• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Mona Vanderwall

    Alex is de jurkjes passen en ik kijk nog tussen rekken of ik nog iets kan vinden.
    "Moon?" Hoor ik Alex vragen. Ik loop naar haar toe en bekijk Alex in het jurkje. "Hij staat je goed, niemand gaat ooit verwachten dat jij in een jurkje op komt dagen! Doe die andere is aan?"


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope

    'Hij staat je goed, niemand gaat ooit verwachten dat jij in een jurkje komt opdagen! Doe die andere is aan?' zei ze en ik liep weer het jurkje aan. Ik maakte het ritsje met moeite aan de achterkant los. Ik liet het afglijden en trok het andere jurkje aan. Ik stapte eruit en keek even in de siegel en draaide me om naar Mona. Ik zag een vrouw al een tijdje kijken en ze draaide zich om en kwam terug met een jurkje. Ik nam het aan en ze glimlachte alleen maar. Ik glimlachte terug en kleedde me om. Ik liep het pashokje weer uit en keek even keek ze allebei verlegen aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    Alex komt het pashokje uitgelopen met het jurkje dat een vrouw had gekregen. Ik kijk haar even bewonderd aan.
    "Omg! Lexie, dit is het perfecte jurkje voor je! niemand gaat je herkennen op dat feest. Iedere jongen gaat zeker voor je vallen. Behalfe Aiden, want die is van mij." Zeg ik blij, behalve dat laatste dat zeg ik serieus.
    "Nu alleen nog de perfecte schoenen en accesoires."


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope.

    Ik glimlachte. 'Dankje' zei ik blozend. De vrouw glimlachte en stak haar hand naar mij uit. 'Ik ben Rosalie Knight. Ik ben van een modellenbureau en ik wil jou graag als model' zei ze zonder enig pardon. Ik keek haar verbaasd aan. 'U hebt de verkeerde mevrouw, u moet mijn vriendin hebben.' zei ik snel en ik trok Mona voor me. 'Ik skate' zeg ik snel en ik stap snel het hokje in ik kleed me om en doe alles weer netjes aan de hangers. Ik zette mijn pet op en stapte weer het hokje uit.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    Verbaasd kijk ik naar Alex die terug uit het pashokje komt, in haar broek met gaten en met pet op.
    "Ben jij gek ofzo? Je hebt net Rosalie Knight afgewezen! Alex! ROSALIE KNIGHT."
    Dan begin ik te lachen.
    "Je had haar gezicht moeten zien toen je zij 'Ik skate'. Haar gezicht was onbetaalbaar! Over geld gesproken, Hoeveel kost dat jurkje? Ga je hem kopen?"

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 0:02 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope.

    'Ben je gek ofzo? Je hebt net Rosalie Knight afgwezen! Alex! ROSALIE KNIGHT!' zei ze en dan begint ze te lachen. 'Je had haar gezicht moeten zien toen je zei: "Ik skate". Haar gezicht was onbetaalbaar! Over geld gesproken, Hoeveel kost dat jurkje? Ga je hem kopen?' vroeg ze. 'Nou ja "Ik skate" werkt dus wel' zei ik grinnikend en ik keek naar de prijs. 'Wel dan moet mijn skateboard maar even een maand wachten' zeg ik zuchtend. Ik hing de andere jurkjes terug en liep naar de kassa. Ik betaalde het jurkje en liep naar Mona.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Paintball schreef:
    Shane Darren Grey:

    'Eigenlijk zoals ieder andere dag,' zei ik terwijl ik met mijn vingers op de tafel tikte en haar aankeek. Ik was alweer vergeten dat het vandaag een jaar geleden was dat Alison verdween, dus eigenlijk was het niet zo'n snuggeren vraag van mij. Maar ik besloot om er niets over te zeggen en nam nog een slok koffie.


    Àmare Rodriguez

    Ik glimlach. 'mooi.' zeg ik dan. Ik kijk Starbucks door. Het was niet zo druk maar dat vond ik wel fijn. 'Hoe was jou zomer?' vraag ik dan geïnteresseerd aan Shane.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Paintball >> Fashionitaa]

    Shane Darren Grey:

    'Het was wel oké, veel doorgebracht met de familie.' vertelde ik aan haar. Ik had niet zoveel zin om alles uitgebreid te beschrijven, aangezien toch alles om mijn broer gedraaid had. Mijn broer was nou eenmaal alles voor onze ouders. 'En hoe was jouw zomer? Nog leuke dingen gedaan?' vroeg ik belangstellend aan haar waarna ik mijn handen warmde aan de beker met koffie.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Amare Rodriguéz

    Ik glimlachte. 'We hebben door Europa gereisd. ' glimlachte ik. De herinneringen waren fijn, tot we in Rusland waren en mam ziek werd en we terug gingen. Blijkbaar was ze te ziek en is ze uiteindelijk gestorven. Ik nam een slok van mijn koffie en keek voor me uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shane Darren Grey:

    'Dat klinkt echt bijzonder,' zei ik glimlachend. Door Europa reizen leek me geweldig, ik zou het altijd leuk vinden om nieuwe ervaringen op te doen. Maar ik merkte dat ze er niet echt bij zat met haar gedachten. 'Gaat het echt wel?' vroeg ik een beetje bezorgd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mona Vanderwall

    Alex betaalt het jurkje en loopt terug naar mij.
    "Nu hebben we allebij een jurk. Alleen nog de schoenen en accesoires! Je gaat wel hakken dragen hoor, je kunt niet sandalen of laarzen bij die jurk doen. En een paar leuke oorbellen, en een mooie ketting! Ik zie het al helemaal voor me. Kom, we gaan verder!" Zeg ik en tek haar mee naar de volgende winkel.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope

    'Nu hebben we allebij een jurk. Alleen nog schoenen en accesoires! Je gaat wel hakken dragen hoor, je kunt niet sandalen of laarzijn bij die jurk doen. En een paar leuke oorbellen en een mooie ketting! Ik zie het helemaal voor me. Kom, we gaan verder!' rateld ze. Ik zucht en laat me meevoeren. Ik had wel een paar pumps. Ik droog ze niet vaak want ik skate elke dag dus dat werd moeilijk. Ik droeg ze eigenlijk alleen als mijn ouders kwamen of met verjaardagen en feestjes. Ik stop even voor de sneaker en kijk naar binnen. Nee Alex! Hakken. Ik zucht even en loop dan verder. 'Moet dit nou echt Mona, ik bedoel het is maar een gewoon feestje..' zeg ik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amare Rodriguéz

    Door het denken en denken had ik tranen in mijn ogen gekregen. Ik keek hem even aan maar toen ik zijn bezorgde blik zag rolde er zachtjes een traan over mijn wangen die ik ruw weg veegde. 'Het gaat.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mona Vanderwall

    "Moet dit nou echt Mona, ik bedoel het is maar een gewoon feestje.." zegt Alex. Meteen sta ik stil en draai me naar haar om.
    "Maar een feestje? Ooit op de feestjes van Aiden geweest? Je weet hoe het er daar aan toe gaat. Als je komt in je skatersoutfit zetten ze je nog het huis uit!" ik zucht gefrustreerd.
    "Oke. laten we gewoon verder gaan." Zeg ik en loop een juwelierswinkel in.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope

    Ze staat meteen stil waardoor ik tegen haar opbots. 'Maar een feestje? Ooit op de feestjes van Aiden geweest? Je weet hoe het er daar aan toe gaat. Als je komt in je skatersoutfit zetten ze je nog het huis uit!' zucht ze gefrustreed. 'Oke. Laten we gewoon verder gaan.' zegt ze en we lopen de juweliers winkel in. Ik zucht. 'Ja ik ben wel vaker op zijn feestjes geweest en ik ben inderdaad nog nooit in mijn skatersoutfit daar gekomen' zeg ik en ik kijk tussen de armbanden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †