• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Alex Claire Hope.

    'Nee? Je meent het! Dat wist ik niet!' zegt ze sarcastisch waarna ze moet lachen. Ik schiet ook in de lach. 'Jij houdt meer van kleren met gaten er in. Maar wij gaan binnenkort shoppen, dus komt het wel weer goed.' zegt ze. 'Oké, oké. Ik ga mee maar ik moet na school werken Starbucks' zeg ik zuchtend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Wilt iemand Michelle meeten?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mona Vanderwall

    "Oké, oké. Ik ga mee maar ik moet na school werken Starbucks" Zegt ze zuchtend.
    "Jeej! we kijken nog wel ff waneer we gaan." zeg ik en kijk haar blij.
    "Maar je moet me beloven alles te passen wat ik voor je pak! Ook jurkjes." zegik en kijk haar waarschuwend aan.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope.

    'Jeej! We kijken nog wel ff wanneer we gaan' zegt ze blij. 'Maar je moet me beloven dat alles te passen wat ik voor je pak! Ook jurkjes!' zegt ze en ze kijkt me waarschuwend aan. Ik rol met mijn ogen. 'Ik heb toch geen andere keus en een discussie ga ik niet van jou winnen' zucht ik. Ik kan me beter nu al overgeven dan dat er nog een lange discussie gaat komen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    "Ik heb toch geen andere keus en een discussie ga ik niet van jou winnen" zegt ze zuchtend.
    "Nou, ik ben blij dat je dat weet, want al had je de discussie wel aangegaan hadden we hier nog lang gestaan. Hihi, dat rijmt!" Zeg ik en klap in mn handen.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope.

    'Nou, ik ben blij dat je dat weet, want al had je de discussie wel aangegaan hadden we hier nog lang gestaan. Hihi, dat rijmt' zegt ze en ze klapt in haar handen. Ik rol lachend met mijn ogen. 'Nou ik laat de tortelduifjes wel alleen' zeg ik met een blik op Aiden. Ik draai me op en loop naar mijn kluisje. Ik ging nog wel even skateboarden voordat de les begon. Ik pakte mijn skateboard en legde hem op de grond. Ik sloot mijn kluisje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ruby Mikki Chandler
    Nadat ik mijn boeken vlug in mijn kluisje had gepropt kwam ik Michelle onderweg naar mijn eerste les tegen.
    Michelle en ik zijn nooit echt hele goede vrienden geweest meer 'kennissen' maar het is nooit te laat om aan een vriendschapsband te werken. 'Heeei' begroette ik haar vrolijk terwijl ik mijn tas aan haar nog openstaande kluisdeurtje hing.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Michelle McCalister:
    'Heeei,' hoorde ik ineens iemand me begroetten, ik draaide me om en zag dat het Ruby was. We waren niet echt vrienden, maar ik mocht haar op één of andere manier wel altijd. 'Ruby, hi!' zei ik ook vrolijk. Ook al voelde ik me redelijk slecht omdat het precies een jaar geleden was dat Alison overleden was, maar ik probeerde het niet te laten merken. 'Hoe gaat het?' vroeg ik belangstellend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Ruby Mikki Chandler
    Ik wiebelde wat onrustig op mijn benen, iedereen wist dat het vandaag een jaar geleden is dat Alison verdween. 'Met mij wel goed, maar hoe voel jij je vandaag?' Vroeg ik medelevend. Het lijkt me verschrikkelijk een van je beste vriendinnen te verliezen. Ik zuchtte bij het idee zelf al.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Michelle McCalister:
    'Om eerlijk te zijn, redelijk slecht.' zei ik pijnlijk terwijl ik haar aan keek. 'Het is gewoon zo vreemd allemaal, ik heb nog altijd het gevoel dat ze ineens zomaar voor ons kan staan.' zei ik waarna ik Ruby aan keek. 'Maar laten we het daar niet over hebben, heb jij misschien iets leuks en vrolijks te vertellen wat me afleid?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Ruby Mikki Chanted
    'Iets leuks...' mompelde ik. 'Ah nou mijn ouders hebben een congres in Wenen, dus ben ik alleen thuis.' Ik keek haar even hoopvol aan. 'Dus ik was van plan een sleepover te houden. Als je wilt komen?' Ik begon wat ongemakkelijk met mijn handen te frummelen. Afgewezen worden was ik nou niet bepaald goed in.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Kan Alex wat doen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Michelle McCalister:

    'Lijkt me erg leuk, bedankt voor de uitnodiging.' zei ik meteen weer iets vrolijker, aan een gezellige sleepover was ik echt toe. En aangezien ik Ruby wel mocht was dat wel gezellig. En sowieso zou afleiding mij heel erg goed doen. Een band opbouwen met haar was ook weer iets nieuws, en nieuwe dingen waren altijd goed, toch?

    Shane Darren Grey:
    Ik liep al een lange tijd door de school en zuchtte, ik had helemaal geen zin in school vandaag, niet dat ik er normaal wel zin in had. Maar er was iets vandaag waardoor ik op één of andere manier niet bepaald in mijn humeur zat. Ik leunde tegen een muur aan, vlakbij de kantine en wachtte totdat de bel ging.

    [Alex kan wel met Shane kletsen?]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 11:04 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Claire Hope.

    Ik skateboarde naar de kantine en zag Shane staan. 'Hey Shane,' zei ik en ik glimlachte naar hem. Ik stopte bij hem en wipte mijn skateboard omhoog. Ik keek hem glimlachend aan en bekeek hem toen. En ja hoor hij zag er ook altijd netjes uit.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Shane Darren Grey:

    Ik glimlachte 'Hee skatertje!' zei ik een beetje uitgelaten en leunde nog altijd tegen het muurtje en lachte vriendelijk naar haar. Ze had bijna altijd wel haar skateboard mee en kon het ook nog goed. 'Hoe gaat het?' vroeg ik uiteindelijk aan haar. Het was nu een jaar geleden van Alison, en ik dacht dat ze het er weer zwaar mee had.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.