• Dit bericht gaat niet over een specifieke ban of iets dergelijks

    Van de week had ik een gesprekje met een aantal users van Quizlet en uiteindelijk ging het over bans. Ik ben erachter gekomen dat er onder veel users onduidelijkheden zijn over wanneer iemand geband worden en dat mods ook vaak iets anders zeggen.
    Sommige users worden namelijk heel snel geband en andere weer niet. Soms zeggen mods dat oude waarschuwingen niet meetellen en soms tellen ze wel mee als ze een ban geven. Ook hoor ik dat sommige na 2 waarschuwingen een ban krijgen, sommige na 3 waarschuwingen en sommige helemaal niet, die krijgen gewoon heel veel waarschuwingen.
    Ik vraag me dus af of er niet een bepaald systeem of meer duidelijkheid kan komen over wanneer je een ban krijgt? Natuurlijk snap ik dat het niet alleen aan waarschuwingen ligt maar ook aan de ernst van de overtreding.


    Your make-up is terrible

    was dat op de Qchat waar ik ook bij zat op dat moment?
    Ik ben het met je eens; Hale werd nooit erg streng bestraft voor wat ze deed naar mijn idee, terwijl anderen zonder waarschuwingen ineens een ban krijgen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Daar is veel idd veel onduidelijkheid over


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik ben hier ook mee eens. Ik had niet eens een waarschuwing en mijn laatste en enige waarschuwing was ruim een jaar geleden en ik krijg meteen een ban van een week voor twéé onzintopics. Was dat op de Qchat?

    Ja dat vind ik ook. Er zijn ook onduidelijkheden omtrent waarschuwingen, want sommige mensen krijgen waarschuwingen voor erg belachelijke dingen terwijl andere dan geen waarschuwing krijgen terwijl ze er wel een verdienen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cousinzoned schreef:
    Ik ben hier ook mee eens. Ik had niet eens een waarschuwing en mijn laatste en enige waarschuwing was ruim een jaar geleden en ik krijg meteen een ban van een week voor twéé onzintopics. Was dat op de Qchat?

    Kijk daarom dus. Ik ben het hier dus mee eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cousinzoned schreef:
    Ik ben hier ook mee eens. Ik had niet eens een waarschuwing en mijn laatste en enige waarschuwing was ruim een jaar geleden en ik krijg meteen een ban van een week voor twéé onzintopics. Was dat op de Qchat?

    Dat vroeg ik me dus ook af :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jup. Er is een hoop onduidelijkheid. Ook werken de mods niet op een lijn, want zoals mensen al hebben gezegd; zij kregen een ban na 1 waarschuwing en anderen na 2. Anyways, ik vind het nogal kansloos dat users wel direct geband mogen worden, terwijl de mods oogluikend wegkomen met alles en dat als we er een topic over maken; we doorzeuren?!


    To infinity and beyond •

    Ik ben 't wel met je eens, maar ik denk dat het ook wel van de situatie afhangt. Maar ik vind ook wel dat Hale bijvoorbeeld niet snel genoeg werd gestraft en Cousinzoned inderdaad véél te snel.

    Cousinzoned schreef:
    Ik ben hier ook mee eens. Ik had niet eens een waarschuwing en mijn laatste en enige waarschuwing was ruim een jaar geleden en ik krijg meteen een ban van een week voor twéé onzintopics. Was dat op de Qchat?
    Dat is inderdaad vreemd, want waarschuwingen vervallen toch na een jaar? (Als je gedurende dat jaar niks meer verkeerd deed natuurlijk)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    er zijn soms mensen, die gaan echt te ver, die geen ban krijgen.
    er zin mensen, die doen bijna niets, die grijgen wel de ban....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Proximity schreef:
    Jup. Er is een hoop onduidelijkheid. Ook werken de mods niet op een lijn, want zoals mensen al hebben gezegd; zij kregen een ban na 1 waarschuwing en anderen na 2. Anyways, ik vind het nogal kansloos dat users wel direct geband mogen worden, terwijl de mods oogluikend wegkomen met alles en dat als we er een topic over maken; we doorzeuren?!


    Dit gaat alleen over de bans en waarschuwingen voor users, niet over wat mods verkeerd doen. Dus ik heb liever niet dat jullie ze daarop aanvallen in dit topic.


    Your make-up is terrible

    wat is de Qchat?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dit gaat alleen over de bans en waarschuwingen voor users, niet over wat mods verkeerd doen. Dus ik heb liever niet dat jullie ze daarop aanvallen in dit topic.


    kunnen ze hier dan een ban voor krijgen?

    *niet zo aardig, i kweet het*


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    wat is de Qchat?

    Een chat voor Quizletleden
    Momenteel is die een beetje irri aan het doen en is die offline -is dat al verholpen?-, maar het is dus een chat voor Quizletleden. Ik heb geen idee wat de naam ook al weer is waarmee je hem kan toevoegen, maar oké. Hij staat ergens in een topic.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Een chat voor Quizletleden
    Momenteel is die een beetje irri aan het doen en is die offline -is dat al verholpen?-, maar het is dus een chat voor Quizletleden. Ik heb geen idee wat de naam ook al weer is waarmee je hem kan toevoegen, maar oké. Hij staat ergens in een topic.


    ja, ik ken die, van TinyChat toch?

    wat was er toen gebeurt dan?


    moet ik de linnk sturen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.