• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Aiden Johnson

    'Always, anders ben ik alleen.' zei ik zielig en ik grijnsde. 'Laten we gaan.' zei ik nadat ik mijn boeken in mijn kluis had gedropt.
    Ik trok haar een stukje mee en liet toen haar arm los waarna ik mijn handen weer in mijn zakken stak.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    Ik glimlach en loop met hem mee. 'Waar is Mona eigenlijk?' vroeg ik aangezien ik haar nadat we van les gewisseld zijn niet heb gezien. Ik kijk even om me heen maar zie haar niet. Ik haal lichtjes mijn schouders op. Ik kijk even hoelaat het is en zie dat het pas tien over een is.


    Jordan Edward Bright || Gymleraar.

    Ik begin terug te lopen naar de sportvelden en ga daar opruimen. Ik zucht diep. Die kinderen kunnen er echt een zooi van maken. Ik pak d pionnetjes op en berg ze op. Daarna begin ik de rest te verzamelen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 0:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden Johnson

    'Waar is Mona eigenlijk?' vroeg ze en ik keek om. 'Denk naar de bibliotheek.' zei ik maar ik moest meteen lachen. 'Met Andrew aan het project van Engels werken denk ik.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    Ik grinnik. 'Mona in de bibliotheek het mag in de krant' zeg ik lachend en ik gooi mijn armen in de lucht. Ik laat ze weer zakken en friemel aan mijn topje. Snel hou ik op en ik laat mijn armen langs mijn lichaam hangen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden

    Ik lachte. 'Het zou de voorpagina wel halen.' zeg ik en loop naar de kantine. 'Wat wil je hebben? Deze koffie is van mij.' zeg ik met een glimlach. 'Ik trakteer.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope.

    'Het zou de voorpagina wel halen' zei hij en ik lachte. We liepen naar de kantine. 'Wat wil je hebben? Deze koffie is van mij' zegt hij. 'Ik trakteer'. 'Mmmm ehm een capuchino alsjeblieft' zeg ik en ik glimlach dankbaar naar hem. Ik haal even kort mijn hand door mijn haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden

    Ik knikte. 'Twee cappuchino's graag.' zei ik en wachtte. Ik betaalde en gaf de ene aan Alex. 'Zo, hoe is het eigenlijk met dit skatertje?' vroeg ik toen en ging ergens zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    Hij bestelde twee capuchino's en gaf er een aan mij. 'Dankje' zei ik en ik pakte hem aan. 'Zo, hoe is het eigenlijk met dit skatertje?' vroeg hij terwijl hij ginf zitten. Ik ging tegenover hem zitten en deed mijn rugzak af. Ik legde mijn capuchino op tafel en keek hem aan. 'Mm ik heb wel echt de bijnaam skatertje gekregen' zei ik glimlachend. 'Ja alles gaat goed' zeg ik en ik neem een voorzichtig slokje van mijn capuchino. 'En mer jou dan?'.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden

    'Kan beter.' mompelde ik en dacht aan die issue van haar en Mona. Ik wuifde het weg en nam een slok van mijn capuchino. 'Dit had ik nou nodig.' mompelde ik en hield het warme drankje met beide handen vast.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    'Kan beter' zei hij. Hij wuifde het weg en nam een slok van zijn koffie. 'Dit had ik nou nodig' mompeldre hij. Ik glimlachte en nam nog een slok. Ik zag Mason aankomen lopen met zijn vrienden en rolde met mijn ogen. 'Ey sis, heb je 5 dollar?' vroeg hij. Ik zag Roman naar me knipogen. 'Nogmaals nooit van je leven' zei ik en ik kreeg een dodelijke blok toegeworpen. Ik zuchtte en pakte. 5 dollar uit mijn portomonee. 'Dankje en ik ben vanavond niet thuis dus je bent alleen' zei hij. 'Oke' zuchtte ik en ik deed mijn tas weer dicht. 'Alweer alleen' mompelde ik en ik keek nog even naar Mason en richtte me toen weer op Aiden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden

    Ik keek haar aan, 'Je mag vanavond wel gewoon bij mij chillen hoor als je wil.' zei ik nonchalant en nam nog een slok van mijn koffie. Ik knikte nog even naar Mason en zijn groepje en leunde toen tegen de wand naast me.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    'Je mag vanavond wel bij mij chillen' zei hij nonchalant. 'Oke is goed' zei ik twijfelend. Ik wou hem niet tot last zijn. 'ik moet wel nog werken en daarna ga ik shoppen met Mona' zei ik. Ik hield niet zo van shoppen maar ik mocht mijm garderobe wel bijvullen. Ik glimlacht naar hem en draaide toen de beker rond.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden

    Ik glimlachte en knikte. 'Is goed, wil je me trouwens één plezier doen?' vroeg ik en boog naar haar toe. 'Vertel het maar niet tegen Mona, ik moet een beetje afstand hebben buiten school van haar.' mompelde ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    'Is goed, wil je me trouwens een plezier doen?' vroeg hij en hij boog naar me toe. 'Vertel dit maar niet tegrn Mona, ik moet een beetje afstand hebben buiten school van haar' mompelde hij. 'Oké, ik snap je wel. Soms dan is Mona.... Ja gewoon Mona' zei ik.


    Jordan Edward Bright

    Ik zag Amare aankomen lopen en ik liep naar haar toe. Ik stopte de ballen in een karretje en liep het al slepend achter me aan naar haar toe. 'Dus je bent gekomen?' zei ik meer dan dat ik het vroeg. Eigenlijk had ik verwacht dat ze niet zo komen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 1:29 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden Johnson

    Ik lachte. 'Dankjewel.' zeg ik dan en zucht. 'Ik denk soms dat deze relatie alleen er is om wat er van ons verwacht wordt of omdat het voor háár status goed is.'

    Amare Artemiya

    De wind waait door mijn haar en ik hem mijn armen om me heen geslagen. 'Dus je bent gekomen?' zegt hij meer dan dat hij vroeg. Ik liep naar hem toe terwijl ik knikte. 'Was nogal nieuwsgierig waarom je me nou vroeg om te komen.' zei ik en stond voor hem neer stil


    The duty of youth, is to challenge corruption.