• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Jordan Mason Howard

    Ik grinnikte. 'Ow gewoon een vriend' zeg ik en ik ga weer staan. 'Ik moet opruimen' zeg ik en ik loop naar het karretje met ballen. Ik zuchtte diep. Moest ik ook nog naar zijn feest.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amare

    'Zal ik helpen? Heb je zeker opgehouden.' zei ik en grinnikte. 'Sorry.' zei ik en hielp hem met de ballen en toen ik hem hoorde zuchten keek ik hem aan. 'Wat is er?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mona Vanderwall

    "Nee Moon sorry, ik heb dat geld nodig. Ik spaar voor en nieuw skateboard" zegt ze. Pff, waarom doet Alex zo moeilijk over 1 keertje haar werk af te zeggen voor een vriendin in nood? Wacht ik heb een idee.
    "Wat als ik een nieuw skateboard voor je koop? En ga nou niet zeggen, nee dat kan ik niet van je aannemen. Of nee dat is veel te duur. Want voor mij is dat niet zo. Dus, laat mij een skateboard voor je kopen!"


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope

    'Het is nodig' zeg ik na even denken. 'Maar ik zeg het wel af' zeg ik en ik rol met mijn ogen.
    Voor je vrienden moet je wat over hebben.
    Ik glimlach naar haar en haal even mijn hand door mijn bruine lokken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    "Maar ik zeg het wel af" zegt ze en rolt met haar ogen. "Jeej" roep ik en geef haar een knuffel. opees hoor is iemand "Shhht" zeggen en kijk om me heen.
    De biebliotheekaresse kijkt me waarschuwend aan.
    "Jaja, we gaan al!" Ik trek Alex op en duw haar de bibliotheek uit.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope

    Half struikelend (op mijn manier) kom ik de bibliotheek uit. 'We hebben geen les meer dus laten we gaan' zeg ik en ik trek haar mee. Mijn kluisje is halverwege de gang dus ik hoef minder ver te lopen. Ik voer de code in en maak hem open. Ik pak mijn skateboard en leg hem op de grond. Dan pak ik de boeken waar ik huiswerk voor heb uit mijn kluis en stop ze in mijn tas. Ik check of ik alles heb en doe mijn kluisje dan dicht. Ik loop naam Mona. 'Klaar?'.

    Jordan Edward Bright

    'Is niet erg, maar ik moet wel opschieten' zeg ik dan eb ik duw het karretje naar het hok. 'Wat is er?' vraagt ze op mijn zucht. 'O, mijn ex beste vriend komt ook' zeg ik en ik berg de ballen op. Ik zet het karretje bij de andere en loop dan weer het sportveld op.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 23:50 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amare Rodriguez

    'Naar?' vraag ik dan en kijk hem aan. Ik help hem om de karren in het hok te krijgen en wierp even een blik op Jordan. Hij bleef hot. Ik verborg een grijns en deed mijn capuchon op toen het zachtjes begon te regenen. 'Lekker dan.' mompelde ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mona Vanderwall

    Alex sluit haar kluisje en loopt terug naar mij. "Klaar?" Vraagt ze aan me.
    "Yup." Antwoordt ik, haak mn arm door die van Alex en loop richting de uitgang van de school.
    Bij haar auto aangekomen, ga ik op de bijrijdersplek zitten.
    Als Alex de auto start, zet ik de radio aan en zet het volume hoog.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope

    Ik lach om Mona en kijj nog even inde achteruit kijk spiegel en zie Mike skaten.
    'Shit, skateboard vergeten' zeg ik en ik stap de auto uit en ren naar binnen.
    Daar bots ik tegen Aiden op. 'Sorry' zeg ik snel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden Johnson

    'Ho, rustig kleintje.' zei ik tegen Alex. 'Van waar die haast?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauw. 'Zit er een monster achter je aan ofzo?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ben kapot reageer morgen weer. Sweetdreams! Both of you!)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ Ah, is goed lief thanks! Sleepwell love xoxo ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Bye moppie!!! slaaplekker!!!]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope

    Ik grinnikte. 'Het enige monster en jij' zeg ik lachend. 'Nee hoor,grapje' zeg ik geruststellend. 'Ik ben gewoon mijn skateboard vergeten' zeg ik en ik glimlach. Ik veeg een pluk uit mijn gezicht en glimlach naar hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jordan Edward Bright

    Ik knik en voel dat het begint te regenen. Ik zucht diep. 'Blijf maar hier staan dan ruim ik de rest wel op' zeg ik en ik loop naar buiten. Ik ruim de rest op en als ik weer in het hok kom ben ik doorweekt. Ik kijk naar mijn witte shirt en trek hem uit. Ik wring hem uit en leg hem over mijn schouder. 'Klaar'.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †