• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Aiden Micheal Johnson

    Ik keek Alex met een grijns aan. 'Mona, komt.' zei ik en had het al besloten. 'Acht uur, bij mij thuis.' zeg ik en grijns naar haar. De bel gaat en ik loop langs Alex heen. 'Hoop dat je er bent.' zeg ik dan met een knipoog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope.

    Ik glimlachte verbaasd. 'Eeeeuhh...Ja tot dan' zei ik en ik zwaaide even. 'Oké weard. Sinds wanneer hoopt iemand dat ik er ben?' vroeg ik aan haar. Ik liep naar Frans. Dat had ik nu samen met Amare.

    (Ik ga naar mijn vriendin. Ik weetbniet wanneer ik reageer.. Byee!)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amare Philomena Artemiya

    Ik keek ook even verbaasd naar Aiden en toen naar Alex. 'Wat was dat nou,' mompel ik en grinnik. 'Blijkbaar is er wat tussen jullie.' zei ik en lach. We liepen naar het lokaal Frans. 'Hmm, Frans.' mijn beste vak.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Okee, ik ga ook weg, naar de bios ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik moet nog fv wachten dus ik reageer nog fv.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alex Claire Hope

    'Wat? Pfff... Nee joh... Hij heeft Mona en ik heb...' zei ik en ik schoot in de lach. 'Ik heb mijn skateboard' zei ik lachend en ik liep het lokaal in. 'Ja, jij vindt frans leuk en makkelijk, maar voor mij is het net een geheimtaal' zei ik lachend en ik ging aan een tafeltje zitten. Ik was beter in de exacte vakken zoals; Scheikunde, gym, Natuurkunde, Economie, enz. Van alle talen die we hadden was ik het beste in Engels, maar ja dat was zo makkelijk als wat voor mij. Ik pakte de juiste boeken en een pen uit mijn tas en legde het op tafel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amare Philomena Artemiya

    Ik lach even, 'Hmm, die blik lieverd. Dat is niet zomaar een blik.' zeg ik dan lachend. 'En ja, Madame mon Française est très bien.' zeg ik dan en grinnik. 'Evenals mijn lichamelijke opvoeding.' zeg ik met een grijns. Mijn beste vakken waren Frans, Muziek, gym, tekenen etc. En scheikunde. Vreemd genoeg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    Ik grinnik. 'Nou mijn frans is het tegen overgestelde van tres bien' zeg ik en ilrol met mijn ogen. 'En anders ga ik het toch niet toegeven' zeg ik voor ik er erg in heb. Ik sla snel mijn hand voor mijn mond en loop rood aan. 'Dat hoorde je niet!' zei ik snel en ik richtte me op de les. Ik zag allemaal franse woorden staan, maar eist niet wat ze allemaal betekende.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    hoe was het bij de bios? Welke film?)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ Intouchables, maar ben met een vriend gegaan dus ja xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare Artemiya

    Ik lachte en keek toen naar het boord. 'Ach, zo erg is het niet.' flusiterde ik.
    Het uur ging zo voorbij en de bel ging. 'Hmm, op naar gym.' zei ik, mijn eerste twee uur had ik meestal met Alex, de rest had ik met de andere alleen sprak ik minder met hun.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    Ik zuchtte en liep naar mijn kluisje. Ik was heel goed in gym en deed het graag. Ik pakte mijn gym kleren en stopte ze in mijn tas. 'Ik heb straks Biologie en Scheilinde met Aiden' zei ik en ik stopte mijn boeken in mijn kluis. Ik sloot hem en draaide me toen om naar Amare.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amare

    'Goodluck Sweetheart.' zei ik en ook ik pakte mijn spullen. Ik keek haar aan. 'Laat je niet kisten door Aiden. Het komt goed.' zei ik en glimlachte.
    Samen liepen we naar het veld toe en liepen we naar de kleedkamers. Ik kleedde me om en ging me opwarmen op het veld.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    'Yeah I'll need that' zeg ik lachend en ik begin me om te kleden. Ik trek snel mijn gym kleren aan en ren het veld op. Ik ren naar Amare en wenk haar voor de rondjes om het veld. Ik begin al vast zacht te rennen. Ik kijk om en ren dan weer zacht door.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amare Artemiya

    Ik grinnik en begin ook met rennen. Ik haal Alex snel in en als we ongeveer op het zelfde tempo rennen glimlach ik. Ik doe mijn lange haar in een strakke paarden staart en samen rennen we een paar rondjes.


    The duty of youth, is to challenge corruption.