• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart = Beat


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Julie Lia Adams

    Ze zegt dat ze Amy heet en ik glimlach. 'Welke stijl doe je?' vraagt ze en ze kijkt me vragend aan. 'Hip Hop' zeg ik en ik kijk naar mijn handen. Ik was niet zo goed in vrienden maken. Dat kwam vooral door mijn verlegenheid, maar ik probeerde het echt! Maar als ik tegen iemand moest praten klapte ik dicht. Met dansen was ik brutaal en kon ik mezelf zijn. Daarom danste ik iedere dag en wou ik er graag mijn beroep van maken. Ik glimlachte zwak naar haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik knik. Hip Hop? Dat verwacht je niet zo snel van iemand die verlegen is. 'Leuk. Ik doe klassiek,' glimlach ik. Ik leg mijn mobiel en oortjes naast me op een kastje en kijk haar dan weer aan. 'Al veel mensen ontmoet?' Ik glimlach naar haar en trek mijn knieën op. Ik bestudeer haar nog een keertje en kijk dan eventjes om me heen. Ik vraag me af waar iedereen blijft. Het was al avond en normaal zou iedereen dan langzaam terug keren naar de kamers. Dat zou nu dan wel anders zijn. Weer dacht ik even aan Jamie, maar negeerde dat maar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    'Ook leuk' glimlach ik. Dan vraagt ze of ik andere mensen heb ontmoet en ik schud mijn hoofd. 'Nee, niet echt' zeg ik zwakjes. 'Ik ben nogal verlegen, maar met dansen kan ik alles uitleggen' stel ik voor en ik sta op. Ik kijk haar even vragend aan en draai rondjes met de punt van mijn schoen op de grond. Met dansen wat ik alles behalve verlegen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik knik en glimlach naar haar. 'Dansen is vaak makkelijker dan praten,' zeg ik begrijpend. 'Dat had ik vroeger ook altijd. Alleen mijn ouders vonden dat ik meer voor mezelf op moest komen en tja... Dat heb ik ook wel geleerd in mijn leven.' Ik glimlach naar haar en kijk even bedenkelijk. Met dansen kan ik alles uitleggen? Het klonkt alsof ze het had voorgesteld, maar dat had ik me vast verbeeld. Ik zou wel zien wat ze deed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben der weer :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Ben der weer :'D]


    Will en Skylar hebben gereageerd op de vorige pagina.

    Féline Aimee Harrison.

    "Nee, dat verzin je" Zegt hij ongelovig, waarna er een speelse grijns op mijn gezicht komt te staan. Ik draai me met een ruk om, als er weer iemand tegen me opbotst. Serieus, ben ik dan toch fee? Maar dan een fee die mensen aantrekt? "H-het spijt me" Zegt ze snel, terwijl hij hoofd roder word en ze me verlegen aankijkt. "Het geeft niets" Mompel ik met een geforceerde glimlach. Als ik even achterom naar Will kijk, zie ik aan zijn gezicht dat hij zijn lachen nauwelijks kan inhouden. "Het is niet grappig tuinkabouter" Ik blijf hem even aankijken, maar richt me dan weer op het meisje. "Féline, Féline Harrison. Noem me maar Fay, wel zo gemakkelijk" De geforceerde glimlach, veranderd nu in een wat bescheidener glimlachje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Het geeft niets' mompelt het meisje met een geforceerde glimlach. De jongen achter haar heeft moeite om zijn lachen in te houden en de tranen schieten in mijn ogen. Waarom moest iedereen mij toch uitlachen?! 'Het is niet grappig tuinkabouter' zegt ze en ze blijf nog even zo staan. Daarna draait ze zich weer tot mij. 'Féline, Féline Harrison. Noem me maar Fay, wel zo gemakklijk' zeg ze en haar geforceerde glimlach veranderd in een bescheidenere glimlach. Ik glimlach zwakjes en kijk haar aan. 'S...Skyler... H..Hope' stotter ik en ik friemel met mijn vingers.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    William Jake O'Donnel

    "Het is niet grappig tuinkabouter". Ik keek haar nepboos aan en zag dat het meisje tranen in haar ogen kreeg. "Nee, nee, ik lach niet me jou !" riep ik snel, "Ik lachte met Féline omdat wij allebei tegen haar aan zijn gelopen, ik dacht net dat ze een magneet was" biechtte ik eerlijk op. Dat kon je alleen zien aan mijn felblauwe ogen die wanhopig stonden, want ik wou echt niet dat ze dacht dat ik haar uitlachte.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach als ik haar lippen op de mijne voel 'Ik hou van je.' hoor ik haar opeens zeggen en ik glimlach en ze drukt haar lippen nog een keer tegen de mijne "En ik hou van jou" zeg ik terug en open mijn ogen even om haar aan te kijken en ik meende het met heel mijn hart en glimlach liefjes naar haar en druk mijn lippen ook zachtjes tegen de hare gewoon een klein kusje en dan nog een en nog een paar voordat ik haar nog glimlachend aan kijk en kijk even weg voordat mijn telefoon af gaat en ik hem snel op neem en ik mijn broer zijn stem hoor en ik zucht voordat ik het bed afspring en even naar Alice gebaar dat ik zo weer terug was en loop de meisjes slaap zaal uit en leun tegen de muur terwijl ik even met mijn broer bel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Lol, hoeveel mensen hebben er al een relatie op de eerste dag?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Heel erg veel, en ik heb tot nu toe nauwelijks wat gepost xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Echt, noemen mensen dat realistisch?

    Edit; Ik ben er vanmiddag, vanavond en morgen niet.]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:14 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Blijkbaar :/ maarja, eigenlijk kan je het wel verwachten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered