• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Heey, heb ik nog iets gemist? En weet iemand misschien ook waar ik in kan springen met Michelle en/of Shane?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ Shane kan naar Amare ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare

    Ik zuchtte en liep naar de kantine buiten. Ik ging zitten en glimlachte, ik opende mijn dagboek en schreef er wat in tot ik mijn telefoon hoorde gaan. Ik keek op en fronste, Onbekend : Don't you have important things to do? - A
    Ik fronste, belangrijkere dingen te doen? Ik meost Amory ophalen van school..that's it. Van wie was dit? Ik wuifde het weg, maar toch ging er een kriebel door mijn rug.

    Aiden

    'Hoezo doe ik geen zak.' zei ik toen verontwaardigt terwijl ik het practica van haar overnam. 'Een soort van ja.' Op een gegeven moment ging de bel. 'Op naar Engels.' zei ik tegen Elisa. 'Dat hebben we samen met Alex.' zei ik en glimlachte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shane

    Ik liep nog even langs mijn kluisje, en daarna naar de kantine. Ik zag Amare fronsend naar haar telefoon staren, ik bleef even vanaf een afstand staan omdat ik een puzzelende blik in haar ogen zag. Ik kon haar emoties niet echt goed lezen, ook al probeerde ik dat wel. Uiteindelijk liet ik naar haar toe en nam ik plaats naast haar. 'Hee Amare, is het interessant?' vroeg ik terwijl ik haar glimlachend aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Claire Hope

    Zuchtend ging ik aan de tafel zitten. Waar kwam dat briefje vandaan. Ik ondersteunde mijn hoofd met mijn hand en pajte het briefje. Ik herkende het handschrift ook niet. Ik schudde mijn hoofd en stopte het weer weg. Ik haalde mijn hand onder mijn hoofd en pakte mijn mobiel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Elisàbeth
    ''Yay.'' mompelde ik sarcastisch.
    Ik háátte engels.
    Ik liep met Aiden langs onze kluisjes, en we pakten onze boeken.
    Verveeld sjokte ik met hem naar het lokaal.
    ''Ik heb geen zin.'' klaagde ik toen we onderweg waren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amare.

    Ik schrok op van Shane en gooide mijn telefoon in mijn tas. 'Niet echt. ' glimlachte ik en keek hem aan. ' Dus jij gaat me het komende uur entertainen. ?' Zei ik en keek hem met een schuine blik aan.

    Aiden.

    Ik lachte en toen echte lokaal in kwamen zat Alex er al. Ik grijnsde een en ging naast haar zitten. Ik keek Elisa aan. ' zo slecht is engels niet. Het is beter dan wiskunde. ' zei ik toen en keek.

    Ben op mijn telefoon sorry voor korte reacties.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shane

    'Met alle plezier,' grinnikte ik. Ik vouwde mijn handen in elkaar en keek haar onderzoekend aan, ze schrok best wel, zou er iets zijn? Ach, waarschijnlijk kwam het het vanwege de dag. Het was logisch dat ze er met haar gedachten niet bij zat vandaag, dus het minste wat ik kon doen voor haar was haar afleiden. 'Dus, heb je nog leuke plannen voor vandaag?' vroeg ik belangstellend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Claire Hope

    Ik keek op toen ik hoorde dat er iemand naast mij kwam zitten. Ik glimlachte toen ik zag dat het Aiden was. 'Hey' zei ik en ik stopte mijn mobiel weg. Ik draaide me om naar Elisábeth. 'Hey' glimlachtr ik naar haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amare

    Ik keek hem aan en dacht meteen aan vanmiddag. ' ehhm nee niet echt. ' zei ik toen. Amory kon alleen naar huis gaan dat was geen punt. Ik moest alleen nog boodschappen doen. 'Waarom ?' Vroeg ik toen met een glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shane

    'Nou, aangezien ik je graag zou willen entertainen vandaag, kunnen we misschien iets leuks doen.' zei ik grijnzend en keek haar afwachtend aan. Ik vermoedde dat ze wel gezelschap kon gebruiken, vooral op een dag als vandaag. 'Misschien koffie drinken of zo, is altijd wel gezellig.' voegde ik er nog aan toe. Ik had graag mensen om me heen, en was niet graag alleen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Kan Mona ergens invallen?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Ze kan ook naar engels gaan? ^^)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amare

    Ik glimlachte. ' Is goed. Ik heb nog twee uren. ' zei ik met een glimlach. 'Ben blij dat je me mee vraagt. ' zei ik toen eerlijk. 'Gaan we meteen ? Ik moet nog even wat ergens brengen namelijk. ' loog ik. Hij hoefde niks te weten over het briefje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shane

    'is goed,' zei ik en glimlachte naar haar. 'Word gezellig,' zei ik gemeend, meestal kon ik best wel sociaal zijn, ondanks mijn verleden waarin ik niet heel veel vrienden had. Ik stond op, en wachtte vervolgens totdat zij ook op stond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.