• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    "Zeker? Als er iets is, moet je het me zeggen, hoor." ik keek haar nog steeds bezorgd aan. Had ik eigenlijk iets verkeerd gedaan? Ik begon mijn acties en woorden in mijn hoofd te overlopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik moet even gaan, kom later weer terug]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik moet even gaan, kom later weer terug]

    {ok ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Je hebt echt niet verkeerds gedaan,' verzeker ik hem. Hij heeft niet iets verkeerds gedaan. Ik wel. Door Jack toe te laten. Ik kijk weg van Eadric.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Gaan we er uit?" vroeg ik toen maar vriendelijk. als ik toch niet te weten kwam wat er was, kon ik maar beter zorgen dat ze wat afleiding kreeg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik knik naar hem. 'Ja hoor is goed,' zeg ik. En ik probeer zo goed mogelijk naar hem te glimlachen. Geen idee of het lukt. Ik sta op en stap uit bad. Ik pak een badjas en geef er ook een aan Easric.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik doe de badjas aan en zucht genietend.
    "Wat een luxe, zo zacht!" probeer ik haar weer wat op te vrolijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach en probeer die zo leuk mogijk te maken. Eadric probeert me af te leiden. Maar die nare herinneringen. Ik heb er zo'n tijd voor kunnen weglopen. Maar het komt terug. 'Ze zijn altijd zo lekker zacht,' zeg ik. Ik kijk mezelf even aan in de spiegel, en dan via de spiegel naar Eadric.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik glimlachte even en kon het niet laten eens aan de zachte stof te ruiken. Alles rook hier zo goed. In een gezin van meer dan 10 man was het meestal bijna onontkoombaar dat er iets stonk, maar hier, hier kon ik van alles genieten. Ik keek op en zag dat ze via de spiegel naar me keek. Ik glimlachte betrapt terug.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Mijn blik gaat op oneindig staan. Mijn gedachten dwalen af. Verdomme. Waarom Jack? Mijn leven wordt nu geleid door nare herinneringen. Fuck.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik zie opnieuw die trieste blik verschijnen en kijk haar bijna wanhopig aan.
    Het kon toch niet anders dan dat dit mijn schuld was?
    "Sky?" vroeg ik voorzichtig, triest.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Sky?' hoor ik dan. Als ik opkijk uit mijn gedachten zie ik Eadric naar me kijken. Wanhopig zowat. 'Ja?' zeg ik dan. Ik draai me naar hem om zodat ik hem recht kan aankijken. Niet via de spiegel. Laat de herinneringen los Sky, doe dat. 'Je kijkt... wanhopig.' en ik glimlach even. 'Dat is niet nodig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Je kijk zo triest en de enige reden die ik kan bedenken waarom je zo zou kijken is omdat je ergens spijt van hebt." mompel ik zacht.
    "Als je wilt dat ik hier weg ga, dan... zeg het dan maar, ik ga wel dan."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik kijk op naar hem. Dacht hij dat het om hem ging? Ik loop naar hem toe en stop voor hem. 'Ik heb nergens spijt van met jou,' zeg ik dan. 'Ik wil je niet weg hebben. Sorry,' en ik kijk naar beneden. 'Sorry dat ik je het gevoel gaf dat het lag aan jou.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik nam haar kin vast en hief die op.
    "Je gaf me het gevoel niet, ik ben gewoon overbezorgd." glimlach ik. Ik druk mijn lippen zacht op de hare.
    "Wil je iets doen? Om te ontspannen?" vraag ik dan.

    Topic 7!

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:17 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”