• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Àmare Rodriguéz

    Voor ik kon protesteren was hij alweer klaar. ' Klaar!' zei hij terwijl hij naar me toe liep. Ik glimlachte en liep rustig naar hem toe. Normaal had ik geen problemen met de lengte van jongens, ik was 1.76m! Toch voelde ik me klein bij hem. Het voelde eerlijk gezegd wel fijn, het voelde vertrouwd en veilig. Ik keek even van hem weg en keek hem toen recht in zijn ogen aan. 'Zo wat moet meneertje uitslover nou gaan doen?' zei mijn stem gedempt en grijnsde lichtjes onder het blozen door. Het was erg storend dat hij zijn shirt uit had. Het leed me af echte werd moeilijk niet in naar zijn buikje te kijken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aiden Johnson

    Ik lach. 'Nou eh, dan hoop ik dat je vaak de nachtmerrie over het monster dat je achtervolgt hebt. ' ik keek haar aan. ' Je was inderdaad je skateboard vergeten kleintje. ' ik wijs naar het board dat tegen mijn kluisje aanstaat. ' Let op waar je het neerzet.' ik glimlach en geef haar het board.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Zou ik misschien een samenvatting mogen, en weet iemand misschien waar ik in kan springen met één van mijn personages?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ Ehm, nou jij bent van Shane right? je kan doen alsog je op Amare wacht? ze zouden toch wat gaan drinken na school xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Yep, en Michelle. Maar is goed, ga ik doen! (: ]

    Shane

    Ik voelde de wind mijn hand strelen en wachtte bij mijn auto op Amare. Mijn auto was niet zoveel bijzonders. Het was geen uitgebreide Ferrari of BMW of dergelijke. Maar gewoon een simpele zwarte peugeot, en ik was er gewoon trots op. Ik keek even rond en ging tegen mijn auto aanleunen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ Okeey ^^ dan verander ik Amare's post even hoor waait ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Àmare Rodriguéz

    Voor ik kon protesteren was hij alweer klaar. ' Klaar!' zei hij terwijl hij naar me toe liep. Ik glimlachte en liep rustig naar hem toe. Normaal had ik geen problemen met de lengte van jongens, ik was 1.76m! Toch voelde ik me klein bij hem. Het voelde eerlijk gezegd wel fijn, het voelde vertrouwd en veilig. Ik keek even van hem weg en keek hem toen recht in zijn ogen aan. 'Zo wat moet meneertje uitslover nou gaan doen?' zei mijn stem gedempt en grijnsde lichtjes onder het blozen door. Het was erg storend dat hij zijn shirt uit had. Het leed me af echte werd moeilijk niet in naar zijn buikje te kijken.
    Ik wierp even een blik op mijn horloge en zag dat het al laat was. Shit, Shane. Hierna moet ik snel naar hem toe gaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope

    Ik zucht opgelucht en neem hem aan. Zei hij nou net dat ik vaak over dat monster moedt dromen? Ik schudde licht mijn hoofd, ik zal het me wel verbeeld hebben. 'Dankje! Ik was al bang dat ik hem kwijt was' zeg ik opgelucht en ik kijk van mijn skateboard naar Aiden. Ik glimlach en omhels hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden Johnson

    'Dankje! Ik was al bang dat ik hem kwijt was' zegt ze opgelucht. Ik lach, 'Hou je hoofd erbij kleine.' zeg ik dan en knipoog. 'Wat ga je nu doen?' vroeg ik toen even en keek haar aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope


    'Ik ga met Mona shoppen' zeg ik en ik glimlach. 'Dus ik moet aan, maar bedankt voor mijn skateboard' zeg ik en ik draai me om. Ik laat mijn skateboard voor me uitrollen en spring erop. 'Van dat board af Hope' zegt Mevrouw Knight boos. 'Ik ben uit dus ik mag nu doen en laten wat ik wil' zeg ik voordat ik de school uit skate. Ik rijd nar mijn auto en stop daar. Ik leg mijn skateboard op de achterbank en ga voorin zitten. 'Sorrydat get zo lamg duurde' zeg ik en ik rijd weg.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    Het duurde een tijdje voor Alex terugkwam. Als ze de auto weer in stapt zegt ze: "Sorry dat get zo lang duurde." En rijd weg.
    Ik grinnik. "Maakt niet uit. Kwam je je geheime lover tegen ofzo?" zeg ik als grapje.


    Now life has killed the dream I dreamed

    [ Kan je ook een post voor dinges schrijven ? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shane Darren Grey

    Ik wachtte nog een tijdje op Amare en zag haar iets later al aan komen. Ik glimlachte vriendelijk naar haar en deed de deur open van mijn auto om haar in te laten stappen en stapte vervolgens zelf ik. 'Dus, waar zou je graag iets willen drinken?' vroeg ik aan haar. Ik keek haar afwachtend en vriendelijk aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Claure Hope.

    Ik schrok even. 'Nee! Ik heb geen geheime lover.' zei ik snel en ij keek weer vior me uit. Ik zuchtte toen ik zag dat het stoplicht op rood ging. Ik wachtte geduldig en trapte op het gaspedaal toen hij op rood sprong. 'Je bent echt blij met Aiden he?' vroeg ik maar eigenlihk wasdat overbodig. Altijd als zd bij hem was straalde ze gewoon. En dat wou ik haar niet afpakken door verliefd te worden op Aiden. Ik keek haar even aan en richtte me toen weer op de weg.

    Jordan Edward Bright

    'Ik moet naar huis, omkleden en dan naar een feest' zeg ik. 'Dus ik moet gaan. Doei' zei ik en ik pakte mijn spullen. Ik glimlachtte nog even naar haar en liep toen weg. Ik liep naar mijn auto en gooide mijn spullen erin.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amare Rodriguéz

    Ik glimlachte nog naar Jordan. 'Moet ook gaan, Shane wacht buiten op me.' Ik pakte mijn spullen en rende naar Shane toe. Ik lachte en stapte bij hem in. 'Het spijt me dat het zo lang duurde,' zei ik zuchtte even. Onbewust ging mijn gedachte weer naar Jordan, maar Shane onderbrak mijn gedachte. 'Dus, waar zou je graag iets willen drinken?' Ik keek hem aan. 'Nou, dat mag jij zeggen.' zeg ik en lach. Ik smste Amory snel dat ze alvast naar huis kon gaan en dat ik nog extra boodschappen later zou halen. 'Ik moet later nog even naar de supermarkt, kan je me later daar afzetten?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.