• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Alex Claire Hope.

    Ik stop met rennen en doe mijn haar in een hoge knot. Ik kijk even naar de nieuwe gym leraar. 'Hij is hot!' zei ik zacht tegen haar en ik gaf haar grinnikend en zacht elleboogje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ Wie o wie maakt de knappe gymleraar aan? ^^ Ik wil wel, maar dat gaat niet xd ]

    Amare Philomena Artemiya

    Ik schrik en draai me snel om. 'Schat,' begin ik dan en staar de man die nog geen twintig is aanm. 'Goddamn just shoot me here.' zeg ik en lach. 'Alex.' zei ik en grinnik. 'We draaien onze route.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Wanneer komt er een berichtje van -A? 8D

    Oh, en wie wilt er wat doen met Elisàbeth?]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 14:41 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Ik heb Aiden voor je ^^ hebben ze gwn samen les :) ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope.

    Ik schiet in de lach. 'Willen de dames ook even opletten' zei hij. 'Ja meneer' zei ik snel en ik had moeite met een lach onderdrukken. 'Oke vandaag gaan iets leuks doen ten minste voor de jongens' zei hij met een grijns en hij wenkte ons. Ik trok Amare mee en we liepen ergens heen. Ik herkende het en sprong een gat in de lucht. 'We gaan skateboarden!' zei ik blij tegen haar. Hij was al met zijn uitleg begonnen en keek me boos aan. 'Als je het allemaal zo goed weet zou je het dan voor willen doen?' zei hij en hij gooide me een skateboard toe. Ik ving hem behendig en keek hem grijnzend aan. 'Je weeelt niet aan wie je het vraagt' zeg ik met een grijns. Ik rol jet skateboard voor me uit en springerp. Ik zie de halfpipe en skateboard erop. Boven in de lucht maak ik een truc en ik ga sierlijk de afdaling af. Aande andere kant kom ik er weer op en maak dar ook een truc. Ik skateboard naar beneden en stop net voor hem. Ik geef het skateboard weer terug en glimlach. 'Ja ik weet het goed' zei ik nog en ik liep naar Amare.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Prisoner schreef:
    [ Ik heb Aiden voor je ^^ hebben ze gwn samen les :) ]

    [Okée ;D Uh, is de les al begonnen?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amare

    Ik lachte, 'U heeft de verkeerde meisjes voor u.' zei ik nonchalant. Vroeger waren Alex en ik de sportievelingen van ons vijven. Ik kickbokste graag maar als Alex me mee nam skateboarden ik ook wel. Ik keek Alex aan met een lachje. 'Oh, dus er zijn er twee.' zei hij en trok zijn wenkbrauw naar me op. Ik zag er totaal niet uit als iemand die skate, Alex had er wel iets van weg, maar ik? Ook ik trok verontwaardigt mijn wenkbrauwen op. 'Oh, en dat komt door wat? Door mijn uiterlijk.' Ik liet een lachje horen en ik was meteen een stuk serieuzer. Dit kan je niet menen. Ik was never zo goed als Alex, maar kon niet zeggen dat ik er niks van bakte. Hij lachte. 'Omdat je vriendin het nu kan betekent niet dat jij het ook zo gemakkelijk zou kunnen.' Dit was voor mij de druppel. 'Maar, als je het zo graag wil laten zien. Show us.' zei hij en ik liep naar de half pipe toe. Ik probeerde mezelf te kalmeren en stond er hij rolde het skateboard naar me en ik stopte die. Ik keek Alex aan en begon erop te skaten, ik deed een paar simpele tricks zoals een paar sprongen etc. en ging toen terug naar hem. Boos duwde ik het board weer ruw in zijn handen. 'Alstje.' zei ik en lichtelijk geirriteerd ging ik naast Alex staan. 'Hoe durft hij.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aragog schreef:
    (...)
    [Okée ;D Uh, is de les al begonnen?]


    Ja, ze hebben nu ... scheikunde? En zijn labpartners? Zeg maar xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Is goed, dan komt ze wel even te laat 8D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elisábeth
    Shit, te laat.
    Alweer.
    Nee, op tijd komen was niet mijn sterkste punt.
    Ik snelde naar het lokaal waar we scheikunde hadden, en kwam met redelijk veel kabaal de klas binnen -deur open gooien, hakken aan die door het lokaal weergalmden..-
    ''Miss Billington.'' zei de docent fronsend, en ik glimlachte liefjes.
    ''Sorry meneer, ik werd in de vorige les opgehouden aangezien ik nog iets met haar moest bespreken over de vorige toets.'' loog ik, maar de docent leek het te geloven.
    ''Goed. Aiden is je labpartner, trek een jas aan.'' zei hij, en zoals me gevraagd werd trok ik een labjas aan en ging naast Aiden zitten.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 18:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aiden Johnson

    Rustig zat ik in het lokaal, iedereen was al ingedeeld behalve ik. Ik leunde wat op twee poten op mijn stoel en schrok toen Elisabeth met een kabaal het klas in kwam. Ze loog, dat kon ik aan haar zien en ik schudde lachend mijn hoofd. 'Goed. Aiden is je labpartner, trek een jas aan.' Ik keek haar aan en glimlachte. 'Je moet iets meer aan je acteerkunsten doen.' zei ik zacht toen ze naast me kwam zitten. 'Meneer Johnson, wilt u dit ook met de klas delen?' vroeg hij toen en ik keek hem aan. 'Nou, ik zei alleen tegen Mrs. Billington wat voor interessante dingen ze had gemist.' zei ik toen. 'Ah, kijk hier kunnen jullie nou allemaal een voorbeeld aan nemen jongens.' Iedereen keek mij aan en ik draaide mijn hoofd weg. 'Maar oke, nu verder met de les.' zei de docent toen hij de opdrachten ging uitleggen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elisábeth
    Ik keek hem grinnikend aan.
    ''Hij geloofde het tenminste, daar gaat het om.''' fluisterde ik, nadat Aiden zijn zegje had gedaan.
    Ik pakte mijn boek, en sloeg die open; ik had alleen geen idee op welke bladzijde we waren.
    Ik was niet dol op scheikunde, al was ik er wel aardig goed in; vooral practica lag me goed.
    Al zeg ik het zelf.
    Een klein, zelfvondaan lachje sierde mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 18:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Even over de A- berichtjes, ik had Mona (ben even haar account naam kwijt) de opdracht gegeven ze te verzinnen en naar mij toe te sturen zodat ik ze kon posten. Maar daar krijg ik niks van. Dus jullie mogen zelf de berichtjes verzinnen en posten (wel voor iemand anders dan) of ik moet ze gaan verzinnen wat wel erg moeilijk wordt omdat ik niet heel veel online ben.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Ik denk dat het persoonlijk beter is als je ze zelf bedenkt en in het topic zit.
    And to be honest had je dat eerder kunnen verzinnen, voordat je de RPG startte :"D. No offence hoor, maar dat leek me wel wat slimmer aangezien je zelf aangeeft dat niet niet vaak online bent]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Ben het eens met Aragog ]

    Aiden

    Ik lachte en we mochten beginnen aan de practica. 'Nou mevrouw, ik moet blij zijn dat ik je als partner heb denk ik.' Scheikunde was wel een oke vak, alleen met hulp van Elisabeth zou het zeker goedkomen. 'Kom je morgenavond trouwens ook?' vraag ik dan en kijk haar aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.