• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Ik weet dat ik zelf niet vaak online ben. Vooral in de vakanties niet. Daarom heb ik ook een bijrol genomen en ik had overlegt met xEPONINIx want zij wilde graag A- zijn, dat vind ik best maar heb haar ook gezegd dat zij dan de berichtjes moest verzinnen. Dus het weinig online zijn heeft erg weinig met deze RPG te maken. Maar ik zal kijken wat ik kan doen]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Oké, ik heb een groot deel van dit topic gemist, maar wat is er morgenavond in de RPG? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex Cllaire Hope.

    Ik haalde mijn schouders op en keek verveeld naar zijn trucs. Ik stak mijn hand op. 'Meneer u moet.....' zei ik en ik liet mijn hand zakken toen ik hem boos zag kijken. De les was over en ik trok Amare mee naar de kleedkamers. 'Hij is hot, maar zo stom! En dan heb ik het nog zacht uitgedrukt' zeg ik geërgerd en ik rol met mijn ogen. Ik begin me om te kleden en trek dan mijn all stars weer aan. Ik gooi mijn tas over mijn schouder en wachtte op Amare.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ Aidens feestje thuis, hij heeft het door de gang geschreeuwd om 8u bij hem. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hahaha, oké ;D]
    Elisàbeth
    Ik grijnsde.
    ''Ja, tuurlijk.'' antwoordde ik, maar kort nadat ik mijn woorden uit sprak, kwam ik er achter dat ik morgen eten moest kopen, wat betekende dat ik geld nodig had.
    Aan de andere kant is een feestje een perfecte mogelijkheid er voor, dus besloot ik er vanavond aan te denken.

    [Als je wilt weten waar de fuck ze het over heeft, moet je even naar pagina 1 van het rollentopic, en het stukje 'extra' lezen :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amare

    Toen ik klaar was met aankleding strikte ik mijn vans nog even en deed mijn capuchon over mijn hoofd. Ik ergerde me aan die vent. Hij was maar twee jaar ouder dan dat ik was. Toen ik de kleedkamer uitliep hoorde ik hem ons roepen. Ik draaide me ruw om. 'Meneer we komen te laat voor de volgende les.' perste ik er geïrriteerd uit. 'Ja, wacht. Ik wou even mijn excuses aanbieden meiden.' Ik keek vol ongeloof en toen even naar Alex.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope.

    'Jaha dat gebeurt u niet vaak hè verlsagen worden door meisjes' zei ik grijnzend. Zooo nog even er lekker on wrijven! Ik grinnikte en haalde de knot uit mijn haar. Snel liep ik nog even naar de spiegel en kamde mijn haar door met mijn hand. Ik liep weer naar Amare en samen liepen we naar onze kluisjes. Ik gooide snel mijn gymkleren in mijn kluisje. De juiste boeken had ik al dus daarmee won ik wat tijd. 'Klaar?' vroeg ik aan haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amare

    Ik knikte. 'Klaar.' zei ik met een glimlach. Ik deed mijn handen in de zakken van mijn vestje en voelde een papiertje. Ik fronste. 'Wat is dit nou.' mompelde ik toen en haalde er een papiertje uit; Kom na je laatste les naar het sportveld x
    Ik keek Alex fronsend aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    Ik pakte het briefje van haar over en las het. Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Misschien die leraar of zo? Hij kwam ook al zijn excuses aanbieden' zei ik en ik gaf het weer terug. 'Nou ik moet naar de les. Ik spreek je in de pauze nog wel oke?' zei ik en ik keek haar vragend aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aragog schreef:
    [Hahaha, oké ;D]
    Elisàbeth
    Ik grijnsde.
    ''Ja, tuurlijk.'' antwoordde ik, maar kort nadat ik mijn woorden uit sprak, kwam ik er achter dat ik morgen eten moest kopen, wat betekende dat ik geld nodig had.
    Aan de andere kant is een feestje een perfecte mogelijkheid er voor, dus besloot ik er vanavond aan te denken.

    [Als je wilt weten waar de fuck ze het over heeft, moet je even naar pagina 1 van het rollentopic, en het stukje 'extra' lezen :'D]


    Ik had het gewoon over het hoofd gezien. -.-''

    Aiden

    Ik glimlachte. 'Mooi. Acht uur bij mij.' Ik glimlachte en keek toen op tafel. 'Mr. Johnson en Mrs. Billington. Waarom zijn jullie nog niet aan het werk?' vroeg Mr. Devenster ons. Ik keek Elisa aan en begon toen met spreken. 'Omdat, we nog aan het bedenken waren hoe we dit het beste kunnen doen. U kent ons, we proberen het op de moeilijkste manier.' lachte ik weer gemaakt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elisàbeth
    ''En juist omdat scheikunde zo'n geweldig vak is, willen we er ons meer in verdiepen. En dat kost wat tijd, meneer.'' voegde ik er glimlachend aan toe, waarop Mr. Devenster goedkeurend knikte.
    Langzaamaan begon ik alles klaar te zetten voor het practicum.

    [Haha, kan gebeuren :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Ik schrijfzelf wel een - A briefje ghehe xd ]

    Amare

    Ik zuchtte.'Ja hoor, de leraar.' ik rolde met mijn ogen en stopte het briefje in mijn zak. 'Ik heb nu nog een tussenuur.' mompelde ik toen en knikte. 'Spreek je later..'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aiden

    Ik lachte. 'We zijn een goed team samen Billington.' zei ik en hielp haar de dingen op te zetten. 'Zeg, wat moeten we eigenlijk doen?' vroeg ik toen en besefte dat ik niet naar mr. Devenster had geluisterd toen hij alles uitlegde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elisàbeth
    Ik lachte. ''Dat zijn we zeker, Johnson.'' grinnikte ik.
    Ik rolde met mijn ogen, en begon het practicum aan hem uit te leggen.
    Vervolgens voerde ik het, tot zover ik wist, vlekkeloos uit.
    ''Jij doet ook geen zak, hè?'' mompelde ik, en keek naar het uiteindelijke resultaat als je magnesium combineert met vuur.
    We waren geheel beveiligd, dus dat zat goed.

    [Lol ik heb maar wat opgeschreven, hoor. haha, hebben wij ook een x in de les gedaan x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex Claire Hope

    'Je weet maar nooit!' zeg ik en ik hoor de bel gaan. 'Bye' zeg ik nog en ik begin te lopen. Ik merk dat ik wat in mijn kluisje ben vergeten en loop er snel naar toe. Ik pakte het eruit. Ik zag een briefje hangen en las het. I watch you
    -A
    stond er. Ik keek rond maar zag niemand. Ik schudde licht mijn goofd en stopte het in mijn broekzak. Ik begon naat het lokaal te lopen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †