• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Shane Darren Grey:

    'Geen probleem,' zei ik glimlachend waarna ik mijn auto startte. 'En natuurlijk wil ik je afzetten.' zei ik waarna ik besloot om naar Starbucks te rijden, het was niet zo heel erg ver weg en ik had zin in koffie. Ik reed voorzichtig richting Starbucks en parkeerde daar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Amare Rodriguéz

    Ik glimlachte, 'Dankjewel.' We stopte bij de starbucks en ik grijnsde. 'Alsof je mijn gedachte las.' zeg ik dan. Als we naar binnenlopen krijg ik een smsje, het al vast van Amory zijn. Ik kijk op mijn telefoon, Unknown : Always chasing the wrong guys. Ik frons er is een foto bij en ik download die. Als ik zie welke foto het is schrik ik even. De foto is gemaakt van mij en Jordan toen we zo dichtbij elkaar stonden, je kan mijn blos nog op mijn wangen zien. Ik doe snel weer mijn telefoon in mijn tas en glimlach naar Shane. 'Let's go.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shane Darren Grey:

    Ik glimlachte en zag dat ze naar haar mobiel keek. Ik knikte en liep met haar de Starbucks binnen. 'Ga maar alvast zitten, ik trakteer deze keer.' zei ik lachend waarna ik naar de toonbank liep en ongeduldig wachtte ik totdat ik de aandacht kreeg van de serveerster achter de toonbank. Waarna ik twee Mocha Frappuccino's bestelde voor Amare en mij. Terwijl ze onze drankjes maakte keek ik even rond in de zaak. Het was gelukkig niet al te druk, ik hield niet zoveel van drukte. Ik betaalde voor de koffie en gaf een sygrofoam beker gevuld met koffie aan Amare. 'Heb je een leuke dag tot nu toe?' vroeg ik waarna ik een slok koffie nam.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Amare Rodriguéz

    Ik was met mijn gedachte vooral bij het smsje. Dit kan niet? Pfft, hoe kan iemand ons hebben gezien? Ik slik en als Shane terug komt glimlach ik. 'Heb je een leuke dag tot nu toe?' vraagt hij en ik knik glimachend. 'Een soort van ja, jij?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shane Darren Grey:

    'Eigenlijk zoals ieder andere dag,' zei ik terwijl ik met mijn vingers op de tafel tikte en haar aankeek. Ik was alweer vergeten dat het vandaag een jaar geleden was dat Alison verdween, dus eigenlijk was het niet zo'n snuggeren vraag van mij. Maar ik besloot om er niets over te zeggen en nam nog een slok koffie.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mona Vanderwall

    "Jij bent echt blij met Aiden he?" Vraagt Alex als het stoplicht op rood gaat.
    Als ik aan Aiden denk begin ik meteen te stralen. "Oowh Lexie, hij is zoo leuk! Ik ben zo blij dat hij mijn vriendje is, en ik zijn vriendin!"
    Ik kijk dromerig voor me uit.
    "Maar ehm.. wat doe jij vanavond?"


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope

    Ik kon net zo goed eerlijk zijn, ze is mijn beste vriendin. 'Ik heb afgesproken met Aiden' zeg ik en ik let op de weg. We komen aan bij het winkelcentrum en ik parkeer mijn auto en stap uit. Ik pak mijn rugtas en hang hem over mijn schouder.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    "Ik heb met Aiden afgesproken." zegt ze. "Oowh, gezellig. Wat gaan jullie doen?" Vraag ik nieuwschierig.
    Ik vertrouw haar wel met Aiden, ze is m'n beste vriendin. Ze zou nooit iets uitspoken met Aiden.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope

    'Mmm weet ik eigenlijk niet' zeg ik en ik begin naar het winkelcentrum te lopen. Ik pak met mijn handn de hengsels van mijn rugzak vast en draaide me even om naar Mona.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    "Hmm, weet ik eigelijk niet." Zegt ze en draait zich naar me toe.
    Ik trek haar mee het winkelcentrum in.
    "We gaan eerst naar forever 21!" Zeg ik terwijl we naar de winkel lopen.
    "Als jullie willen kunnen jullie ook naar mijn huis komen vanaond, maar ik begrijp het ook als jij niet wilt dat Aiden en ik de hele tijd klef doen." Zeg ik en kijk in de kledingrekken.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope

    Ik haalde mijn schouders op. 'Weetje wie ik vandaag weer zag?' vroeg ik en ik keek haar aan. 'Ramon' zei ik walgend zonder haar antwoord af te wachtend ik keek tussen het kledingrek en zie een leuk shirtje van het rek. 'Ik ga dit zo passen' zrleg ik en ik kijk verder.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall
    "iell, Ramon? Vreselijk kind." Zeg ik.
    Alex haalt een shirtje van het rek. "Ik ga dit zo passen." "Oke, maar morgen op het feest ga je wel een jurkje aandoen. Toch? Ik zoek wel naar het perfecte jurkje dat bij jou past."


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope.

    Ik zuchtte diep. Voor alles moest een eerste keer zijn, toch? Ik keek verder tussen de rekken maar zag niks leuks. 'Hrb jij nog wat gevonden Moon?' vraag ik haar en ik kijk haar vragend aan. Ze vondt altijd wel wat leuks. Ik begon in een ander rek te kijken en haalde een shirte tevoorschijn. Ik stopte hem gelijk weer terug. Vewl te truttig.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona Vanderwall

    Na een paar minuten hoor ik Alex iets vragen. "Heb jij nog wat gevonden moon?" Ik draai me naar haar om. "Ja ik heb 2 jurkjes gevonden die je misschien wel leuk vind! Deze of deze? Ik weet 100% zeker dat ze je prachtig staan. Als jij deze al vast past zoek ik nog even door."

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 0:16 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope

    Ik zuchtte diep en nam de jurkjes aan. Ik liep naar de pas hokjes en trok eerst het shirtje aan. Ik stapte uit het hokje en vond hem wel goed staan. Ik liep weer het pashokje in en deed het groen achtige jurkje aan. Ik liep het pashokje uit en ging voor de spiegel staan. Ik zuchtte diep en draaide een rondje. Ik draaide me om. 'Moon?' zei ik en ik keek haar afwachtend aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †