• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Iemand voor Will ?]

    Amy Michels

    Ik glimlach eventjes. 'Moeten we zo niet terug naar de school? Ik heb niet Zoveel zin in problemen,' grinnik ik. 'En ik heb Will achter gelaten en dat is ook niet echt aardig van me.' Ik sta op en loop naar mijn schoenen. Ik trek mijn hakken aan en kijk naar Jamie. Ik loop naar hem toe en geef hem nog een kusje. Dan drink ik mijn wijn op en breng het glas terug naar de keuken die ik even aadachtig bekijk. Dan pak ik mijn jas en trek die alvast aan. Ik wacht geduldig op Jamie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie wel?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    Julie wel?]


    [Is goed !]

    waar is hij?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik rol van de bank af en kom op mijn voeten terecht, ik loop naar de tv en zet hem snel uit voordat ik mijn wijn glas ook terug breng naar de keuken en hem leeg gooi in de gootsteen. Ik doe snel mijn jasje weer aan en doe de lichten weer uit en doe de voordeur alvast open en duw Amy naar buiten en doe de deur op slot en laat de sleutels in mijn zak glijden "Klaar om te gaan" zeg ik bevestigend en glimlach kort naar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en loop de trappen af naar buiten. Ik voel de wind tegen mijn benen slaan en Ril. Ik kijk om me heen. Het was al best donker en aardig koud. Ergens zou ik blij zijn als ik weer terug was in het gebouw. Misschien dat ik Will, Alice of Cameron weer zou zien. Met Jamie was geweldig, maar ik moest ook vrienden krijgen. Ik veeg een pluk haar uit mijn gezicht en wacht op Jamie. Zodra hij er is sla ik mijn arm om hem een en slaak een zucht. Langzaam loop ik richting de school.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik wrijf even in mijn handen om ze een beetje warm te maken en keek even opzij naar Amy en haal een hand door mijn haar, ik rits mijn jasje dicht en loop samen met Amy weer terug naar het schoolgebouw ik rek me even uit en gaap ik moest echt optijd gaan slapen vandaag en lach zachtjes een beetje in mezelf en kijk af en toe naar Amy in het licht van de straat lantaarns en in de verte zie ik het school gebouw alweer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik ga even met mijn hand door mijn haren. Ik laat Jamie los en kijk om me heen. Iets voor de school stop ik. Ik kijk Jamie aan. 'We kunnen beter hier gedag zeggen...' Ik kijk schichtig om me heen en wend mijn blik weer naar Jamie. 'Doei.' Ik druk vlug mijn lippen op de Zijne en loop het terrein op. Ik kijk nog even om naar Jamie en loop dan het schoolgebouw in. Ik loop rechtstreeks door Naar de meisjeszaal en trek mijn joggingpak aan. Ik laat me op mijn bed vallen en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wie wilt Amy meeten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [is goed. Amy is in de meisjeszaal]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Oke]

    Julie Lia Adams.

    Ik loop de meisjeszaal binnen met mijn beats op en zie een meisje op haar bed liggen. Oké Julie, stap op haar af en zeg wat! Ik liep langzaam naar haar toe. 'Hey' zei ik zacht en ik zette mijn beats af. Ik pakte mijn iPhone en zette de muziek uit.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    Oke]

    Julie Lia Adams.

    Ik loop de meisjeszaal binnen met mijn beats op en zie een meisje op haar bed liggen. Oké Julie, stap op haar af en zeg wat! Ik liep langzaam naar haar toe. 'Hey' zei ik zacht en ik zette mijn beats af. Ik pakte mijn iPhone en zette de muziek uit.


    Je weet toch dat je nu zelf 1 van je regels hebt overtreden ha ? xd

    Amy Michels

    Ik kijk op en haal mijn oortje uit mijn oor. 'Hoi,' glimlach ik. Haar had ik nog niet gezien... Ik kijk haar even onderzoekend aan en ga recht op zitten. Ik frummel verlegen aan mijn armband en zet een glimlach op mijn gezicht. 'Ik heb jouw hier nog niet gezien, geloof ik,' zeg ik vriendelijk. Ze leek me een beetje verlegen, maar dat was ik ook dis maakte dat me niet uit. Iedereen moest aardig tegen elkaar zijn, toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne