• Ik ben bijna 2 maanden samen met mijn vriendin.
    Nu blijft mijn mam denken dat ik in een expirimentele fase zit doordat dit men eerste relatie is met een vrouw. Wat mijn mam echter niet weet is dat dit niet de eerste maal is dat ik verliefd ben op een vrouw.
    We hebben er vandaag weeral ruzie door gehad en ik ben dit kotsbeu.

    hopelijk heeft iemand van jullie (mss iemand van de oudere quizleters) wat goede raad want ik kan het gebruiken.


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Zeg het tegen haar, dat dit niet je eerste liefde is, dat je al vaker verliefd bent geweest op een vrouw. Als je het gewoon zegt, begrijpt ze het misschien eindelijk.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb het zelf niet, want ik heb gewoon nooit relaties :Y)

    maar, misschien kun je tegen het gewoon tegen je moeder zeggen. Dat je haar zegt dat je gewoon echt verliefd op haar bent, en dat je denkt dat het serieus is. Tuurlijk, je bent puber, maar dat betekent niet dat je niet écht verliefd kunt zijn! (: Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar ik zou het haar gewoon vertellen, dat je denkt dat het écht serieus is. Dat je dat zo voelt, en dat je het fijn vind als ze dat respecteert.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elric schreef:
    Zeg het tegen haar, dat dit niet je eerste liefde is, dat je al vaker verliefd bent geweest op een vrouw. Als je het gewoon zegt, begrijpt ze het misschien eindelijk.


    26 - 02 - '16

    Tsjah, dat is zeer lastig. ik hou het zelf geheim van mijn ouders, knap dat jij er wel voor uit kan komen. -ik kan dit niet door mijn gehele situatie, ik schaam me dus niet-
    ik zou zeggen, ga een rustig, fatsoenlijk gesprek aan. Maak wat tijd vrij en zeg van te voren dat je geen ruzie wilt, maar gewoon alles even wilt uitleggen. Vertel haar dat dit goed voor je voelt en dat je eht niet fijn vond dat ze je niet respecteert. Ach ja, je snap me wel. Vertel gewoon jouw gevoelens op een rustige, kalme manier.
    Ik snap dat het kut is, maar als mensen je niet accepteren kun je er bar weinig aan doen. Laat het je vooral niet dwars zitten, zolang jij gelukkig bent heeft je moeder weinig in te brengen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als ik jou was zou ik haar gewoon mee naar je huis zeggen en dan een gesprek aangaan.
    Ik denk dat het gemakkelijker is om over iets te praten als je moeder zou weten hoe ze is.

    Maar aangezien ik hetero ben zou ik het eigenlijk niet weten dusjha


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    dat is juist deels het probleem mijn vriendin komt hier vaak en blijft nu en dan slapen maar men mam blijft denken dat dit een fase is

    misschien dat het zou helpen om de hulp van men dad in te roepen die er totaal geen probleem mee heeft
    kan mischien toch geen kwaad om eens normaal erover te praten met mam

    hopelijk kan ik voldoende moed verzamelen om het allemaal te vertellen:(

    jeez you would think you would dare to say anything to your mother when you are 18


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Het gewoon aan haar vertellen en er samen over praten.


    I live for the applause, you will die for it.