• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    "Nee het is goed, als je moe bent, slaap je maar gewoon." ik kijk wel gewoon naar jou, dacht ik er achterna.
    Ik legde mijn hoofd ontspannen op het kussen en keek haar glimlachend aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Dat is heel lief. Veel jongens zouden je dan wakker willen houden. 'Het maakt niets uit hoor, zo moe ben ik niet.' en ik draai me op mijn buik en leun op mijn onderarmen. 'Tenzij je niets wilt doen,' zeg ik quasi-onschuldig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Iet doen?" vroeg ik onschuldig. Ik keek haar met kinderlijk staande ogen aan en grijnsde braafjes.
    "Wat zou ik dan willen doen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik kijk hem lachend aan. 'Ik weet niet wat er in jouw puberige jongens hersens omgaat.' ik blijf hem onschuldig aankijken al die tijd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Hmm, misschien kom je wel in de buurt, maar echt helemaal zal je het niet weten denk ik." grijns ik. Ik ga gewoon op mijn rug liggen en kijk haar aan.
    "Maar je bent moe, slaap maar."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik lach even. 'Je denkt toch niet dat ik nu nog kan slapen als ik weet dat jij dat niet kan?' en ik kijk hem lachend aan. 'Vertel eens, Eadric,' zeg ik expres zwoel. 'Wat wil je doen?' en ik rol iets dichter naar hem toe. 'Je kan het me best vertellen..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Hmm..." grijns ik. "Het is niet echt iets wat je zegt. Je doet het." en ik deed het ook. Ik plante mijn lippen zacht en liefdevol op de hare en wachtte op haar reactie.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Hmm,' grijnst hij. 'Het is niet echt iets wat je zegt. Je doet het.' en hij voegt de daad bij het woord. Hij plant zachtjes, vooral liefdevol, zijn lippen op die van mij. Ik heb dit al verwacht, maar toch voelt het verrassend. Ik zoen hem zachtjes terug. Mijn hand leg ik op zijn borstkas en ik ga nog iets dichter naar hem toe maar ik verbreek de kus niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik voel hoe ze meegaat in de kus en meteen veranderd de sfeer een beetje. De kus wordt vuriger en met mijn hand op haar onderrug trek ik haar dichter naar me toe. Onze lippen passen perfect op elkaar en even is het gewoon genieten van dit hemelse moment.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Goedemorgen ^^]

    Sky Jessica Love
    De kus wordt vuriger en met zijn hand op mijn onder rug trekt hij me dichter naar zich toe. Het voelt goed. Alsof we elkaar niet pas en dag kennen maar al jaren. Is dit liefde? Of vindt ik dit gewoon leuk voor een keer? Ik weet het niet maar ik denk er ook niet over na. Ik ga mee in de kus. En tik dan met mijn tong tegen zijn onderlip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik open mijn mond en onze tongen beginnen een vurig spel om dominantie. Mijn hand die eerst nog op haar onderrug lag, begint stilletjes aan haar lichaam te verkennen. Mijn bewegingen zijn zo zacht, dat het wel leek of ik bang was dat ze zou breken.

    {goedemorgen!!!!!!!!! (middag eigenlijk, maar kom xD)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Alles is vurig,maar toch niet ruw. Ik voel dat zijn hand zachtjes mijn lichaam gaat verkennen. Ik vind alles best. Zolang hij maar niet te ver gaat. Maar als dat gebeurt houd ik hem wel tegen. Toch? Ja tuurlijk houd ik hem dan tegen. Ik denk niet dat hij zo iemand is die daar boos om wordt. En anders zet ik hem gelijk mijn huis weer uit. Ik zou het kunnen laten doen door Daniël, onze bewaker, maar alle trucjes die hij kent ken ik ook. Die leert hij me al van kleins af aan achter mijn ouders' rug om. Dus dat zou ik dan zelf doen. Maar zolang Eadric niet te ver gaat, of er niet boos om wordt als ik hem tegenhoud, als ik dat zou doen, dan zit alles wel goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Onze kus duurde nog lang, tot ik me uiteindelijk licht hijgend terug trok. Ik liet mijn voorhoofd op het hare rusten en keek haar in haar ogen.
    Ik bleef haar gewoon liefdevol aankijken en glimlachte gelukzalig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Na een tijdje zijn we beide licht hijgend. Maar dat maakt niets uit. We kijken elkaar aan in de ogen, en bij hem zie ik gewoon echt liefde. Liefde op het eerste gezicht? Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen. Maar dat zijn gedachtes voor later. Ik kijk glimlachend naar hem terug. En mijn ademhaling wordt weer rustiger. 'Nu ben ik tenminste een keer niet alleen thuis. Op alle personeelsleden na,' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ik dacht dat ik blij zou zijn om eens helemaal alleen te zijn, maar de dagen na ik was weggelopen waren gewoon tè eenzaam." Ik glimlach ook en sluit even mijn ogen.
    "Ik ben ook blij dat ik nu niet alleen ben."


    “To live will be an awfully big adventure.”