• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Mona Vanderwall

    Zuchtend liep ik naar mijn volgende les, engels. Ik was best goed in engels, maar het is zo saai en ik let nooit op.
    Als ik de klas inloop zie ik Aiden en Alex naast elkaar zitten.
    Fronsend loop ik naar ze toe, maar als ik voor ze sta kijk ik weer blij.
    "Hey lexie!" Lexie is mijn bijnaam voor Alex.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Amare

    Ik glimlachte. ' is goed.' Zei ik toen en ik lachte gemeend waarna ook ik opstond en en mijn tas pakte. ' Zo .' Zoek ik en liep naar hem toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    Ik draaide me om en zag Mona. 'O ey Moon' zei ik en ik haf Aiden een elleboog. 'Ik had net toch zo'n leuke les!' zeg ik vrolijk en ik kijk haar met pretlichtjes in mijn ogen aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    "Ik had net toch zo'n leuke les!" zegt ze met pretlichtjes in haar ogen. Ik ga op haar tafel zitten en kijk haar geïntereseerd aan.
    "Tell me about it." zei ik ongeduldig.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Aiden

    Ik lach naar Mona, 'Hey schat.' zeg ik dan en geef haar een kus. Ze praten wat over een geweldige les ofzo en ik frons. 'Hier kan ik niet over mee praten.' mompel ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    'O jawel ik denk dat jij het leuker vindt dan Mona' zeg ik en ik heb nog dezelfde pret lichtjes in mijn ogen. 'Nou, we hebben een nieuwe gymleraar en hij is best knap, maar daar gaat het nu niet om. Hij zei dat we wat leuks gingen doen, in ieder geval wat de jongens leuk zouden vinden, zei hij. En toen liepen we naar de skatebaan en ik zat nog met Amare te praten en toen werd hij boos. Toen zei hij; als je het zelf zo goed weet mag je het laten zien. Nou toen ging ik skateboarden en toen werd hij ook nog gedisd door Amare' zeg ik vrolijk en ik glimlach naar Mona.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden

    Ik grijns en geef haar een high 5. 'Hmm, goed goed.' zeg ik dan en kijk Mona aan en dan weer Alex. 'Dit verdient te worden gevierd, ik trakteer in de lunch op een koffie.' zeg ik en knipoog zonder dat Mona het ziet naar Alex.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    Ik bloos licht als hij knipoogt en ik kijk snel weg. Zet hem uut je hoofd Alex, hij vind Mona leuk. 'Oke!' zeg ik dan vrolijk en ik zie de leraar binnen komen. Ik pak mijn boeken en leg ze snel op tafel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden Johnson

    Ik voel even een warm gevoel als ik haar blos zie en draai me dan snel om. Aiden, waar ben je mee bezig jongen ! Je hebt met haar beste vriendin Mona. Het lekkerste en populairste meisje nu op school. zei een stem die akelig veel leek op die van Noah. Ik probeerde dat uit mijn hoofd te zetten en pakte mijn boeken. De leraar keek de klas rond. 'Wie heeft voor vandaag zijn gedicht voorbereid?' Ik keek weg tot ze mijn naam zei. 'mr. Johnson. Can u please come here.' Ik keek met grote ogen om me heen, nee niet mijn gedicht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    Ik zag Aiden rondkijken toen zijn naam werd genoemd. Ik legde mijn hand op zijn arm en fluisterde: 'Dit kan je wel'. Ik merkte dat ik mijn hand op zijn arm ha en trok hem snel weg. Ik vode het bloed naar mijn wangen stijgen en keek weer weg. Alex kappen nu! hoorde ik in mijn hoofd. Leuk hoor zo'n geweten. NOT.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden Johnson

    Alex liet haar hand op mijn arm rusten en ik voelde me weer kalmeren. Ik de jongen die de grote sport ster was, bang voor niks kon geen gedichtje oplezen? Dat kwam doordat ik zelf gedichten schreef. Een diep geheim. De docent tikte met haar nagels op haar bureau en wenkte me naar voren. Ik pakte mijn schrift en begon het gedicht voor te lezen.

    My Life had stood - a Loaded Gun -
    In Corners - till a Day
    The Owner passed - identified -
    And carried Me away -

    And now We roam in Sovreign Woods -
    And now we hunt the Doe -
    And every time I speak for Her
    The Mountains straightly reply -

    And do I smile, such cordial light
    Upon the Valley glow -
    It is as a Vesuvian face
    Had let its pleasure through -

    And when at Night - Our good Day done -
    I guard My Master's Head -
    'T is better than the Eider Duck's
    Deep Pillow - to have shared -

    To foe of Hers - I'm deadly foe -
    None stir the second time -
    On whom I lay a Yellow Eye
    Or an emphatic Thumb -

    Though I than She - may longer live -
    He longer must - than I -
    For I have put the power to kill,
    Without - the power to die -


    Toen ik klaar was keek ik de klas rond. De docent keek verbaasd. 'Aiden, heb jij dit geschreven?' Ik knikte en ging snel weer zitten.

    [ Ja ik steel Emily Dickinsons gedicht. puh. ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:49 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ga, bye bye sleepwell..ik lees je reactie morgen ochtend en reageer meteen ! x]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    'Wow' komt er alleen uit en ik kijk hem met open mond aan. 'Dat was goed!' zeg ik en ik sluit mijn mond. 'Waar haal je die inspiratie vandaan?' ik heb uren naar buiten zittem staren en er kwam geen zinnig woord op papier!' zeg ik en ik kijk he vragend aan,


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Prisoner schreef:
    [ Ik ga, bye bye sleepwell..ik lees je reactie morgen ochtend en reageer meteen ! x]


    Oke bye! Goodnight!)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    Zodra Aiden weer op zijn plek zat begon Alex tegen hem te praten. "Waar haal je die inspiratie vandaan? ik heb uren naar buiten zitten staren en er kwam geen zinnig woord op papier!"
    Ik buig me naar voren om me in het gesprek te mengen.
    "Heb jij serieus geprobeerd om het zelf te schrijven? Ik heb de mijne van internet afgehaald."
    Ik druk een kus op Aiden's wang. "Dat was echt een mooi gedicht liefje." zeg ik tegen hem.


    Now life has killed the dream I dreamed