnen wachten wat zo is het nogal lastig om posts terug te vinden a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel hoe ze zachtjes eerst haar mond open doet en dan zachtjes op mijn lip bijt en ik glimlach even terwijl ik haar lippen in mijn nek voel en duw haar weer naar de bank en leg mijn armen om haar middel en trek haar de bank op en ga zachtjes door haar haar en voel nog steeds haar lippen tegen mijn nek en krijg vanzelf een glimlach op mijn gezicht.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik eventjes en haal mijn lippen uit zijn nek. Ik voel de bank tegen mijn benen en ga liggen. Ik trek Jamie mee en lach als ik zijn gewicht op me voel. Grijnzend draai ik ons om. 'Dit is beter,' grijns ik. Ik ga op zijn buik zitten en grijns naar hem. Ik druk mijn lippen weer op de Zijne en woel door zijn haren. Grinnikend kijk ik hem aan en bestudeer zijn geweldige gezicht. Ik grinnik en ga met mijn vinger toppen langs zijn wang.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even als ik opeens op de bank lig met Amy boven op me en ik voel haar vingertoppen langs mijn wang en lach eventjes, voordat ik mijn lippen nog een keer op de hare druk en mijn handen op haar heupen leg en haar nog wat dichter tegen me aan trek. Ik ga nog met mijn hand zachtjes door haar haar en leg ze uiteindelijk maar gewoon langs mijn lichaam.

    *Sorry Bisous*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Demi1309 en MoccaSins kunnen jullie ook een keer naar iemand anders gaan met je perso? Als ik het goed heb, praten jullie erg vaak tegen elkaar. Of niet?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'