• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Alex Claire Hope.

    'Dankjewel' zegt hij en hij zucht. 'Ik denk soms dat deze relatie alleen er is om wat er van ons verwavht wordt of omdat het goed is voor háár reputatie' zei hij eerlijk. Ik zuchtte. 'Soms is het moeilijk om jezelf te blijven of om eerlijk aan jezelf te blijven' zeg ik. Ik sprak uit ervaring. Ik zette het uit mijn hoofd en keek hem weer aan. Ik zou het wel zielig vinden voor Mona, ze had het altijd over hem.

    Jordan Edward Bright
    'Was nogal nieuwsgierig waarom je vroeg me nou vroeg hierheen te komen' zei ze. 'Nou ja onze eerste ontmoeting was nogal ingelukkig' biechtte ik op en ik stopte er nog een bal in. Ik bekeek haar nigmaals. Ze is prachtig.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden Johnson

    'Laat me zeggen dat ik echt van Mona hou, denk ik. Maar het lijkt soms alsof we het voor de schijn doen.' Ik zuchtte. 'Ik denk dat ik het fout heb, kan ook. ' zei ik toen en dronk nog wat van mijn Capuchino.

    Amare Artemiya

    'Nou ja onze eerste ontmoeting was nogal ongelukkig' Biechtte hij op en ik fronste, 'Oh echt joh?' Toen hij de bal in het karretje wou gooien ving ik hem nog snel op. Ik lachte en stuiterde met de basketbal heen en weer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    'Laat me zeggen dat ik echt van Mona hou, denk ik. Maar soms lijkt het of we het voor de schijn doen' zegt hij en hij zucht. 'Ik denk dat ik het fout heb, kan ook' zegt hij. 'Wel, Mona houd ook van jou. Ze heeft het elke dag over je, zelfs als we sms'en' zeg ik en ik neem ook nog een slok. Dit is echt lekker. Ik draai me met mijn rug naar de muur en ga er tegenaan zitten. Op het moment dat ik mijn voeten op de stoel wil zetten komt er een leraar langs en ik zet ze snel op de grond. Ik sluit de beker in mijn handen en kijk Aiden aan.

    Jordan Edward Bright

    Ze vangt de basketbal behendig op en ze stuiterd ermee. Ik grijns en pak hem van haar af. Ik dribbel naar het basket en werp hem door het net heen. Ik vang hem weer op en gooi hem dan terug naat Amare.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden

    Ik grinnik, 'Bad timing.' Als ze weg is neem ik Alex' voorbeeld aan en leg mijn ene been ook op één van de stoelen. 'Vind ik wel fijn om te horen, maar ja.' Ik keek Alex aan en hetzelfde warme gevoel van eerder op de dag overspoelde me. Niet te geloven. Ik zuchtte. 'Nou, we zien wel.'

    Amare

    Als hij de bal van me afpakt wil ik eigenlijk achter hem aangaan maar laat me even wachten. Ik grijnsde. 'Dit is té makkelijk.' zei ik en deed precies hetzelfde. 'Je moet met iets beters komen Bright.' Dit was heel fout, zo'n moment hebben met je gymdocent, maar op dit moment had ik alleen maar oog voor Jordan. 'Ik pakte de bal en dribbelde naar hem toe. 'Probeer de bal maar te pakken.' Mijn zes jaar basketballen heeft toch zijn vruchten afgeworden. Ik grijnsde nog en gaf hem een knipoog waarna ik naar achter stuiterde.


    [ Liefje, ik ga slapen. Morgen om 12u afgesproken met een vriendin. Je krijgt misschien morgen ochtend, óf avond een antwoord ! xoxo Sleepwell ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope.

    Hij grinnikt 'Bad timing'. Ik grinnik en gooi een propje naar hem en trek de stoel naar mij toe. Ik leg mijn voeten er goed op en neem nog een slokje. 'Vind het wel fijn om te horen, maar ja' zegt hij. Hij kijkt me aan en ik glimlach. Hij zucht en zegt: 'Nou we zien wel'. Ik zie Mason weer aankomen lopen en zucht. 'Nee' zeg ik zonder zijn vraag te weten. 'Maar..' begint hij. 'Nee' zucht ik dan en ik kijk geirriteerd naar Ramon. 'Ik zeg het niet nog een keer' beantwoord ik zijn blik.

    Jordan Edward Bright
    Ik grinnik en kijk haar aan. 'Een prof dus?' vraag ik haar en ik kijk haar vragend aan. Ik grijp een keer mis maar herstel me dan weer. Ik pak hem af en loop naar de andere kant van het basketbalveld. Vanaf daar werp ik de bal in de basket. 'Zo goed madame?' zeg ik grijnzend.

    (ik ga ook slapen. Sweetdreams! xo)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik vind jullie ZOO niet aardig over hoe jullie over mona praten... waarom zou ze het niet mogen weten? volgensmij zou ze het echt niet erg vinden. Mn vertrouwen in je is echt gedaald Chinouk...(huil)]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Mona Vanderwall

    Toen ik zag dat het laatste uur uitviel ben ik meteen Andrew op gaan zoeken. Na hem duidelijk gemaakt te hebben dat hij ons project engels gaat doen, zocht ik naar Alex. Maar ik kan haar nergens vinden.
    ik vis mn iphone uit mn tas en sms haar.
    To: Alex
    From: Mona
    We need to talk xxx M

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 15:05 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope.

    Ik hoorde mijn mobiel afgaan en keek erop. Een smsje van Mona. Ik fronste mijn wenkbrauwen en smste haar terug:
    Ok, I'll meet you in the libary 'x .
    Ik haalde mijn voeten van de stoel en stond op. 'Ik moet gaan, ik zie je vanavond wel' zei ik en ik pakte mijn Capuchino. Ik schonk hem nog een snelle glimlach en liep naar de bibliotheek.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    Ik krijg al snel een smsje terug.
    Ok, I'll meet you in the libary 'x
    Libary, libary, owhja de bibliotheek. Waar is die ookal weer? Na 10 minuten zie ik eindelijk de bibliotheek in zicht komen. Als ik binnen kom zie ik Alex al zitten. Zuchtend neem ik plaats naast haar.
    "Lexie, waarom moesten we in godsnaam hier afspreken? Het duurde 10 minuten voordat ik de weg vond." zeg ik, maar ga verder zonder op antwoordt te wachten.
    "Maar ik moet over iets heel belangrijks met je praten."

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 15:20 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope.

    'Lexie, waarom moesten we in godsnaam afspreken? Het duurse tien minuten voordat ik de weg vond' zei ze nadat ze naast me was komen zitten. Ik opende mijn mpnd om iets te zeggen maar ze praatte alweer verder. 'Maar ik moet oer iets heel belangsrijk met je praten' zegt ze dan. 'Laat me raden je hebt geen bijpasendr schoenen bij hrt jurkje' zeg ik en ik grijns.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden Johnson

    Ik zuchtte en knikte, 'Tot vanavond.' zei ik nog en stond op. Ik dronk mijn koffie op en liep toen naar mijn kluis. Ik keek om me heen en zag Noah waarna ik naar hem toe gng.

    Amare Artemiya

    Ik lachte, 'Neh, nog net geen prof. Wel op één na ster speelster vanhet junioren team.' Ik stak mijn tong uit en toen hij vanaf de middenlijn scorde lachte ik. 'Ach, het is wel oke.' zei ik toen gespeeld en grinnikte.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 15:38 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jordan Mason Howard

    Ik grijnsde en speelde de bal naar haar toe. Ik liep naar het bankje waar mijn telefoon lag en over ging. Ik ging erop zitten en nam op. 'Jordan' zei ik en ik luisterde nar degene aande andere kant van de lijn. 'Ehm ja is goed' zei ik en ik hing op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    "Laat me raden je hebt geen bijpassende schoenen bij je jurkje." Godzijdank. Ze wist het probleem zelf al. Wanhopig knik Ik.
    "En geen bijpassende accessoires!! Dus wat ik wou vragen was.. kun je je werk niet opbellen en zeggen dat je ziek bent, zodat we nu al de stad in kunnen? Please?"
    afwachten kijk Ik haar aan


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope

    'Nee Moon sorry, ik heb dat geld nodig. Ij spaar voor en nieuw skateboard' zeg ik en. Mijn god wat kon ze soms moeilijk zijn. Trek er gewon wat hakken onder. Maar ja Mona wa Mona en daar hield ik van. Een losgeslagen shopverslaafde.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amare

    Ik lachte, 'Jajaja sloof je maar uit.' zei ik. Terwijl hij zijn telefoon op nam ging ik naast hem zitten. 'Whaddup?' vroeg ik toen hij had opgehangen, ja nieuwsgierig was ik wel .


    The duty of youth, is to challenge corruption.