• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Is goed :'D. Moet Féline naar William komen of komt William naar haar? Ze loopt ergens in een random gang, waar ik meestal mijn perso's dump >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Uhm, ik doe wel dat hij tegen haar aanloopt xd]

    William Jake O'Donnel

    Het leven is saai als je eenzaam bent. Dat was ook de reden dat ik nu gewoon door alle mogelijke gangen aan het lopen was terwijl ik Tetris aan het spelen was op mijn Samsung Galaxy 2. De oortjes van mijn iPod zaten in mijn oren. Voor ik het wist liep ik tegen een meisje aan. Snel stopte ik het spel en haalde de oortjes van mijn iPod uit mijn oren. "Sorry gaat het ?" vroeg ik nadat ik een hand uitstak om haar omhoog te helpen.

    Féline Aimee Harrison.

    Nadenkend loop ik door de gangen, terwijl de fel rode oordopjes in mijn oren zitten en de zachte klanken van de muziek door mijn hoofd heen galmen. Mijn gedachte vliegen al snel naar mijn zusje. Ik heb haar vanochtend nog gesproken, maar ik mis haar altijd wel als ik ergens ben waar zij niet is.
    Wanneer ik tegen iemand of iets aanbots, wankel ik even ondanks dat ik geen hakken aan heb. Ik kan mezelf nergens aan vast pakken en beland met mijn kont op de grond. "Sorry, gaat het?" Vraagt de jongen, nadat ik een oortje uit mijn oor heb gehaald. Hij steekt zijn hand uit om me vervolgens omhoog te helpen. "Ja, het gaat" Ik veeg voor de zekerheid het vuil van mijn broek af en kijk hem dan even aan. "Je was niet de enige die zijn gedachte er niet bij had" Zeg ik en schenk even een lieve glimlach aan hem


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    William Jake O'Donnel

    Ze nam mijn hand aan en kwam zo omhoog, "Ja het gaat" zei ze. Ze veegde wat vuil van haar broek, niet dat ik echt wat vuil zag, maargoed en keek me even aan. "Je was niet de enige die zijn gedachte er niet bij had" zei ze waarna ze me een lieve glimlach schonk. Een lach rolde over mijn lippen tot er enkel een glimlach overbleef, "Tetris leidt inderdaad af" grinnikte ik. Ik deed mijn iPod uit en stak ook deze weg in een broekzak.

    Féline Aimee Harrison.

    "Tetris leidt inderdaad af" Grinnikt hij, nadat er een lach over zijn lippen naar buiten rolde en er een glimlach overblijft. Ik kan het niet laten om een grinnik te forceren en haal nu ook mijn andere oordopje uit mijn oor. "Jij doet zeker Hiphop of streetdance, niet?" Gok ik, terwijl ik mijn ogen onopvallend over zijn lichaam laat glijden. Aan zijn bouw te zien en de spieren die hij heeft, lijkt het me erg logisch.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 17:29 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    William Jake O'Donnel

    Ik keek haar fronsend aan en lachte toen mijn tanden bloot, "Oké, wat ben je ? Waarzegster, fee, als je een tandenfee bent dan wil ik mijn melktanden terug" zei ik doodserieus. Soms was ik gewoon wat kinderlijk van geest, mag het ? Trouwens, je moet kinds blijven zolang je kunt, want op je 30ste moet je niet meer in bomen klimmen en haasje over doen bij je vrienden hoor.

    Féline Aimee Harrison.

    Hij kijkt me even fronsend aan en lacht zijn tanden bloot. "Oké, wat ben je? Waarzegster, fee, als je een tandenfee bent dan wil ik mijn melktanden terug" Even kijk ik of hij serieus is en aan zijn gezicht te zien is hij serieus. "Ik ben een mens, genaamd Féline" Ik grinnik even en kijk hem glimlachend aan. "En wie mag jij dan wel zijn? Een tuinkabouter of een tovenaar?" Vraag ik hem met een kleine speelse grijns rond mijn lippen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    William Jake O'Donnel

    "Ik ben een mens, genaamd Féline" zei ze waarna ze even grinnikte. Een speelse grijns speelde rond haar lippen, "En wie mag jij dan wel zijn ? Een tuinkabouter of een tovenaar ?" vroeg ze. Ik begon te grijnsen en haalde mijn schouders op, "Wie zal het zeggen" zei ik waarna ik haar mijn -geoefende- mysterieuze blik liet zien in mijn blauwe ogen, "Maar ik kan je wel een naam geven, waarvan je gaat denken dat ik een prins ben, maar dat ben ik niet" zei ik voor de duidelijkheid, "William, zeg maar Will".

    Féline Aimee Harrison.

    "Wie zal het zeggen" Hij kijkt me mysterieus aan met zijn blauwe ogen. "Maar ik kan je wel een naam geven waarvan je gaat denken dat ik een prins ben maar dat ben ik niet" Zegt hij voor de duidelijkheid. "William, zeg maar Will" Stelt hij zichzelf vervolgens voor. "Dat is de naam van mijn tuinkabouter" Zeg ik met een gelovige glimlach. We hebben wel een tuinkabouter thuis, maar die is van mijn zusje en heeft de naam 'Miep' gekregen. Ik weet niet wat dat voor een vage naam is, maar volgens mij had ze hem van mijn oom. Hij maakt altijd rare geluidjes en sinds hij een keer 'miep' heeft gezegd op een nogal rare toon, probeert mijn zusje hem altijd na te doen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Chinouk? Kan Féline naar Skyler toe ofzo? :'D. Om half elf ben ik wel even weg]


    Ja is goed, ik kan de laatste post van Amy niet vinden...]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    Ik kijk op en haal mijn oortje uit mijn oor. 'Hoi,' glimlach ik. Haar had ik nog niet gezien... Ik kijk haar even onderzoekend aan en ga recht op zitten. Ik frummel verlegen aan mijn armband en zet een glimlach op mijn gezicht. 'Ik heb jouw hier nog niet gezien, geloof ik,' zeg ik vriendelijk. Ze leek me een beetje verlegen, maar dat was ik ook dis maakte dat me niet uit. Iedereen moest aardig tegen elkaar zijn, toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xheart schreef:
    (...)

    Ja is goed, ik kan de laatste post van Amy niet vinden...]


    [Dat heb je met mensen die door en door met dezelfde perso's tegen elkaar gaan lullen. Maareh, laat Skyler maar naar Féline en William komen. Ze staan in een random gang. Ik meto wel ff weg]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Julie Lia Adams

    'Eeuhhmm... Nee' zeg ik zacht en ik kijk naar de punten van nieuwe nikes. Mijn broer vind het maar niks hoe ik me kleed, maar dat maakt me niet uit. Als het maar lekker zat en een beetje stijlvol was. 'I.. Ik ben Julie' zeg ik twijfelend en ik kijk haar verlegen aan.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Ik ga even' zeg ik tegen Jayson en ik sta op en loop weg. Ik kijk naar mijn mobiel en bots dan tegen iemand op. Als ik kijk wie het is zie ik dat het een meisje is van ongeveer mijn leeftijd. 'H.. Het spijt me' zeg ik snel en ik kijk haar verlegen aan met een rood hoofd. Ik was ook zo onhandig ik botste altijd tegen alles en iedereen op. De kluns dat ik was.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:55 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    William Jake O'Donnel

    "Nee" zei ik ongelovig, "Dat verzin je". Ik besloot maar niets meer te zeggen toen een meisje tegen haar opbotste. Wow, eerst ik nu zij. "H-het spijt me" zei ze snel waarna ze haar verlegen en met een rood hoofd aankeek. Ik beet zachtjes op mijn lip om niet te lachen, maar het was best grappig. Volgens mij trok Féline gewoon mensen aan, letterlijk, als een magneet. Cool.

    Amy Michels

    'Hoi ik ben Amy,' glimlach ik. Ze was nog verlegener dan mij, maar dan kon ik haar toch juist helpen? Ik was het zelf ook tegen mensen die ik niet kende. 'Welke stijl doe je?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach eventjes. Verlegen zijn was voor mij doodnormaal, verlegen mensen leren kennen niet. Meestal was ik de verlegen van allemaal... Alhoewel... Dat werd steeds minder. Ik werd steeds zelfverzekerder, maar dat kwam ook door de gebeurtenissen in mijn leven en acties van andere. Julie kon ook wel zo worden, toch? Met verlegen was niks verkeerd, maar ik weet nog wel hoe rot het voor jezelf is. En nu nog steeds. Als je iets wilt bereiken moet je jezelf laten zien, niet op een arrogante manier, maar je moet er wel zijn.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne