• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach naar Eadric waarna ik zijn hand vast pak en hem meeneem. 'Hier is de keuken,' en ik laat het zien. 'Je kan om eten vragen, dan wordt dat gemaakt, maar ik maak het altijd zelf. Dat vind ik fijner.' en dan neem ik hem mee naar de badkamers. 'Hier is een badkamer voor je, met bad en douche.' en ik neem hem mee naar de gastenkamer. Ik doe de deur open, 'Dit is dan jouw kamer, normaal voor logees. En mijn kamer is hiernaast.' en die laat ik gelijk ook even zien. 'Als je nog vragen hebt, dit is het moment om ze te stellen. Hoewel later ook nog mag.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Nee, hoor. Geen vragen."
    Ons huis met z'n elven was nog kleiner geweest dan deze villa hier. Ik vond het hier nu al geweldig. Ruim en rustig, precies wat ik steeds had moeten missen.
    "Het is hier geweldig." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach even terug, iedereen vindt het geweldig. Behalve ik. 'Behalve als je altijd alleen thuis bent. Ik hoef al die spullen niet, en die luxe. Ik haat het.' zeg ik zacht. 'Maar goed,' ga ik op normale toon verder, 'Nu ben jij hier, dus ik moet niet zeuren.' en ik glimlach even naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ja, met mij erbij wordt alles veel leuker." grijns ik en sla mijn armen om haar heen. Ik til haar even op en zet haar dan weer neer.
    "Wat gaan we doen?" vroeg ik, terwijl ik terug een stap achteruit zette.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Ja, met mij erbij wordt alles veel leuker.' grijnst hij en hij slaat zijn armen om me heen. Hij tilt me even op en zet me dan weer neer.
    'Wat gaan we doen?' vraagt hij aan me, en hij zet weer een stap achteruit. Ik denk even na.
    'We kunnen een film gaan kijken, gaan slapen, gaan bowlen, Ehmm, eten kan ook nog.' en ik denk nog even verder na. 'We kunnen ook een spel doen. Ik ken een heel leuk spel, het heet ik een kus je een kus. Wil je weten hoe het gaat?' ik zet een stap in zijn richting. 'Het is heel makkelijk.' ik kus hem kort op zijn mond. 'Jij een kus.. En wat denk je dat er nu moet gebeuren?' en ik kijk hen lache aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Euhm... Nu geef ik jou een kus?" grijns ik. Ik ga nog wat dichter bij haar staan, waardoor we echt helemaal tegen elkaar geplakt zaten.
    Er een spelletje van maken, leek me wel nice.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik en SupahBaby zijn op kamp en komen pas de 21 terug. Ik heb teveel personage's om ze allemaal ergens heen te sturen, dus misschien kunnen jullie nog enkele dingen doen terwijl we weg zijn, maar ik vermoed niet al te veel, sorry.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Euuhmmm...Nu geef ik jou een kus?'grijnst Eadric. En hij komt nog wat dichterbij staan. We staan nu heel dicht bij elkaar. Ik glimlach naar hem. 'Volgens mij snap je het,' grijns ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Gelukkig is het makkelijk te begrijpen, want ik ben niet zo'n slimme jongen." glimlachte ik. Ik sla mijn armen om maar middel en trek haar zo helemaal tegen me aan. Onze lippen zijn nog maar enkele millimeters van elkaar verwijderd, maar ik kende ook een spelletje. Een plagende twinkeling verscheen in mijn ogen en ik drukte een kus net op haar mondhoek. Mijn lippen gleden zachtjes naar haar nek. Eens zien wie het het langst vol kon houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Gelukkig is het makkelijk te begrijpen, want ik ben niet zo'n slimme jongen.' glimlacht Eadric. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me helemaal tegen zich aan. Ineens zag ik iets plagerig in zijn ogen. Hij drukt een kus net op mijn mondhoek. En daarna gaat hij door naar mijn nek. En dan te bedenken dat dit mijn eerste dag hier is. Misschien is het toch niet zo er hier. Ik glimlach, en druk een kus in zijn nek op mijn beurt. 'Ik ben goed in spelletjes,' zeg ik grijnzend. En ik druk een kus op zijn neus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Hmm, zullen we wel zien." zei ik en maakte mijn stem expres hees. Ik duwde haar zacht tegen de muur en terwijl mijn rechterhand over haar arm streek en mijn linker met haar haren speelde, drukte ik kusjes in haar nek. Ik liet mijn lippen even op haar sleutelbeen rusten en keek haar toen even grijnzend aan voor ik een zuigzoen zette.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky
    Zijn stem klinkt hees en dat klinkt onwijs lief. Hij duwt me zachtjes tegen de muur en terwijl hij met zijn rechterhand over mijn arm strijkt en linker over mijn haren streelt drukt hij kusjes in mijn nek. Daarna voel ik zijn lippen op mijn sleutelbeen, en hij kijkt me grijnzend aan en geeft me daarna een zuigzoen. Ik lach en zeg: 'Mij beurt,' met mijn meest sexy stem. Wat hij kan, kan ik ook. Ik begin met een kus op zijn voorhoofd. En ga door naar zijn neus. Zijn mond sla ik over, en ga verder in zijn nek. Ik druk overal kleine kusjes en die worden steeds langer. Dan druk ik een zuigzoen ik in zijn nek en eindig met een lange tedere kus op zijn mond. Hij is intens en teder. Dan haal ik mijn lippen van die van hem en zeg: 'Heb ik al gewonnen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik legde mijn voorhoofd tegen het hare. Onze neuzen raakten elkaar net.
    "Hmm, als jij dat wilt." grijnsde ik. Ik drukte me zo tegen haar aan, dat ze net niet geplet werd tussen de muur en mijn lichaam. Mijn lippen verkenden iedere centimeter van haar gezicht en nek, tot ik uiteindelijk eindigde aan haar lippen. Na een intense, vurige kus trok ik me licht hijgend terug en kijk haar zwoel aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    We staan helemaal tegen elkaar aan. Voorhoofden tegen elkaar, en ook onze neuzen. Eadric verkent mijn gezicht en nek met zijn lippen, het voelt geweldig. Hij eindigt met een intense, vurige kus op mijn lippen. Hij trekt zich licht hijgend terug, hij kijkt me zwoel aan. 'Misschien gelijkspel?' zeg ik grijnzend. En kus hem een keer op zijn wang. 'Laten we maar gaan slapen,' glimlach ik. En pak zijn hand beet. Een moment bedenk ik me of we niet apart moeten slapen, maar alleen bij elkaar in bed liggen kan geen kwaad. Ik kijk aarzelend naar Eadric, wil hij dit?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Gelijkspel, ok." glimlach ik.
    "En ja, slapen klinkt goed." ik verstrengel mijn vingers met de hare en keek haar glimlachend aan. Ze was echt prachtig.


    “To live will be an awfully big adventure.”