• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex/Alexandra Night

    'Hier' Zei ik grijnzend waarna ik haar het flesje water aangaf en moest lachen om wat Pace zei, ik wouw ook absoluut niet weten wat Zero en Aedan aan het doen waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amy
    Ik sperde mijn ogen wijd open.
    "Oh, nee. Jakkes." daar wou ik niet aan denken. Nee, nee. Ze zijn gewoon hand in hand van de zonsondergang gaan genieten en zijn nu aan het praten.
    Ja, ze zijn gewoon aan het praten.
    Ik nam het flesje water aan en keek naar Pace.
    "Hou je oog open, dan spoel ik de zeep eruit."

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 15:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace
    "Thanks Ams", zei ik terwijl ik mijn oog open hield. Ze mocht dan wel niet mijn echte zus zijn, zo leek het soms wel. Ik kon haar alles vertellen als ik wou en omgekeerd natuurlijk ook.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy
    Ik goot het water er voorzichtig in, zodat zijn ogen gespoeld werd. Wanneer het volgens mij wel genoeg was, gaf ik het flesje water terug aan Alex en ging van Pace af.
    Ik nam de zeep en begon weer op mijn eigen gezicht te wrijven. Aangezien ik niet kon zien waar het allemaal zat, moest ik maar zorgen dat ik geen enkel stukje van mijn gezicht oversloeg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex/Alexandra Night

    Ik pakte de Zeep uit Amy's hand en haalde de stift van haar gezicht af op de plaatsen die ze gemist had 'Dat gaat een stuk makkelijker' Zei ik glimlachend, ze voelden voor mij net als een familie en zou graag willen dat ze dat ook echt waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    -nevermind-

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 15:58 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy
    "Dank je, Alex." glimlachte ik.
    "Als ik ooit nog eens zat ben kom ik bij jou... Of Aedan, tenzij die het te druk heeft." met praten, praten natuurlijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex/Alexandra Night

    'Dank je, Alex. Als ik ooit nog eens zat ben kom ik bij jouw.. Of Aedan, tenzij die het te druk heeft' Zei ze glimlachend, 'Goed idee' Andwoorde ik grijnzend, 'Anders zorgen we er voor dat Pace in een diepe slaap valt'


    Don't be like the rest of them, darling

    Pace
    "Of je controleert gewoon op voorhand of ik een stift in mijn zakken heb of niet", zei ik simpel. "En wie heeft je de laatste keer naar huis gebracht? Ohja, ik", zei ik daarna om haar wat te plagen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy
    "Ja, maar toen was je te bezorgd om iets met me uit te steken." grijnsde ik bij de herinnering.
    "En naar wat ik er achteraf over heb gehoord, was dat dan de eerste kus van Aedan en Zero."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace
    "Dat was het inderdaad. Daarom net dat ik nu helemaal niet wil weten wat die twee uitspoken." Ik keek wat rond en zonder dat ik het door had dwaalden mijn gedachten af naar het gesprek dat Hannah en ik hadden. Waar zou ze eigenlijk zijn?


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy
    Ik zuchtte en ging liggen. Met mijn hoofd in Alex's schoot. Ik was met iedereen wel even familiair, tenzij ze me ooit bang hadden gemaakt... dan niet. Maar hier in de crew zat er zo niemand bij dus was ik heel close met zowat iedereen.
    Ik keek grijnzend naar de lucht boven me.
    Hmmm, de sterren waren prachtig hier.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ben er weer, Kan ik iets met Austin doen?]

    [Je kan met Pace komen praten als je wil.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Oke,is goed]
    Austin
    Ik zie Amy op pace liggen en Alex zit erbij. Ik loop ernaartoe en pak ondertussen nog een flesje bier. 'Heey'zeg ik als ik bij hun sta en ga naast Pace zitten..