• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    Veronica Madeline Green.

    Ik lachte zachtjes en keek voorzichtig omhoog, "Ja, zeker weten" glimlachte ik. Ookal dansten we in een vierkantje met een soort dans die we net hadden uitgevonden, voor mij was het romantisch genoeg. Al moesten we samen de zolder opruimen van deze school, zelfs dat zou nog romantisch zijn. Opzich niet, maar Brandon maakte er altijd iets romantisch van. Ik sloot mijn ogen en liet mijn hoofd tegen zijn borstkast rusten. Ik begon te glimlachen, "Je hart klopt snel".


    Brandon Jason Jefferson
    'Ja zeker weten.' zei ze en ik glimlachte tevreden toen ze haar hoofd tegen mijn borstkas liet rusten. 'Je hart klopt snel.' zei ze en ik lachte zachtjes. 'Oh dokter, is er nog hoop?' vroeg ik dramatisch toen ik een stukje van haar af stapte en geëmotioneerd naar mijn hart greep. Alsof ik ieder moment dood kon gaan keek ik haar aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Bisous schreef:
    Natalya Winter Crawford
    'Het is anders dan hiphop, maar wel mooi,' glimlacht de jongen waarna iemand begint te lachen. Als ik op kijk zie ik dat het Chris is.
    'Mooi hoor, Natalya,' grijnst hij.
    'Ik ga mijn spullen verder uitpakken. Ik zie je nog wel een keer,' zegt de jongen waarna hij weg loopt.
    Als ik zeker weet dat hij weg is loop ik naar Chris en geef ik hem een knuffel. 'Lang niet gezien,' zeg ik en ik laat hem weer los. 'En, kan je je leerlingen een beetje aan?' grijns ik dan. 'De jongen die hier net was is als het goed is ook een leerling van je'.
    Ik werp even een blik op de klok en kijk dan weer naar Chris. 'Het is al redelijk laat, zin om ergens iets te eten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Veronica Madeline Green.

    "Oh dokter, is er nog hoop ?" vroeg hij dramatisch waarna hij een stap van me wegnam en naar zijn hart greep. Hij keek me aan alsof hij elk moment kon doodgaan. "Wel, dat is te zien" begon ik op een geheimzinnige toon, "Wat is de reden dat je hart zo snel klopt denk je ?" vroeg ik glimlachend. Ik had hier best lol in en anderzijds ... Ik had EHBO gedaan, ik kon hem reanimeren als het moest.

    Brandon Jason Jefferson
    'Wel, dat is te zien. Wat is de reden dat je hart zo snel klopt denk je?' vroeg ze glimlachend en ik lachte even zachtjes waarna ik nadenkend naar het plafond keek. 'Uhm' zei ik twijfelend en ik trok haar dicht tegen me aan. Mijn gezicht was slechts enkele verwijdert van de hare. 'Hierdoor.' zei ik toen zachtjes en ik keek haar diep in haar grote lichtgroene ogen aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    "Uhm" zei hij twijfelend toen hij nadenkend naar het plafond keek. Hij trok me dicht naar zich toe. Zijn gezicht was enkele centimeters verwijderd van het mijne. "Hierdoor" zei hij uiteindelijk zachtjes. Zijn donkerbruine ogen keken diep in de mijne. "En wat als ik dit doe ?" vroeg ik waarna ik de centimeters overbrugde en mijn lippen op die van hem plantte. Achja, ik moest niet teveel praten, want mijn hart klopte ook overuren.

    Brandon Jason Jefferson
    'En wat als ik dit doe?' vroeg ze waarna ze haar lippen op de mijne drukte. Ik trok haar nog dichter tegen me aan waardoor haar lichaam dicht tegen het mijne aangedrukt was. Ik voelde hoe ook haar hart sneller klopte en ik liet mijn tong zacht en subtiel over haar onderlip glijden. Ik ging nu niet te snel toch? Of zou ze dit te veel vinden? Ik vond van niet in ieder geval en ik kon me echt niet inhouden, als ze het niet wilde zou ze me vast wel wegduwen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    Hij trok me nog een stukje dichter naar zich toe waardoor we nu tegen elkaar staan. Ik wist zeker dat hij mijn hartkloppingen kon voelen, dat kon gewoon niet anders. Ik voelde zijn tong zachtjes over mijn onderlip glijden. Ik opende mijn mond een stukje en liet zelf mijn tong in zijn mond glijden. Waarom ik het deed was simpel. Het was Brandon. Ik was niet bang om te zeggen dat ik verliefd was op hem, helemaal niet zelfs.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 1:44 ]

    Brandon Jason Jefferson
    Ze opende haar mond en haar tong gleed voorzichtig in mijn mond. Mijn tong vond de hare en iets wat onhandig en klungelig begon ging over in een passionele en liefdevolle zoen. Ik sloot mijn lippen weer voorzichtig en drukte nog 1 kusje op haar lippen waarna ik haar weer aankeek zoals ik ondertussen al zo vaak had gedaan. Nu gewoon om haar reactie te zien, te zien of ik wel goed genoeg was en om te zien of ze dit wel echt wilde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    De kus begon nogal, uhm, onhandig wat mij weer onzeker liet voelen, maar als snel ging hij over in een passionele en liefdevolle zoen. Hij sloot zijn lippen weer en drukte nog 1 laatste kusje op mijn lippen. Langzaam opende ik mijn ogen weer en keek recht in zijn ogen. Hij keek me verliefd aan, maar ook gelukkig. Mijn ogen twinkelden zoals nooit tevoren waar je uit kon opmaken dat ik nog nooit gelukkiger was geweest. Als ik nu naar Brandon zou kijken, eender welk moment dan zou je kunnen zien dat ik van hem hield, en niet een klein beetje.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik keek even naar de klok die boven de spiegel hing nadat Veronica me met twinkelende oogjes had aangekeken. Hoe erg ik het ook haatte, ik moest zo echt eens gaan slapen, morgen zou ik om half 9 weer gewoon les hebben, dus uitslapen was er niet bij. Ik wilde niet weg bij Veronica, maar anders was ik morgen niet goed uitgeslapen in de les en kon ik me niet concentreren. 'Lieverd, ik ga zo denk ik maar eens mijn bed opzoeken anders slaap ik morgen tijdens de les.' zeg ik als ik haar nog steeds tegen me aan houd en haar verdrietig aankijk. De eerste dag was perfect geweest, en ik hoopte echt dat er nog vele van zulke dagen zouden volgen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green

    Ik zag dat hij naar iets keek aan de muur. Wat wist ik niet aangezien ik met mijn rug naar de muur stond. "Lieverd, ik ga zo denk ik maar eens mijn bed opzoeken anders slaap ik morgen tijdens de les" zei hij waarna hij me verdrietig aankeek. Hij hield me nog steeds stevig vast. Ik haalde mijn iPhone uit mijn achterzak en keek even verbaasd aangezien het al redelijk laat was. "Goed idee" mompelde ik zachtjes. Ik wou helemaal nog niet weg, maar we hadden morgen gewoon les.

    [Ik vraag me echt af of jullie nog iets anders doen dan RPG'en. Volgens mij heb ik mijn laatste post op pagina zeven geschreven? Het antwoord daarop, ik weet niet eens of ik daar een antwoord op heb, kan ik niet meer terug vinden.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Chinouk? Kan Féline naar Skyler toe ofzo? :'D. Om half elf ben ik wel even weg]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MoccaSins schreef:
    (...)


    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach even naar haar en schud even met mijn haar "Ik heb geen honger" schiet ik alvast in de verdediging ik ging Alice echt niet alleen laten nu ze zichzelf bezeert heeft en glimlach eventjes. 'Als je me van het bed af helpt, dan kan ik met me krukken desnoods meekrukken.' zegt ze en ik lach zachtjes "Nee joh we blijven gewoon gezellig hier ik wil niet dat je het erger maakt door mij dus heb ik besloten dat we lekker hier blijven" ik lach weer en geef haar een klein kusje tegen haar wang voordat ik haar weer meetrek zodat we nu weer liggen en hou mijn armen om haar heen geslagen "Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen" fluister ik in haar oor en druk een zacht kusje in haar nek en sluit mijn ogen even.


    Alice 'Ally' Parker
    'Ik heb geen honger,' zegt Cam snel. Ik verdenk hem ervan dat hij wel honger heeft, maar zeg er niets van. Hij glimlacht eventjes. 'Nee joh we blijven gewoon gezellig hier. Ik wil niet dat je het erger maakt door mij dus ik heb besloten dat we lekker hier blijven.' Hij geeft me een klein kusje op mijn wang en trekt mij dan weer zodat er liggen en hij houdt zijn armen om mij heen geslagen. 'Ik ben zo dat ik jou heb leren kennen,' fluistert hij in me oor en hij drukt een zacht kusje in mijn nek. Ik kijk naar hem en zie dat hij zijn ogen even sluit. Ik maak gebruik van het moment om hem zacht te kussen op zijn lippen, en dan zeg ik: 'Ik hou van je.' en druk mijn lippen nog even op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Risus schreef:
    [Chinouk? Kan Féline naar Skyler toe ofzo? :'D. Om half elf ben ik wel even weg]


    Ik heb William nog wel als je wilt ?