• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [ Ah, nu lijkt Aiden verschrikkelijk D: ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Ah, nu lijkt Aiden verschrikkelijk D: ]


    [Dat is hij niet hoor lief!]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    "Ja ik ben wel vaker op zijn feestjes geweest en ik ben inderdaad nog nooit in mijn skatersoutfit daar gekomen" zegt ze.
    "Zie je wel." Zeg ik, net hard genoeg dat ze het hoort.
    Ik kijk bij de oorbellen, naar oorbellen die bij mn ljurkje passen.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope.

    'Zie je wel.' zegt ze en ze kijkt bij de oorbellen. Ik draai me weer om en zoek verder bij de armbandjes. Ik vind een armbandje en doe hem om. Ik twijfel en steek mijn hand op naar Mona.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Beat schreef:
    (...)

    [Dat is hij niet hoor lief!]


    Ghehe :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Amare Rodriguéz

    Door het denken en denken had ik tranen in mijn ogen gekregen. Ik keek hem even aan maar toen ik zijn bezorgde blik zag rolde er zachtjes een traan over mijn wangen die ik ruw weg veegde. 'Het gaat.'


    Shane Darren Grey

    'Nee, het gaat niet..' stelde ik bezorgd vast. Ik stond op en omhelsde haar als gebaar van troost, ze zag er de hele dag al zo somber uit en ik maakte me best wel zorgen om haar. 'Wil je erover praten?' vroeg ik waarna ik haar weer losliet en mijn stoel naast de hare schoof.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Amare Rodriguéz

    Shane had me in zijn armen getrokken en vast gesteld dat het niet ging. Ik zuchtte toen hij vroeg als ik erover wou praten.
    Nee, dat wou ik niet en normaal had ik het ook hard in iemands gezicht f gezegd maar ik wist dat ik dat niet bij hem moest doen. 'Er is het afgelopen te veel gebeurd Shane. ' zei ik toen terwijl er tranen over mijn wangen rolden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shane Darren Grey

    Ik wreef als gebaar van steun over haar arm, ik vond het echt rot voor haar dat ze zich zo voelde. 'Ik begrijp het,' zei ik troostend en lief tegen haar. 'Soms wordt alles gewoon even teveel, dat is normaal.' stelde ik haar gerust. Ik wilde Amare echt helpen, ik wist niet wat er was maar ik deed echt oprecht om haar te troosten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mona Vanderwall

    Alex hield een armbandje omhoog, wachtend op een antwoordt van mij.
    "Ja, staat leuk bij het jurkje!" Zelf kijk ik nog verder tussen de oorbellen, maar zie er niks leuks bij. Zuchtend loop ik op Alex af.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Amare Rodriguéz

    'Dat is het hem nou Shane, je weet niet hoe het voelt.' zeg ik dan zachtjes.
    Niemand wist hoe het voelde. 'Je begrijpt het niet, het is niet alleen Allison die ik ben verloren, maar ook mijn moeder.' Ik snikte en verborg mijn gezicht in zijn shirt. Zachtjes rolde er tranen over mijn gezicht en durfde niet op te kijken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Claire Hope.

    'Ja, die staat leuk bij je jurkje!' zegt ze en ik glimlach. Ik draai me om naar de armbanden en doe hem af. Ik hou hem vast en zoek tussen de kettingen. Ik draai me om en zie Mona zuchtend op me af lopen. 'Niks gevonden?' raad ik en ik kijk haar vragend aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    "Niks gevonden?" Vraagt Alex. "Nope," zeg ik. "Deze winkel is denk ik niks voor mij." En ik kijk nog even om me heen of ik echt niks leuks zie.
    "Dus, zie jij nog iets? Of kunnen we je armband betalen en verder?"


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope.

    'Nope' zegt ze. 'Deze winkel is niks voor mij' zeg ze en ze kijkt even om haar heen. 'Dus, zie jij nog iets? Of kunnek we je armband betalen en verder. 'Nee, ik denk dat ik het op deze armband hou' zeg ik en ik hou de armband een beetje omhoog. Ik loop naar de kassa en betaal het armbandje. Gelukkig is deze niet zo heel duur dus dat kwam goed uit. Ik pak het kleine tasje aan en stop hem in mijn hand waar ik de tas van het jurkje vast hou. Ik kijk even naar Mona en loop dan naar haar toe. 'Let's go'.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    Alex betaald het jurkje en loopt naar me toe. "Lets go" zegt ze.
    Ik haak mijn arm door haar arm. "Kunnen we misschien ff langs starbucks? Ik snak naar ijskoffie! IJskoffie is zo lekker." Zeg ik, en proef de smaak van mn ijskoffie an in mn mond.

    [Ik ga slapen, ben uber moe. Xx]

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 22:51 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope

    Ze haakt haar arm door de mijne. 'Kunnen we ff langs starbucks? Ik snak naar ijskoffie! Ijskoffie is zo lekker' zegt. Ze. 'Ja is goed.' zeg ik en we lopen de winkel uit. Toen ik mijn baas had gevraagd of ik vrij mocht vtoeg hij natuurlijk waarom. En toen ik hem vertelde dat Mona wou shoppen moest hij erg lachen. Ik grinnikte even bij die gedachte.

    (Oke, sweetdreams mop!)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 17:37 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †