• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    "Het is goed, schat, het is goed. Dan denken we er toch niet aan?" het koosnaampje rolde opvallend makkelijk uit mijn mond.
    "Het is allemaal voorbij en zal niet meer gebeuren, punt. Nu kunnen we het over iets anders hebben."
    En om haar af te leiden begin ik te vertellen over mijn broers en zussen. Over die keer dat de wagen kapot was en we ergens in een afgelegen buurt zaten en we de weg terug moesten vinden. De jongsten bleven maar huilen en jengelen en de oudsten bleven zagen dat ze nu geen bereik hadden en wat ze niet allemaal aan het missen waren. Ik en nog enkele broers en zussen van me daarin tegen vonden het leuk om eens de ontdekkingsreizigers uit te hangen. We volgden kleine baantjes die vlak naast de weg liepen en zo. Tot plots 1 baantje verder weg voerde. Mijn ouders werden gek van bezorgdheid toen ze ons niet meer vonden en zochten en zochten tot ze ons 's avonds laat eindelijk vonden. We waren eerst in een modderpoel gesprongen en zo had een lieve vrouw ons gevonden. Ze had bezorgd gekeken en nadat ze ons naar haar huis had meegenomen, stopte ze ons in bad. Uiteindelijk vonden mijn ouders ons, terwijl we zaten te picknicken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Het is goed, schat, het is goed. Dan denken we er toch niet aan?' zegt hij. En het is zo onwijs lief dat er daardoor toch een paar tranen over mijn wangen.'Het is allemaal voorbij, en zal niet meer gebeuren. Punt. Nu kunnen we het over iets anders hebben.' en hij begint te vertellen. Af en toe druppelen er nog steeds een paar tranen over mijn wangen maar ik moet er telkens meer om glimlachen. Om hoe hij vertelt en wat hij vertelt. 'Dankje,' zeg ik zacht als hij klaar is met vertellen. 'Ik heb ook weleens dingen met Peter gedaan, slechte dingen,' glimlach ik. 'Alleen maar om onze ouders dwars te zitten. Maar we zijn in iedergeval nog nooit verdwaald geraken.' en ik kijk naar Eadric. 'Weet je, het voelt alsof ik je al langer ken dan, wat is het, 6 uur. Eerder 6 jaar,' glimlach ik kleintjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ik snap helemaal wat je bedoelt." glimlach ik. Ik ben blij dat ze zich wat beter lijkt te voelen. "Maar het voelt goed... het voelt juist, op een vreemde manier."
    Ik leg mijn hoofd weer tegen het hare en sluit voor een seconde mijn ogen.
    "Alsof er toch nog liefde bestaat op deze wereld."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Alsof er toch nog liefde bestaat op deze wereld,' zegt Eadric. En het klinkt zo.. eerlijk. Ik ben blij dat Eadric even mijn gezicht niet kan zien, want mijn wangen worden weer eens rood. 'Dat klinkt erg lief,' zeg ik. 'En het voelt inderdaad goed.' het klinkt plat wat ik zeg. 'Ik ben niet goed met woorden. Ik praat eigenlijk nooit over mijn gevoelens of mezelf. Komt alleen maar narigheid van. In plaats daarvan dans ik dat er altijd uit. Mijn emotie is altijd in mijn dansen te vinden,' beken ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Het is niet erg, ik vind dat je het heel goed doet met woorden." glimlach ik bemoedigend. "Ik spreek wel redelijk snel over mijn gevoelens of mezelf, maar het is voor het eerst dat iemand er echt naar luistert." beken ik en druk een kus op haar slaap.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach kleintjes om wat hij zegt. De nachtmerrie en eigenlijk werkelijkheid voel ik nog steeds, maar met Eadric naast me is het zowaar minder erg. Lijkt het minder erg. Eadric drukt een kus op mijn slaap. 'Ik houd je nu wakker,' merk ik dan ineens op. 'Ga maar weer slapen,' zeg ik. Ik maak mijn glimlach groter om hem er van te overtuigen dat het goed gaat. Hoewel dat niet zo is. Maar dat maakt niet uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ik ben een nachtwezen, ik heb geen slaap nodig." grijns ik. Toch ga ik liggen en trek haar mee.
    "Maar als jij wilt slapen, doe je maar hoor."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    We liggen weer naast elkaar. 'Ik ga alleen slapen als jij ook gaat slapen.' zeg ik. Ik kan nu niet meer slapen, ik blijf nu waarschijnlijk de hele nacht op. Maar dat hoeft Eadric niet te weten. 'Dus we gaan beide slapen,' glimlach ik. Ik wacht gewoon tot Eadric in slaap valt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Goed." haal ik dan mijn schouders op. Ik trek haar weer dichter naar me toe en sluit mijn ogen. Het duurde veel langer nu voor ik de slaap kon vatten, maar uiteindelijk overwon de vermoeidheid en gleed ik weg in de duisternis.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik weet hem eindelijk over te halen.en hij trekt me dichter tegen zich aan. Het duurt een tijd, maar op een gegeven moment voel ik dat hij slaapt. Eindelijk, denk ik bij mezelf. Voorzichtig schuif ik telkens een beetje meer van hem af. En dan als ik uit zijn armen ben leg ik een kussen in mijn plaats. Hij heeft niets door. Zachtjes loop ik de slaapkamer uit en ga naar de keuken. Die is helemaal leeg. Ik pak wat te eten en ga op een stoel zitten. Ik zucht. Dit heeft geen zin zo. Als ik mijn eten op heb loop ik door naar de gamekamer. Dan maar doen wat i altijd doe voor afleiding. De gamekamer is tegenover mijn slaapkamer, als je de slaapkamer uit gaat hoor je wel de geluiden van de gamekamer. Maar als je slaapt dan niet. Dus dat komt goed uit. Ik speel een schietspel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Jessica Love
    Het spel leidt me goed af. Ik doen gewoon handelingen en denk nergens anders aan dan aan het spel. Maar na een tijdje verveelt het me. Ik stop ermee en ga door het huis dwalen. Het is een groot huis, maar ik kan wel de weg al vinden. Ik zucht. Dit heeft geen zin. Jack spookt nog steeds door mijn gedachten.. Ooit was er een tijd waarin Jack en ik iets hadden. Die tijd lijkt heel ver weg nu. Ik ga naar de woonkamer en laat me daar zuchtend op de bank vallen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Jessica Love
    Ik word zowat gek van mezelf. De hele tijd vliegen mijn gedachten heen en weer. Ik heb het gevoel dat ik moet huilen wat ook gebeurt. De tranen stromen over mijn wangen en met grote snikken komt het er allemaal uit. Mijn lichaam trilt en schokt. Het is lang geleden dat ik zo erg om wat dan ook heb moeten huilen. Ik huil bijna nooit, ik doe gewoon niet aan huilen. Maar nu kan ik het huilen niet stoppen. Het voelt verschrikkelijk, maar ook opluchtend. En na een tijd huil ik mezelf in slaap op de bank.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik murmelde wat vaags in mijn slaap en draaide me om mijn rug. Ik ging lekker breed liggen. Met mijn armen en benen gespreid en in de meest rare bochten. Ja, geef mij een heel bed voor mij alleen en je mag er zeker van zijn dat ik er gebruik van maak.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik slaap heel onrustig. Telkens weer verschijnt Jack weer. Op een gegeven moment schrik ik weer wakker. Ik kijk naar de tijd, half 5 's ochtends. Ik wrijf door mijn ogen. Ik voel de opgedroogde tranen op mijn wangen. Ik zal er waarschijnlijk verschrikkelijk uit zien. Zoals gewoonlijk. De opgedroogde tranen doen me denken aan vannacht. Maar ik voel nu geen verdriet of angst. Ik voel leegte. Ik schud het gevoel van me af en denk aan Eadric die in mij kamer ligt. Gelijk komt er een glimlach op mijn gezicht. Ik besluit even langs de badkamer te gaan en mijn gezicht te wassen. Zodat ik weer vertoonbaar ben. Dan sluip ik zachtjes terug naar mijn kamer, naar Eadric. Als ik de deur open zie ik dat Eadric heel breed ligt. En ik moet er zachtjes om lachen. Ik loop naar het bed en ga zachtjes op de rand zitten. Ik bedenk me hoe ik erbij kan liggen. En ik besluit om zachtjes een arm van hem op te tillen en dan ga ik er zelf onder liggen. Nu ligt zijn arm een soort van om me heen. Eigenlijk meer over me heen. Maar ik vind het fijn. Ik lig in zijn richting en ik val al snel weer in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Jessica Love
    Mijn gedachtes lopen met me te fucken in mijn slaap. Jack verschijnt weer, maar deze keer is het de herinnering aan de keer dat we gingen picknicken. Hij slooft zich helemaal voor me uit. Ik ben er verrast door. 'Wauw,' glimlach ik. En Jack komt naar me toegelopen. Hij glimlacht lief. Dan realiseer ik me dus echt dat ik droom. En wat Jack heeft gedaan. En ik maak mezelf wakker. Ik ril heel even kort. Totdat ik Eadric naast me zie liggen. Alles is goed nu Sky. Nu heb je Eadric. Jack is verleden tijd. En zo kan ik mezelf kalmeren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.