• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik moet glimlachen als hij bloost. En roder en roder wordt. 'Oke, nu bereik je toch ook wel het toppunt van schattig.' en ik ga pak het dienblad van het bed af en zet die weg. Dan ga ik terug zitten naast Eadric. 'Waarom bloos je? Je bent gewoon lief, dat is een feit.' glimlach ik. En ik druk een klein kusje op zijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik laat me languit op het bed vallen en klem het kussen tegen mijn hoofd.
    "Je laat me steeds meer blozen! Ik haal het kussen er pas weer af, wanneer ik toonbaar ben!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik moet weer zachtjes lachen. Zijn shirt is een beetje omhoog gegaan. 'Oke, kom maar weer wanneer je NIET MEER BLOOST,' plaag ik. En dan druk ik kleine kusjes op zijn buik. Van links naar rechts en steeds meer omhoog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik glimlach tegen het kussen aan en bijt op mijn lip als ik haar lippen op mijn buik voel. Ik gluur onder het kussen door en kijk haar met twinkelende ogen aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach naar hem als ik hem zie kijken. Ik ga verder met de kusjes op zijn buik en dan laat ik ook een zuigzoen achter. En ik ga mijn weg verder naar boven terwijl ik zijn shirt ook verder mee omhoog trek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik trek het kussen van mijn hoofd en bijt op mijn lip, terwijl ik haar aankijk.
    Ik kreun zacht als ze me een zuigzoen zet. Als ze zo verder deed, maakte ze me nog helemaal gek.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik lach zachtjes als ik hem hoor kreunen. En ik ga weer verder omhoog en zet dan nog een zuigzoen, op zijn borstkas. En ik kijk hem met een zwoele blik aan. Hij heeft het kussen al van zijn hoofd afgehaald, dus kunnen we elkaar gewoon zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik slaagde erin niet te kreunen bij de tweede zuigzoen en trok mijn shirt ongeduldig over mijn hoofd. Ik trok haar dichter naar me toe om mijn lippen op de hare te kunnen zetten, want mijn geduld was nu wel op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij trekt zijn shirt over zijn hoofd en daarna mij dichter naar zich toe. Mijn lippen vinden die van hem en we kussen elkaar. Mijn handen gaan over zijn borstkas en ik kus met passie. Ik wil Eadric.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik ga met mijn handen over haar zij en heupen en trek haar nog dichter tegen me aan. Ze maakte me helemaal gek en er was nu dat ding in mijn broek dat dat bewees.
    Ik maakte me even van haar los.
    "Sky, je laat me dingen voelen die ik nog nooit gevoeld heb." zei ik hees.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Zijn handen glijden over mijn zij en mijn heupen. En dan maakt Eadric zich even van me los.
    'Sky, je laat me dingen voelen die ik nog nooit gevoeld heb,' zegt hij hees. En ik moet er om glimlachen, dat hese klinkt echt sexy.
    'Same here,' zeg ik. Waarna ik een klein kusje op zijn lippen druk. 'Ik had niet kunnen denken dat dit gevoel bestond.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik druk mijn lippen weer op de hare en tik met mijn tong tegen haar onderlip aan. Mijn handen verdwijnen in haar haren, maar vinden al snel hun weg terug naar beneden waar ze beginnen te prutsen aan haar shirt. Ik begin het naar boven te schuiven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik voel zijn tong tegen mijn onderlip en ik open gewillig mijn mond. Zijn handen gaan naar mijn haren maar al snel voel ik ze bij mijn shirt. Ik maak mijn mond even van Eadric los en trek in een beweging mijn shirt over mijn hoofd en ga dan verder met tong zoenen terwijl mijn handen over zijn borstkas razen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik draai ons om, zodat ik boven haar hang en trek me dan weer even terug.
    "Je weet zeker dat niemand ons kan storen?" vroeg ik voor de zekerheid, maar ik wou niet stoppen. Ik begon kusjes overal op haar buik te plaatsen en ging toen terug naar boven. Ik bleef even bij haar sleutelbeen hangen, waar ik met mijn tong een cirkelde draaide en plante toen een zuigzoen in haar nek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij draait ons om en nu hangt hij boven me. 'Je weet zeker dat niemand ons kan storen?' vraagt hij. En ik schud nee. Maar Eadric gaat al weer verder. Hij plaatst overal kusjes op mijn buik en hij gaat verder naar boven. Hij cirkelt met zijn tong over mijn sleutelbeen, en het wind me op. En wanneer hij een zuigzoen in mijn nek drukt kreun ik heel even en heel zachtjes. 'Je doet me verlangen,' zeg ik zachtjes in zijn oor. En dan bijt ik zachtjes even in zijn oorlel waarna ik verder ga met teder kusjes drukken in zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.