• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    "Steeds meer en meer." grinnikte ik. Ik drukte mijn lippen opnieuw op de hare en tikte met mijn tong tegen haar lippen aan. Het voelde geweldig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik open mijn mond en ga zachtjes met mijn tong langs die van hem. Ik vraag me af of Eadric en ik nu iets hebben. Eadric is lief en aardig. En hij ziet er ook goed uit, hij heeft er voor gezorgd dat ik me hier thuis voel. Ik trek Eadric nog iets dichter naar me toe, maar niet helemaal tegen me aan. Ruimte is goed, zeker omdat ik niet zo snel wilde gaan als nu net.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Het voelde goed. Gewoon zoenen, zonder iets meer.
    Zonder mijn lippen van de hare te halen, ging ik op mijn zij naast haar liggen en trok haar ook op haar zij.
    Ik tikte met mijn tong de hare aan en trok hem speels terug.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik bedenk me dat ik hier best wel aan kan wennen als ik op mijn zij wordt getrokken, door Eadric. We zoenen zo verder en Eadric maakt er een spelletje van waar ik om moet glimlachen. Ik zoek zijn tong en als ik die gevonden heb tik ik die weer aan en haal dan mijn mond van die van hem. 'Zo kan je hem niet meer vinden,' zeg ik lachend terwijl ik Eadric aan kijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "En ik ga hier ook geen tandartsje spelen om hem terug te vinden." grijns ik terug.
    Ik trek haar tegen me aan, zodat haar hoofd op mijn schouder rust en zucht. Deze avond voelde zo goed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij trekt me tegen zich aan en mijn hoofd rust op zijn schouder. Ik denk aan hoe het kan dat het zo loopt. Ik vind het nog steeds rot en klote dat ik weg moest, weer eens verhuizen. Maar nu ik hier lig met Eadric weet ik dat het vaak wel goed komt. Ik gok dat het nu zo'n 23:45 is. En ik blik even kort naar de sterrenhemel. Mijn hand ligt op zijn borstkas, ik ben toch nog opgedroogd, en ik draai weer met vingers rondjes op zijn borst. 'Het voelt goed zo,' fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ja." antwoord ik glimlachend.
    Ik sluit genietend mijn ogen. Niemand kreeg die grijns voor de komende uren nog van mijn gezicht. Ik legde mijn hoofd vlak bij het hare en zuchtte gelukkig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Na een tijdje begin ik met gapen, en ik merk dat ik echt moe begin te worden. 'Oke, ik begin moe te worden,' zeg ik glimlachend. 'Vind je het erg als we naar mijn huis gaan' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Nee, hoor." glimlach ik. Ik ga rechtstaan en steek mijn hand naar haar uit om haar overeind te trekken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik neem zijn hand aan en trek me overeind. Ik houd zijn hand beet en trek hem dan mee. 'Het is niet zo ver lopen.' glimlach ik. 'Tenminste, dat denk ik. Ik ken het hier nog niet echt, dat krijg je als je net verhuist bent hè?' zeg ik met een kleine glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "We kunnen ook opnieuw de bus nemen?" stel ik voor. "Als er tenminste om dit uur nog een rijdt." ik wist niet zoveel van het openbaar vervoer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Wacht, ik heb een idee,' glimlach ik naar hem. Ik haal me iPhone tevoorschijn en toets een nummer in. Het enige wat ik zeg is waar ik ben en of diegene zo snel mogelijk kan komen. 5 minuten later stopt er een limousine en ik trek Eadric mee. 'Dit is sneller dan een bus.' zeg ik met een glimlach. 'Mijn ouders zijn rijk,' zeg ik met een zucht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Mijn mond valt open en mijn ogen lijken wel 2 ronde schoteltjes.
    "Oh my god!" riep ik uit. "Dit-... Nee!" stamelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik had die reactie al verwacht. 'Eadric, kom mee.' en ik trek hem mee de limousine in. 'Mijn ouders zijn rijk, en normaal ga ik niet met de limousine, die haat ik. Ik haat al die dure spullen.' en we rijden met hoge snelheid deze wijk uit. Vlak buiten deze wijk was ons huis. We komen er aan en ik zeg tegen Albert, de chauffeur, 'Thanks Albert, dit is Eadric. Eadric, Albert.' en ik trek Eadric mee de limo uit. En ik doe de deur van het huis en zeg zuchtend: 'Tada.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Man, hou mijn hand vast, want ik verdwaal." grijns ik. Ik kijk met grote ogen om me heen. Hé, ik heb nog voor het eerst in een limo gereden.
    To be proud!


    “To live will be an awfully big adventure.”