• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:15 ]

    Ik ga misschien volgend jaar naar een ander school, als ik daar een goede richting kan gaan volgen

    ik heb nog 18 dagen school, waarvan 9 les, 8 examens en 1 dag weet-ik-veel-wat-we-gaan-doen


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik heb al op vier verschillende scholen gezeten, en slechts op één daarvan was het echt gezellig - helaas moest ik daar na een jaar alweer vanaf, omdat ik naar de brugklas ging. Maar volgens mij ben ik gewoon niet het type mens dat het goed doet in een groep, welke groep het dan ook mag zijn. Oh well, de mensen waar ik nu mee op school zit zijn niet bepaald inspirerend, maar goed genoeg om de lessen en pauzes mee door te brengen, en buiten school heb ik een aantal heel goede vriendinnen, dus het maakt me niet echt uit. Mensen die zeggen dat school de beste tijd van je leven is, geloof ik niet. Ik zit het maar uit en tel letterlijk de dagen af . En ach, soms is het op school nog best wel gezellig (: Het hangt er maar net van af hoe je het ziet.
    Veel succes op je nieuwe school!


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Imperialism schreef:
    Ik heb al op vier verschillende scholen gezeten, en slechts op één daarvan was het echt gezellig - helaas moest ik daar na een jaar alweer vanaf, omdat ik naar de brugklas ging. Maar volgens mij ben ik gewoon niet het type mens dat het goed doet in een groep, welke groep het dan ook mag zijn. Oh well, de mensen waar ik nu mee op school zit zijn niet bepaald inspirerend, maar goed genoeg om de lessen en pauzes mee door te brengen, en buiten school heb ik een aantal heel goede vriendinnen, dus het maakt me niet echt uit. Mensen die zeggen dat school de beste tijd van je leven is, geloof ik niet. Ik zit het maar uit en tel letterlijk de dagen af . En ach, soms is het op school nog best wel gezellig (: Het hangt er maar net van af hoe je het ziet.
    Veel succes op je nieuwe school!


    Bedankt! Ik heb het nu ook niet echt fijn bij mij op school, gewoon omdat ik in een kutklas zit en naar een andere klas gaan is geen optie. Ook zit ik op Gymnasium en wil ik naar Atheneum, maar dat kan dus niet op mijn school..

    CarrotBear schreef:
    Ik ga misschien volgend jaar naar een ander school, als ik daar een goede richting kan gaan volgen

    ik heb nog 18 dagen school, waarvan 9 les, 8 examens en 1 dag weet-ik-veel-wat-we-gaan-doen


    Ik heb eigenlijk nog maar 10 lesdagen. Dan een week proefwerkweek, dan boeken inleveren en rapport inhalen.

    Ik ga volgend schooljaar naar een andere school.
    Ik zit nu op 4 havo maar ik trek dit niet dus ga ik een mavo opleiding doen op het ROC in Enschede. Grafisch vormgeving.
    Ik heb wel een gruwelijk hekel aan het feit dat ik dan een compleet nieuwe omgeving heb. Dan word ik ontzettend nerveus/zenuwachtig en ga ik me ziek voelen. Durf ook nauwelijks met mensen te praten.

    Alucard schreef:
    Ik ga volgend schooljaar naar een andere school.
    Ik zit nu op 4 havo maar ik trek dit niet dus ga ik een mavo opleiding doen op het ROC in Enschede. Grafisch vormgeving.
    Ik heb wel een gruwelijk hekel aan het feit dat ik dan een compleet nieuwe omgeving heb. Dan word ik ontzettend nerveus/zenuwachtig en ga ik me ziek voelen. Durf ook nauwelijks met mensen te praten.


    Hmm, ik praat eigenlijk vrij makkelijk met mensen als ik ze niet ken. Ik ben dan meestal niet verlegen, misschien héél even op het begin, maar als je mij dan een uur later ziet .. :'D

    Ik moet voor dit jaar mijn examens nog maken en dan ben ik er ook vanaf. Alleen duurt dat nog zo lang :(


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Timor schreef:
    (...)

    Hmm, ik praat eigenlijk vrij makkelijk met mensen als ik ze niet ken. Ik ben dan meestal niet verlegen, misschien héél even op het begin, maar als je mij dan een uur later ziet .. :'D

    Leer me dit! :W
    Seriously, I need it. (no_chears)

    Nee, maar ik ga wel aan mijn laatste maand middelbare school ever beginnen. Enfin hopelijk toch...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Alucard schreef:
    (...)
    Leer me dit! :W
    Seriously, I need it. (no_chears)


    Jaloers? (wbw)

    Timor schreef:
    (...)

    Jaloers? (wbw)

    Nee. (bat)

    Alucard schreef:
    (...)
    Nee. (bat)


    Je mag niet liegen. (clown)

    Timor schreef:
    (...)

    Je mag niet liegen. (clown)

    Ssst. Ik lieg niet hoor. (joehoe)

    Avenger schreef:
    Nee, maar ik ga wel aan mijn laatste maand middelbare school ever beginnen. Enfin hopelijk toch...


    If we had not a soul, music would have created it.

    Alucard schreef:
    (...)
    Ssst. Ik lieg niet hoor. (joehoe)


    Is dat een leugen?! (krul)