• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik neem een slokje van mijn wijn en pak dan de andere DVD's. Ik Zet mijn wijn even op het tafeltje en leg de DVD's terug in het kastje. Ik doe mijn hakken uit en zet ze naast de bank. Dan pak ik mijn wijntje weer en neem nog een slokje. Sinds mijn zestiende drink ik al wijn. Op de nette feestjes van mijn vader bestel je geen mix drankjes, dan moest dit wel. Ik kijk even glimlachend naar Jamie en richt me dan op de tv. Ik zit gewoon bij hem thuis! Een glimlach siert mijn gezicht. Ik neem nog een slokje van mijn wijn en leun achterover. Klaar voor de film!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach even en neem zelf ook nog een slokje van mijn wijn en kruis mijn benen even op de mannelijke manier en druk alvast op play van de film en leg mijn arm over de leuning van de bank en tik met mijn vingertoppen tegen het kussen van de bank en kijk even met een glimlach naar Amy. Ik stroop mijn mouwen even op van mijn lange mouwen shirt en grinnik even als ik het begin van de film in beeld komt en ik probeer te kijken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en kijk vanuit mijn ooghoek naar Jamie. Ik neem nog een slok van mijn wijn en kruip dan tegen hem aan. Ik zet mijn wijn glas op het tafeltje en kijk naar de film. Ik leun tegen Jamie aan en kijk grijnzend naar de film. Ik vind hem echt geweldig. Vanuit mijn ooghoek kijk ik weer naar Jamie. We braken wel veel regels zeg... Leraar - leerling mag niet, na 22.00 wakker mag niet, van het terrein af mag niet... Zo kan ik nog wel even doorgaan... Als mijn vader hier achter kwam... Dan was ik zwaar in de problemen. Ik richt me weer op de film en neem nog een slokje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Mijn handen vouwden zich in elkaar en ik keek maar half naar de film en kijk een beetje naar het logo van all stars op mijn schoenen en glimlach af en toe even naar Amy en neem wat slokjes van mijn wijn. "Weetje wat denk je dat er zou gebeuren als we niet op tijd terug zijn" vraag ik hardop aan Amy en kijk haar aan en haal een hand door mijn haar en hou even mijn wijnglas in mijn hand.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk op naar Jamie. 'Ik weet het niet.' ik ga met mijn hand door mijn haren en drink mijn wijn op. 'Eh... Ik weet niet of ze er achter zouden komen. Mijn kamergenoten wel, maar die kan ik makkelijk een smoes vertellen.' Ik kijk Jamie even aan en bijt op mijn lip. 'Stel de hekken zitten dicht... Dan kan ik altijd nog naar mijn appartement en dan zorgen dat we morgen voor achten weer op school staan. Dan valt het niet op, hoop ik.' Ik kijk nAdenkend voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Ja en anders kan je altijd nog zeggen dat er problemen thuis waren" zeg ik grijnzend en drink het laatste beetje wijn uit mijn glas op en zet hem weer op tafel. Ik kijk even rond maar mijn blik valt toch weer op Amy en ik grinnik even en leg mijn hand even in mijn nek en glimlach even "Re-fil?" vraag ik aan Amy als ik haar lege glas zie en wijs even naar de keuken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ ik ga slapen welterusten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *hehe ik wou net ook gaan zeggen dat ik wou gaan slapen c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Omg, en dan denk ik dat ik laat ga slapen. Ik weet niet hoor, maar is dat wel geyond om iedere dag rond vier uur naar bed te gaan..;0]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Wat een mietje' zegt hij grijnzend. 'Als die je nog een keer lastig valt geef je de telefoon weer aan mij' zegt hij grijnzend en hij geeft mijn mobiel weer terug. 'Dankje' zeg ik zacht en ik glimlach flauw naar hem. Als hij zo bij Jeffery deed kon hij dat misschien ook bij mij doen. Zenuwachtig wikkelde ik een haar om mijn vinger en ik keek hem snel bang aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Risus schreef:
    Wesley Dylan Marshall.

    "Nou deels" Grinnikt ze en springt ook op, waarna ze de restjes gras van haar broek af veegt. "Denk je dat het hier lukt?" Vraagt ze, terwijl ze even rondkijkt. "Ach, het moet vast wel lukken" Zeg ik en kijk ook even rond. Wanneer ik een tuinhek zie, besluit ik om het risico maar gewoon op te lopen om betrapt te worden en loop dus het plein af. Ik sprint het laatste stukje en plant mijn hand op het hek, waarna ik mijn beide benen over het hek heen gooi. Voordat er iemand naar buiten kan komen, heb ik me al weer omgedraaid en mijn hand weer op het hek neergelegd om vervolgens met een handstand over het hek heen te gaan. Op mijn weg terug naar Sam, staat er een auto in de weg. Wanneer ik bij de lage auto aankom, plaats ik mijn hand op het dak en til mezelf omhoog om vervolgens mijn benen tussen mijn armen te gooien en aan de andere kant van de auto terecht kom. Het scheelde maar een haartje of ik belande helemaal op de auto en dan zou het niet goed hebben afgelopen.

    Sam
    Verwonderd keek ik toe hoe hij naar het tuinhek rent. Hij plaatst zijn hand op het hekje, en daarna gooit hij zijn beide benen er overheen. Ik durfde amper te kijken: Als hij zou vallen, zou het ernstig zijn.
    Daarna kwam hij er weer met een handstand overheen, waar je zijn armspieren goed kon zien. En ja, ik kon het niet laten om mijn blik daar op te laten vallen. Mijn mondhoeken krulden omhoog.
    Vervolgens sprong hij over de auto heen, en kwam weer bij mij terecht.
    ''Dat was.. knap.'' zei ik gefascineerd.
    ''..En gevaarlijk.'' grinnikte ik er zachtjes achteraan. Ik keek nog even naar het hekje en de auto. Nee, ik zou het er zelf niet op wagen. Ik wist zeker dat ik gelijk languit over straat lag.

    [Jezus mensen, willen jullie alsjeblieft niet het topic volspammen om fucking 4 uur?! --']


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    'Ja lekker,' glimlach ik. Ik strek even mijn benen en kijk naar mijn korte jurkje. Toch best wel koud. Ik sla mijn armen beschermend om me heen en kruip wat meer tegen de bank aan. Vanuit mijn ooghoek kijk ik even naarJamie, maar richt mijn blik dan weer op de tv. Een glimlach siert mijn gezicht. Ik keek deze film altijd met mijn moeder. Het is haar favoriete film. Ergens is het raar dat ik overal een herinnering bij heb, maar het zal wel komen door dat ik mijn moeder mis en omdat ik me hier op mijn gemak voel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bisous schreef:
    Natalya Winter Crawford
    'Het is anders dan hiphop, maar wel mooi,' glimlacht de jongen waarna iemand begint te lachen. Als ik op kijk zie ik dat het Chris is.
    'Mooi hoor, Natalya,' grijnst hij.
    'Ik ga mijn spullen verder uitpakken. Ik zie je nog wel een keer,' zegt de jongen waarna hij weg loopt.
    Als ik zeker weet dat hij weg is loop ik naar Chris en geef ik hem een knuffel. 'Lang niet gezien,' zeg ik en ik laat hem weer los. 'En, kan je je leerlingen een beetje aan?' grijns ik dan. 'De jongen die hier net was is als het goed is ook een leerling van je'.
    Ik werp even een blik op de klok en kijk dan weer naar Chris. 'Het is al redelijk laat, zin om ergens iets te eten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jamie Alexander Cooper
    Ik sta op en neem de glazen weer mee neem naar de keuken en in alle twee nog wat wijn schenk en zet de fles weer in de koelkast, ik loop de keuken weer uit en zet het glas weer voor haar neer en ga weer zitten. Ik leun achterover en leg mijn hand even in mij nek en kijk Amy even met een kleine glimlach aan en keek weer even weg en sta nog even op "Ik moet even snel wat pakken, ik ben zo terug" zeg ik even snel en wijs nog even naar de zijkant op de grond "Ergens aan de zijkant ligt een deken" ik grinnik even en loop dan naar mijn slaapkamer toe om mijn lange mouwen shirt te verwisselen voor een donkergrijze sweater.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik laat me dat geen twee keer zeggen en pak snel de deken. Ik Ril en sla de dekens om me heen. Ik trek mijn knieën op kijk weer naar de film. Ik glimlach. Wat zou Jamie aan het doen zijn? Ik leg mijn hoofd op de leuning van de bank en kijk naar de film. Ik grinnik. Het zou je maar gebeuren... Verliefd worden op de president van Engeland. Ik bijt op mijn lip en grinnik. Het zal je maar gebeuren dat je je leraar leuk gaat vinden... Ik grinnik en denk aan de zoen van een paar minuten of inmiddels een uur geleden. Met mijn tong lik ik langs mijn lippen en ga weer rech op zitten. Mijn ogen dwalen even door de kamer, maar richten zich dan op de tv.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne