• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Alex Claire Hope.

    'Hee skatertje!' zei hij uitgelaten. Ik grinnikte en glimlachte. 'Hoe gaat het?' vroeg hij. 'Ja, gaat wel' zei ik zuchtend. Ik dacht even aan Alison die zou helemaal door het lint gaan als ze zag wat ik aan had en dat ik mijn skateboard mee naar school nam.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Shane Darren Grey

    Ik glimlachte zwakjes en keek haar onderzoekend aan, het moest zwaar zijn voor haar. Maar ze was wel anders nu Alison er niet meer was. 'Eerlijk gezegd vind ik je leuker zo, hoe je eruit ziet en alles. Ik kan zien dat je echt jezelf bent.' zei ik gemeend. Ik vond het belangrijk dat mensen zichzelf konden zijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Claire Hope.

    Ik bloosde en keek even weg. 'Vind je het echt leuk? Ik bedoel Mona vind het niet leuk en wil me jurkjes aantrekken' zeg ik en ik glimlach naar hem. Ik wist niet zo goed wat mensen van mij dachten. Ik kon dat niet zo goed inschatten. Maar Mona was zoals altijd de uitzondering op de regel..


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Shane Darren Grey

    'Ja,' zei ik gemeend en glimlachte vriendelijk naar haar. 'Ik vind het cool staan, en het is belangrijk dat je jezelf kunt zijn. Om eerlijk te zijn vind ik dit meisje cooler dan het meisje toen ..-' ik stopte met praten omdat ik wilde zeggen ''toen Alison er nog was.'' Ik moest oppassen met zulke dingen, het was waarschijnlijk een gevoelige snaar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Claire Hope.

    Ik slik even als hij over Alison begint. 'Weet ik' zeg ik schor en kijk naar beneden. Eigenlijk miste ik Alison wel. Sinds haar dood zijn we alle vier uit elkaar gegaan. Ik ging naar Mona en ik weet niet wat de andere deden. Eigenlijk schaamde ik me er wel voor. Ik bedoel eigenlijk heb ik ze wel in de steek gelaten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Shane Darren Grey

    'Sorry, ik zei het voordat ik het me besefte.' verontschuldigde ik me. Ik ook altijd met mijn grote mond, ik zuchtte en keek haar aan. Ik hoopte maar dat ze er nu niet te erg mee zat, want dan zou ik me wel schuldig voelen. Het was de bedoeling om haar op te vrolijken, niet depressief te maken. 'Nog leuke plannen?' veranderde ik subtiel van onderwerp.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Aiden Michael Johnson

    Alex en Eliza waren er ook. Ik kon even mijn blik niet van Alex afhouden, maar concentreerde me weer op Mona. Het meisje in mijn leven. Ik grijnsde even naar haar. ' Wat doe je morgen avond ?' Vroeg ik toen fluisterend naar haar. Ik hield haar nog steeds vast om haar middel heen. Ik drukte een kus op haar slaap en keek haar aan met een scheve grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare Philomena Artemiya

    Ik zag Alex weer staan. Ik kon Ali al heel de dag niet uit mijn hoofd krijgen. Ik vroeg me af als zij dat wel hadden. Ik glimlacht. Ze stond met Shane. Één van de jongens die verschrikkelijk leuk was. Net zoals Aiden, Noah en Luke. Just some cute boys. Mona had geluk met Aiden. Ik heb die twee niet gelukkiger meer gezien sinds ze samen zijn. Ik keek hun r richting op en zag Aiden naar Alex gluren. Ik fronste, waar kwam die nou weer van ? Ik liep naar Alex en Shane toe en glimlachte. ' Hey.' Zei ik toen met een lachje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shane Darren Grey

    Ineens voegde Amare zich bij ons en begroette ons met een lachje. 'Hey Amare,' begroette ik haar met een vriendelijke glimlach. 'En hoe gaat het met jou dan?' vroeg ik ook belangstellend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Claire Hope.

    'Het geeft niet' zeg ik en ik glimlach flauw. 'Mmm Skaten denk ik' zeg ik lachend en dan voegt Amere zich erbij. Ze begroet ons en Shane groet terug. 'Hey' zeg ik. 'En hoe gaat het met jou dan?' vraagt Shane aan haar. Ik kijk haar vragend aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amare Philomena Artemiya

    Ik glimlach. ' Kan beter.' Zeg ik dan. Het was nu een jaar na Ali. Ik kijk Alex aan. ' Heb je het pamflet gezien ? Ik kreeg rn rilling toen ik het zag. Het leek alsof ze er gewoon was.' Ik wierp een blik op Shane. ' Maar, hoe gaat het met jou ?' Vroeg ik toen met een lachje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    'Ja, gaat wel. Soms wou ik dat ze er nog was..' zeg ik en ik krijg een rilling. Ik kan er beter niet aan denken. 'Nou het skaten heeft niet zo veel zin meer' zeg ik en ik loop naar mijn kluisje en stop hem erin. Dan kijk ik nog even in het kleine spiegeltje naar mezelf. Echt een goed zelf beeld had ik niet.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    "Wat doe je morgen avond?" Fluisterd Aiden naar me en drukt een kus op mijn slaap. Ik kijk hem aan en zie dat hij met een scheve grijns naar me kijkt.
    "Op dit moment nog helemaal niks. Waarom? Wat wil je doen?" vraag ik nieuwschierig.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:16 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Aiden Johnson

    Ik grijns en roep dan door de gang. 'Morgen avond feestje bij mij thuis !' Ik kijk Mona aan. 'Als dat het niet waard is om je avond vrij te houden weet ik het niet.' zeg ik dan met een grijns.

    Amare Artemiya

    Ik kijk Alex aan en loop naar haar kluis. 'Ik heb nog nachtmerries over de ehm nacht.' mompel ik en we worden verstoort door Aiden. 'Morgen avond feestje bij mij thuis!' roept hij dan als een één of andere hooligan. Ik rol met mijn ogen. 'Hmm, ga je naar mr. Johsons party?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope


    'Eeeuuhhmm,,, hoelaat?' vraag ik en ik kijk hem vragend aan. Ik stoo nog wat in mijn kluis en keer me dan tot hem. 'Mona komt ook, toch?' vraag ik voor de zekerheid. Ik wist het wel, maar ik vroeg het voor de zekerheid.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †