• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    >Mijn topics


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sam
    Ik lachte spottend, en stond op. ''Is goed. Maar verwacht niet dat ik terug kom: De schoolleiding zou dit wel merken. Dat je ons zomaar laat gaan.'' grijnsde ik, griste mijn doosje en spuitbussen mee en liep het lokaal uit.
    Toen ik eenmaal in de gangen stond, en er niemand was te bekennen, rolde er een traan over mijn wang. Ik was écht bang dat Jack me op zou zoeken, en als hij me zou vinden was het gedaan met me.
    Snel beende ik weg. Weg van de mensen, van de frustratie, door naar buiten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mijn topics]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Daniël

    Toen ik de klas uit was zag ik ook Sam snel weglopen, 'Sam!' Riep ik haar na, in de hoop dat ze zou stoppen, ik wist niet wat er met haar was gebeurt maar het zou in iedergeval niet niets zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jessica
    Jup, de schoolleiding zou dit wel merken en dan zouden ze me ontslaan en dan ben ik het laatste wat me nog een beetje rechtop houdt, kwijt. Maakt mij niet uit, niets maakt mij nog uit.
    Terwijl de klas leegliep, staarde ik gewoon met een immens trieste blik uit het raam. Als ik thuis kwam, moest ik het geweer maar gewoon weer tegen mijn kop zetten. Niemand die het erg zou vinden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik kwam vloekend tot stilstand, en veegde ruw de tranen weg.
    Ik zette een neppe glimlach op, en draaide me om om vervolgens tot de ontdekking te komen dat Daniël me riep. ''hey.'' mompelde ik nonchalant.

    [Ik ben even snel boodschappen doen, terug in een halfuurtje ofzo ;3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler

    Ik keek om me heen, en toen was ik dus de enige die er was..
    Ik kijk naar Jessica, maar houd me wel stil..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik beet op mijn lip. Geen zwakte laten zien, Jess, het is zo allemaal voorbij.
    Ik drong de tranen terug en bleef naar buiten staren.
    Nee, ik kon even niets anders doen of ik zou in tranen uitbarsten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mae
    Ik kwam weer eens veel te laat aan op school, maar deed de moeite niet meer om nog naar de eerste les te gaan. Ik dwaalde wat rond door de gangen en wachtte tot de volgende les zou beginnen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jayson
    De hele klas was weggelopen op ik en Tyler na. Ik keek even naar Jessica die volgens mij aan het huilen was. Ik wist niet echt wat ik moet doen dus ik besloot ook maar het lokaal uit te gaan.

    Jessica
    Ik kijk de klas rond en zie alleen Tyler nog zitten. Ik fake een glimlach voor hem.
    "Jah... Leerlingen, wat heb je eraan?" mijn stem brak op het laatste woord en ik keek meteen weg om de tranen in mijn ogen te verbergen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël

    'Hey' Andwoorde ze nonchalant maar haar rode ogen veraden haar. 'Gaat het?' Vroeg ik haar, eigelijk ging het me niets aan maar ik was te nieuwschierig om het niet te vragen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 11:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    Ik besloot dan ook maar te gaan.
    Ze had vast geen zin in ons nu..
    Ik dwaalde wat rond door de gangen, en leun tegen de muur.
    Ik steek snel een sigaret op, en kijk rond..


    El Diablo.