• Hallo daar!
    Ik slaap de laatste tijd niet zo goed vanwege de warme nachten en miss ga ik ook wel wat te laat naar bed, maar ik heb hier eigenlijk al heel erg lang last van. Ik het ontzettend snel een moe gezicht, waaronder lichte zilveren vlekken onder mijn ogen (vreemde wallen dus), kleine ogen, hangende oogleden en hele rode blosjes. Ook heb ik dan last van pluizig, warrig en sluik haar (normaal heb ik krullen). Dus als ik even één nachtje wat minder goed heb geslapen, al is het maar een half uurtje minder, dan zie ik er meteen heel erg moe uit, alsof ik net uit mijn bed kom. Ik wil hier graag wat aan doen, want ik zie er echt verschrikkelijk uit. Ik probeer al s'ochtends vroeg meteen koud water in mijn gezicht te spetteren en de bloedsomloop op gang te brengen en mijn haar wat minder pluizig te laten worden door het helemaal droog te hebben voordat ik ga fietsen, maar het helpt allemaal niet.
    Om een lang verhaal kort te maken, weten jullie iets dat kan helpen tegen;
    - wallen
    - hangende oogleden en kleine oogjes
    - pluizig en warrig haar

    Note; ik heb diep liggende ogen, dus veel mascara voor grotere ogen werkt niet echt ^^
    Heel erg bedankt!
    Deamonium

    Op tijd naar bed en miss een luchtige korte slaapkleding, dunne laken om onder te liggen en je raam open latn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tegen wallen: een ijsblokje erover heen wrijven en 's ochtends koud water in je gezicht gooien helpt ook tegen hangende oogleden en kleine oogjes. Voor je haar kan je proberen kokosnoot olie in je haar te masseren, het kan in een knot doen, gaan slapen en de volgende dag het er goed uit wassen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -wallen: concealer.
    - hangende oogleden: een lichte oogschaduw op het bewegende ooglid en een iets donkerdere in de arcadeboog ( wel goed blenden)
    - kleine ogen: je kan een streepje op je waterrand zetten met een lichte kleur. (Potlood werkt over het algemeen goed)
    - pluizig en warrig haar: Andrelon oil en care shampoo + conditioner. Evt. Een haarmasker.

    Dat is wat je kan doen qua make-up enzo.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oeps, make-up, dat word nog wat met mij! Eerst even inversteren in nieuw oogpotlood, want die heeft mijn kat vermoord (vond het een geweldig speeltje -.-)
    Meer tips zijn altijd welkom!

    Lizor schreef:
    Tegen wallen: een ijsblokje erover heen wrijven en 's ochtends koud water in je gezicht gooien helpt ook tegen hangende oogleden en kleine oogjes. Voor je haar kan je proberen kokosnoot olie in je haar te masseren, het kan in een knot doen, gaan slapen en de volgende dag het er goed uit wassen (:

    Dat eerste doe ik ook altijd, want ik heb er vaak last van :'). Tweede deels. Ga ik onthouden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb dun krullend haar, dus dat gevecht 's ochtends met pluizig haar heb ik iedere dag. Aanzien jij ook krullen hebt, denk ik dat dit voor jou ook kan helpen.
    Bij de drogist (DA drogist) heb ik een Frizz ease serum van John Frieda gekocht. Hij is best prijzig, vind ik, maar op dat moment was het in de aanbieding en het werkt echt! Voor mij is het dat geld helemaal waard als het flesje leeg is.


    Je hebt verschillende versies. Ik heb het oranje flesje, omdat de drogist me vertelde dat dit vooral ook voedt. Wat dat betreft kunnen ze me van alles wijs maken. Het werkt in ieder geval tegen pluizig haar.

    Daarnaast gebruik ik, na het serum, de diffuser kop op de föhn. Hierdoor krijg je gelijk je krullen terug na het wassen of wat dan ook. Dan even kneden en hoppa, je haar is klaar voor de dag.


    Voor het geval dat :Y) Dit is de diffuser kop. Hij ziet er enger uit dan hij is.


    Hamartia

    Ik slaap soms nachten aan een stuk niet, maar als ik wat foundation opsmeer en er wat poeder overheen gooi, ziet niemand het. En als mijn haar er niet uitziet, prop ik het in een knotje.

    Wallen trekken bij mij altijd overdag gewoon weg, dus daar kan ik je verder niet mee helpen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.