• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Aiden Johnson

    Ik glimlach als Alex zegt dat ze het mooi vind. Als ze vraagt waar ik de inspiratie vandaan heb had ik haar wat willen zeggen, maar doe het dan toch niet als Mona me een kus geeft. ' Dankje.' Zeg ik dan dna kijk beide meisjes aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kan niet slapen. Xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Kan niet slapen. Xd


    Hahaha


    Now life has killed the dream I dreamed

    Ik ga wel nu slapen. Bye!!


    Now life has killed the dream I dreamed

    Nou :c slaaaplekker lieverd !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    'Heb jij serieus geprobeerd om het zelf te schrijven? Ik heb de mijn van internet afgehad' zei Mona die zich in het gesprek mengde. Ik opende mijn mond om wat te zeggen maar sloot hem toen snel weer. Nee Alex dat zou niet aardig zijn! zei de kakerige stem van mevrouw Bontekoe. Ik was op zomerkamp geweest, een siort kostschool. Ik moest het skateboarden afleren en netter worden. Ik had zeg maar een onvergetelijk afscheid genomen. Ik keek weer naar de les en proberde me er op te focussen. Er volgden nog een paar gedichten, maar die waren lang niet zo goed als die van Aiden. 'Oké, volgende les gaan we verder met de gedichten. Jullie gaam met de persoon naast je een werkstuk maken in het engels over de titanic.' zegt ze. Nou lekker was dat nu werd het no moeilijker om hem uit mijn hoofd te zetten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden

    'Oké, volgende les gaan we verder met de gedichten. Jullie gaam met de persoon naast je een werkstuk maken in het engels over de titanic.' Ik keek naast me, ik zat naast Alex. Mona zat naast Elisa en ik knikte naar Alex. Er werden nog wat vragen gesteld en ik moest van binnen even grijnzen.' Zo, jullie kunnen opruimen, de bel gaat over..precies. Nu.' zei Mrs. Whitley terwijl de bel ging. Ik ruimde op, mijn laatste les had ik ook met Alex en Mona.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eten)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alex Claire Hope.

    Ik pak mijn spullen in en gooi mijn tas over mijn schouder. 'Ik heb hem al heel lang niet gezien, misschien is het handig om hem eerst weer te kijken' zeg ik en ik kijk hem vragend aan. 'Het werstuk moet aan het einde van volgende week af' zei ze nog snel. Ik knik en wacht op ze.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 23:29 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden

    'Ik heb hem al heel lang niet gezien, misschien is het handig om hem eerst weer te kijken' zegt ze waarna ze me vragend aankijkt. 'Ehm, ja is goed. Zaterdag? Kom je dan naar mij?' vraag ik en kijk haar aan. 'Wat hebben we?' mompelde ik vragend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    'Ehm, ja is goed. Zaterdag? Kom je dan naar mij?' vroeg hij. 'Wat hebben we?' mompelde hij er achteraan. 'Oke is goed. Hoelaat?' vraag ik hem en ik bein naar het andere lokaal te lopen. 'We hebben wiskunde' antwoord ik mompelend. Opeens botst ik tegen iemand op en ik zie dat het Noah is 'Sorry!' zeg ik snel en ik raap mijn boeken op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden

    Ik grinnik en kijk Noah aan, 'Lang niet gezien maatje.' zegt hij dan en grijnst. Als hij ons beiden samen ziet fronst hij. 'Is het uit met Mona?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, hoe kom je daarbij?' Hij schud zijn hoofd en wuift het weg. 'Moet naar de les.' zegt hij dan en loopt snel door. Ik frons maar laat het itten. 'Vreemde gozer soms, maar kom maar rond vijf uur naar me toe, blijf je gelijk eten?' vraag ik en kijk haar aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    'Ehm, ja is goed. Leuk!' zeg ik dan en ik trek hem hem net optijd het juiste lokaal in voor dat hij verder loopt. Ik grinnik even en ga dan aan een tafeltje zitten. Ik pak mijn boeken en kijk op het bord. 'Ow geen les?' zeg ik verbaasd. Ik ruim mijn boeken weer op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden

    Ik lach, 'Mooi, zie ik je zaterdag bij mij om 5u.' Ik keek haar aan en glimlachte toen ik het bericht op 't boord las. 'Mooi, dan kan ik nu naar de kantine.' zucht ik. 'Behoefte aan koffie.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    'Can I join?' vraag ik en ik loop naar mijn kluisje. Ik drop de boekem erin en doe hem dan weer dicht. Ik loop naar hem toe en wacht zijn antwoord af. Ik glimlach naar hem en haal een vervelend plukje uit mijn gezicht.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †